Kotona treenaaminen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moro!
Tässä kessä kohti taas tuntuu et pitäisi jtn alkaa tekemään kunnon kohottamiseksi ja tietenki sitä lihastaki sais lisää tulla,, mutta mutta... Voinko saada lihasta ja muotoa koti-treenillä?

Käytössä on käsipainot, säädettävät joihin saapi romua per kpl:50kg, ei toivoakaan et niitä vielä heiluttelisin. Sitten löytyy suoria tankoja ja painoja n;100kg asti, penkki puuttuu. Tasapenkki löytyy kyllä.
Eli mavea ny voi treenata tolla 100kg:lla alkuun, viparit, hauiskäännöt sun muut hilavitkuttelut ja penkkipunnerrus onnistunee käsipainoilla? Tangoilla voinee tehdä kyykyt, ei tosin ole telinettä ja ei näin ollen saa isoja romuja(en tosin jaksaiskaan vielä), ja mm erillaiset jalkatreenit voinee tehdä suoralla tangolla?.. Lähinnä tässä mietinkin et onko aloittelijan järkeä tuhlata aikaa tällaisiin "eristäviin" liikkeisiin kotona ja voiko niillä saada massaa ja tuloksia, muotoa myös hakien?

Olen 27v-mies, "pituutta" 167cm ja painoa 71kg. Tavoite on tosiaan saada lihaa, läskiä pelkäämättä :D
Aloitin aijemmin "treenin" ja fiksuna muksuna otin mukaan gomad:in lisänä tietty pirtelöt kera kaakaojauhon ja jäätelön (omistin tuolloin käsipainot) :D No massaa tuli, voimaakin? ja "muotoa".. Mutta, nyt kun on ollut monien kuukausien tauko niin tuo muoto on valunut mahaan, se ongelma on tosin ny saatu pois sulateltua :) mutta ihan kuikeloahan tässä muistutetaan... Kesä tulossa ja viiti toppatakki päälläkää liikkua helteillä :D Nyt uusin silmin taas katellen mitä tässä tekee, salille pääsisin (joku kuitenkin sanoo) mutta se perinteinen, haluan tehä kotona ja motivaatiota löytyy! :rock:

Joten tiivistelmä. Meenkö perse eellä puuhun jos alan kotona vitkuttelemaan 1-jakoisella koko kroppa kerralla ja otan mukaan tutun ja turvallisen massareseptin GOMAD:in? Läskiä tulee, mutta kun ruoka o sellane otus mikä o aina ollu vaikia syyä, ja ku kulutus o mun kokosella jantterilla sen 2000kcal: päivä, nii mähän jo maidosta imen kalorit :O Toki olen perehtynyt massamössöihin, lisäprotskuihin (löytyykin kaapista mm: kreatiinia, lisäravinteita, sinkit ja kalaöölit sun muut vitamiinit ja hivenaineet) Syön siis myös ihan ruokaakin, mutta liian vähän jos sitä pelkästään puputan. Eli kaks kysymystä.. Voiko noin paskalla ruokavaliolla ja välineillä saaha tuloksia? motivaatio löytyy, ny joku potku perseelle et alotanko sen nyt kotona vai odotanko et joskus "kehtaan" mennä salille naruja heiluttelemaan.

Kiitos!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Kyllä sä kuikelo_ aika pitkälle pääset kotosallakin. Tuossa kynis95 postaamassa linkissä on jo ihan hyvä runko. Kandee tsiigata Dan Johnin muitakin juttui, sillon paljon ohjelmii vapaalla tangolla suoritettavaksi. Muuten Jim Wendleriltäkin tuli jokin epävirallinen template 5/3/1 ohjelmasta, jossa ei tarvita kyykkytelinettä/penkkiä. New T-Nation LiveSpill ? Training Without a Rack - JimWendler.com tuossa linkkiä. Yks varteenotettava kans on Pavelin PTTP:stä Bear Routine, mutta varotuksen sanana siinä on maastavetoo ihan hemmetisti luvassa.

