MULTI Koukuttavin selainpeli koskaan - Cookie Clicker

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Huhhuh, tunnen itseni karseeksi nYYbieksi kun kattoo näitä porukan tuloksia täällä. Kait johtuu tuosta mun idlaavasta pelityylistä.

Pelaan tällä hetkellä kahta peliä eri browsereissa: toisessa lasken taulukko-ohjelmaan seuraavaksi optimaalisimman oston, suht yksinkertaisin matemaattisin periaattein, ja toisessa pelaan freestylenä. Vaikea sanoa kumpi on parempi tapa edistyä, taulukkomeininki on melko jäykkää, eikä ota kaikkea mahdollista huomioon (saa skriptata kasaan aika helvetinmoisen taulukon, että osaisi kertoa joka liikkeen "hinnan" hyvin). Anyways, mun progressio on suorastaan nolon huonoa joka tapauksessa, kait en vain osaa vielä.

Noh, jatkellaan pelaamista, tuossahan nuo jauhaa taustalla menemään samalla kun tekee duunia. Pitää välillä käydä täällä hakemassa vinkkejä.

Ääh, ei ole omelettia niin alkaa vähän kismittää ton easter seasonin munien kerääminen.
Menee ikuisuus.
Aloin siis nyt vasta syklittää noita seasoneita. Tekis mielee vaan skippaa easter, mut ei voi! :D

Oon ite ruvennut resettaa tosi usein nyt, sen alku on niin hauska.
Plus siitä on anyway hyötyä.

Vois kohta taas resettaa (päivän kolmas), ja ottaa upgradena ton santa's bottomless bag. Sit ens rundil kattoo jos sais omeletin.

Ens resetillä sit videoo ja jotain random lätinää siin sivussa vaan. Ei sen puheenaiheen tarvii olla cookie clickerissä välttämättä koko videon ajan. Sun höpinääs hauska kuunnella muuten vaan :D

Ens resetillä sit videoo ja jotain random lätinää siin sivussa vaan. Ei sen puheenaiheen tarvii olla cookie clickerissä välttämättä koko videon ajan. Sun höpinääs hauska kuunnella muuten vaan :D

Näin teen! :) Nyt on sopiva nousu, joten taidan pelaa jotain ihan sairasta, nimittäin vanhaa jk2 monipelinä outojen tyyppien kaa ja kattoo muistaako kukaan mua.

Perus settiä!

tupola.jpg

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
upload_2016-4-2_18-22-19.png

Taitaapi olla jälleen seuraavan resetin aika. :) Ei tuonne 837 septiljoonaan pääse tällä tahdilla mitenkään niin jospa toi 21 000+ cps vähän auttaisi asiaa.

Mihänähän jouduin kaiken aloittamaan alusta ja pääsi eka kerta resetoimaan pari päivää sit, ei ollu ku 300chipsiä mutta sen verta hyvin että nyt jo 1000 uutta kasassa. odotan varmaan n.2000 ennekuin resetoin uudestaan.

Ei ole ehtiny koneella olemaan mutta eilen sen muutaman tunnin olis tässä ja joka hemmetin golden cookie ku tuli oli joko Dragon flight tai Clicking power.. Joku hemmetin tulehdustila nyt kyl sormissa :)

Mutta ei voi muuta sanoa ku herranjestas sentään teidän tuotantoja o_O onko teillä muuta elämää? ;)

Mihänähän jouduin kaiken aloittamaan alusta ja pääsi eka kerta resetoimaan pari päivää sit, ei ollu ku 300chipsiä mutta sen verta hyvin että nyt jo 1000 uutta kasassa. odotan varmaan n.2000 ennekuin resetoin uudestaan.

Ei ole ehtiny koneella olemaan mutta eilen sen muutaman tunnin olis tässä ja joka hemmetin golden cookie ku tuli oli joko Dragon flight tai Clicking power.. Joku hemmetin tulehdustila nyt kyl sormissa :)

Mutta ei voi muuta sanoa ku herranjestas sentään teidän tuotantoja o_O onko teillä muuta elämää? ;)

Kyl sitä salilla tulee käytyy silloin tällöin. Cookie clicker on ihan hyvää palauttavaa jumppaa :)

upload_2016-4-8_16-27-42.png

Ai herrajumala se on lähellä jo! Eihän tässä ole kun 3 päivää kait aktiivisesti klikkailtu golden cookieita :DTäytyypä korkata suklaakeksipaketti kaapista, kun on tuo täynnä :)

Ite tulee nykyään pelattua enää GS+wrinkler kombolla. Voi antaa idlaa rauhassa ja silti saa ihan perkeleesti keksejä että voi edetä.

Ite tulee nykyään pelattua enää GS+wrinkler kombolla. Voi antaa idlaa rauhassa ja silti saa ihan perkeleesti keksejä että voi edetä.

Mikä on wrinkler combo?

Golden switch päälle (+50% tuotanto mutta ei golden cookies) ja antaa wrinklereiden syödä keksiä?
Poksauttaa niin tulee suurempi määrä keksejä takaisin kuin mitä ne söi. Jos on 12 wrinkleriä, ne palauttaa yli 8x määrän keksejä ilman mitään wrinkler bonareita. Bonareilla yli 9x.

Itsellä on toi aina noin päällä kun en ole koneella/himassa/pelaamassa.
Sit kun taas kliksuttelee itse, niin golden switch pois ja elder pact ja menoksi.

Ei se tuotanto silti vertaa aktiiviseen pelaamiseen kyl ollenkaan. :)
Mut parempi se on kuin että ei tekisi, of course.

Golden switch päälle (+50% tuotanto mutta ei golden cookies) ja antaa wrinklereiden syödä keksiä?
Poksauttaa niin tulee suurempi määrä keksejä takaisin kuin mitä ne söi. Jos on 12 wrinkleriä, ne palauttaa yli 8x määrän keksejä ilman mitään wrinkler bonareita. Bonareilla yli 9x.

Itsellä on toi aina noin päällä kun en ole koneella/himassa/pelaamassa.
Sit kun taas kliksuttelee itse, niin golden switch pois ja elder pact ja menoksi.

Ei se tuotanto silti vertaa aktiiviseen pelaamiseen kyl ollenkaan. :)
Mut parempi se on kuin että ei tekisi, of course.

Jees jotain tällaista arvelinkin kun wrinklerit antaa enemmän ku mitä ne syö ja ton golden switchin tiesinkin jo :) Oon ite miettiny et onkohan toi golden switch + wrinkler combo tehokkaampi esim jos 2h idlaa GS ja wrinkler combon kanssa vs. se että aktiivisesti pelaisi 2h ja napauttelisi dragonflighteja sun muita? Paljonkohan tuo aktiivisen pelaamisen etu on keksien suhteen kannattavampaa?

EDIT: Jos olisi vain viitsinyt lukea viestisi loppuun niin olisi voinut jättää ton kysymyksen pois :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom