Kotona Treenausta ..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JjKz
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

JjKz

Niin,oon reenaillut lihaksia kotona lihaksia seuraavalla ohjelmalla:

Punnerus
Vatsa
Hauis
Selkä
Ojentajat
Kyykky

Tota kolme kierrosta,teen liikkeitä niin kauan että tuntuu jossain,mutta ei yli viittätoista toistoo haukkareis ym ..
Toi punttireeni joka toinen päivä ja lenkki ennen aamupalaa joka päivä.
Sitten vielä jääreenit on kolme kertaa viikossa..
Haluaisin vaan tietää että onko tälläsestä reenistä mihinkään ?
Mitä sitten pitäisi muuttaa ?
Aattelin kyllä suunnata punttisalille kun tätä on tullu tehtyä vielä vähän aikaa.

KOmmenttia vaan kehiin!!

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
JjKz sanoi:
Niin,oon reenaillut lihaksia kotona lihaksia seuraavalla ohjelmalla:

Punnerus
Vatsa
Hauis
Selkä
Ojentajat
Kyykky

QUOTE]

Tohon voit lisätä vielä pohkeet omalla painolla, olkapäät kp:lla, forkut... mielikuvitus on rajana...

Tietysti, jos tietäisi mihin pyrit tolla tulevalla salitreenillä ja myös noiden painojen määrä mitä on kotona ja liikkeet joita teet, niin helpottaisi kummasti vinkin antoa.

Mutta kyllähän noi ihan peruskuntojuttuina menee. Kaikki on parempi, kuin ei mitään. :thumbs:

joka toinen päivä taitaa olla liian usein.
suosittelisin
Ma treeni
Ti lepo
Ke treeni
To lepo
Pe treeni
La lepo
Su lepo

Porkkanaraastin sanoi:
joka toinen päivä taitaa olla liian usein.
suosittelisin
Ma treeni
Ti lepo
Ke treeni
To lepo
Pe treeni
La lepo
Su lepo

Järisyttävä muutos alkuperäiseen nähden. :D

esim. noista punnerruksistakaan ei ole lopussa hyötyä kuin lisäpainojen kanssa jos haluaa muutakin kun kestävyyttä. ennen kuin aloitin salilla käymisen niin punnertelin paljon. aina iltaisin muutama 20-30:n punnerruksen sarja. kyllähän tuolla poltetta sai ja kestävyys nousi :)

teetkös vatsoja lisäpainoilla?

finnman sanoi:
esim. noista punnerruksistakaan ei ole lopussa hyötyä kuin lisäpainojen kanssa jos haluaa muutakin kun kestävyyttä.

Nimenomaan, ja lisäpainot saa helposti siitä, kun lastaa vanhoja koulukirjoja niin paljon kuin reppu kestää ja se selässä punnertaa, tai opettelee yhdellä kädellä punnerruksen.

Jees,oon tehny lisäpainoilla vatsoja ja alan kohta tekeen punneruksia kun ei taida olla niistä kolmestakymmenestä punneruksesta paljon apua..

Kime76 sanoi:
Järisyttävä muutos alkuperäiseen nähden. :D

no on se mun mielestä hyvä että lihakse saa ainakin joskus sen 72 tuntia lepoa, mut tapansa kaikilla, eritoten :david:

Back
Ylös Bottom