Jees! Kiitoksia kynis ja Hullu basisti! Tää oli se potku perseelle jonka tarvin ja tiesin et sopivia ohjelmia löytyy ku tänne kirjautuu. Pakkista paljo selanneena ei silti sattunu silmään mitä haen, tai oon hakenu. Teemu, salille en mene sen takia ku oon raukkis :D siis ei oo koskaa ollu salista kiinnostuneita kavereita kenen kans sinne vois mennä.. Eli ujona poikana tahon jtn "kokemusta" ennenku uskaltautuu sinne salille, tiiän ettei siel muut ny kenenkää painoja jne kattele, se o sitä alottelijan ajatusta ja jos järellä aattelee ni siel kokeneilta sais tietty neuvoja esim suoritusten puhtauteen jne jne.. Mut näillä ny lähetään etenemää, ruokaa koneeseen ja painot liikkeelle. Nii ja tollaset ohjelmat o jees tehä kotona melkee millo lystää, tuleeha siinä säästöä ja ku jaksaa pitää motivaation kohillaan ni kyl tää tästä! :)
Joskus pittää päivitellä miten tää homma etenee, jotenki jo tästä sivustosta saapi sitä motivaattoria! Tänx!

Ja tuosta kyykkytelineet, niin saat kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Saat hyödynnettyä tasapenkin penkkaamiseen ja kyykkykin alkaa sujumaan mukavammin. Toki voi tehdä askelkyykkyä yms, mutta kyllä itse ainakin totesin nuo ihan hyväksi hankinnaksi. Pääsee ns. alkuun.

Kyykkytelineet - Gorillasports.fi

Ja tuosta kyykkytelineet, niin saat kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Saat hyödynnettyä tasapenkin penkkaamiseen ja kyykkykin alkaa sujumaan mukavammin. Toki voi tehdä askelkyykkyä yms, mutta kyllä itse ainakin totesin nuo ihan hyväksi hankinnaksi. Pääsee ns. alkuun.

Kyykkytelineet - Gorillasports.fi

Itse hommasin juuri tuolta nuo telineet. Nyt onnistuu täysipainoinen treeni myös kotona. Ketjun aloittajalla onkin melkein nuo muut vermeet jo olemassa. Se leuanvetotanko vielä, niin kaikki tarpeellinen on kasassa.
Ei todellakaan ole pakko mennä salille, jos kotona on tilaa sopivalle määrälle painoja, tanko, leuanvetotanko, penkki ja kyykkytelineet. Ainakaan aluksi. Itsellä treeninä Golden Six ja todella mainiosti onnistuu kotona autotallissa. Eikä mene aikaa salimatkoihin ja rahaa maksuihin.
Tsemppiä treeniin!

Taidan ostaa itsekin nuo kyykkytelineet Gorillasportsilta :) pitkään olen katsellut ja etsinyt saiskos käytettynä jostain mutta ei tuo hinta päätä huimaa. Itse olen treenannut sekä kuntokeskuksissa että kotona ja voin sanoa että kotona treenaaminen on itselleni ollut luontevinta ja kehittävintä. Voipi olla syynä se että saleilla tein pääsääntöisesti liikkeet laitteilla, ja nyt kaiken vapailla painoilla. ennemmin laitan rahani omaan punttikseen johon voin mennä aina kun intoa riittää, ilman että mietn onko salilla ryysistä. Tsemppiä!! :)

Pakko kompata et noi kyykkytelineet olis kyllä jees hankinta. Etukyykky mun kompastuskivi, telineet olis jo oikean alkuasennon saamiseen todella mukava. Itse jotenki kummasti laitan tangon ja saan ranteet kipeytymään, joo, jalkaliikehän se on :D mutta todellakin tekniikka haussa vielä kun vähän enemmän painoa tangossa. Siis en saa tuettua tankoa oikein ja paino makaa/ vetää liikaa ranteilla vaikka ranteita tässä liikkeessä ei tarvikkaan :D ...Mitä tässä nyt on muutamia päiviä ed mainittua treeniä vedetty, siis ei tosiaan et mtn tuloksia olis viel, mut pakko sanoa et hyvin potkii! Yksinkertaista, mutta mehut saa hyvin pihalle ku jaksaa vetää otsasuoni pullistuneena. Leuanveto/ ja kulmasoutu on todella hyvä lisä tähän, ja pakko sanoa et hyvä lämmittely on myös tosi jees niinku aina treeneissä. Voin suositella ja kiitos hyvistä vinkeistä porukalle! Pyörää ei tosiaan kannata keksiä uudelleen! Tsemppiä treeneihin!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom