Kotkan-seudun pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruhl
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kössihallissa aloitin mutta siirryin Hyväntuulen kuntoklubiin. Tarvi vähän lisää tilaa kyynärpäille, ei ollut häävi tiloiltaan ensiksi mainittu :)

Kössihallissa aloitin mutta siirryin Hyväntuulen kuntoklubiin. Tarvi vähän lisää tilaa kyynärpäille, ei ollut häävi tiloiltaan ensiksi mainittu :)

Kyllähän kössihallilla tilaa on, mutta ku se on tungettu niin täyteen kaikkea rojua. Sieltä kun joutaisi puoli tusinaa laitetta vaikkapa kaatopaikalle tai johonkii vastaavaan paikkaan missä niille olis huomattavasti enemmän käyttöä.

Mut minkäs teet ku salin omistaa :david:

Kyllähän kössihallilla tilaa on, mutta ku se on tungettu niin täyteen kaikkea rojua. Sieltä kun joutaisi puoli tusinaa laitetta vaikkapa kaatopaikalle tai johonkii vastaavaan paikkaan missä niille olis huomattavasti enemmän käyttöä.

Mut minkäs teet ku salin omistaa :david:

Joo kyllähän tuolla on hilavitkuttimia, jotka joutaisivat naisten salille! saataisiin joko lisää tilaa, tai uusia hyviä laitteita. Muuten sali on mielestäni hyvä.

Jep Kotkasta myös ja reilu vuos reenailtu Hyvästuules. Ehdottomasti paras sali Kotkassa. Aikaisemmin tuli muutama vuos reenailtua kössihallilla.

Pyhtäällä vaikutan ja paikallisella "hoocee underground" salilla tulee käytyä. Ei ketään muuta pyhtäältä?

Pyhtäällä vaikutan ja paikallisella "hoocee underground" salilla tulee käytyä. Ei ketään muuta pyhtäältä?

En oo Pyhtäältä, mutta samaisella salilla tulee joskus treenailtua, jos tarkoitat tätä salia missä ei sisälle mentäessä kannata ottaa takkia pois, koska on niin kylmä

hehe, sama sali joo. Kunnan viisaat kun ovat päättäneet, että lämmitys on kytkettävä pudotukselle sillon kun siellä ei treenata :D Noh, itse jätän silti lämmöt päälle. Mistäs päin itse olet? Kuin useasti reenailet kyseisellä salilla?

Ite asun Kotkassa, mut joskus tulee töiden takia siellä päin pyörittyä ja siitä sitten joskus eksyttyä salille.

Yeps ostin maanantaina kuukausikortin Hyvälle tuulelle aikomuksena käydä siellä tämän koulujakson ajan. Tiistaina sain sitten yllättäen itseni irti vanhan salin sopimuksesta siirtämällä sen toisen henkilön nimiin.

Eli tästä lähin minuun voi kanssa törmätä Hyvän tuulen kuntoklubilla, aika paras paikka.:rock:

Yeps ostin maanantaina kuukausikortin Hyvälle tuulelle aikomuksena käydä siellä tämän koulujakson ajan. Tiistaina sain sitten yllättäen itseni irti vanhan salin sopimuksesta siirtämällä sen toisen henkilön nimiin.

Eli tästä lähin minuun voi kanssa törmätä Hyvän tuulen kuntoklubilla, aika paras paikka.:rock:

Onkos muuten minkä hintainen tuo kortti?? Paikkakin ilmeisesti aika suosittu? Ei oo vielä tullu käytyä mut jossain vaiheessa ehkä joutuu vaihtamaan salia...

Yep ja ekalla kerralla pari euroa (kakspuol tais olla) itse kortti tietysti kanssa. Joo paljon populaa käy, tänäänkin tuntu että joka neliölle olisi ollut reenaaja mutta laitteissa kyllä riittää.:thumbs:

Tervehdys. Tässä yksi pakkislainen muuttamassa Kotkaan vuodenvaihteessa ja puntillehan se on sitten heti päästävä. Kaupunki on minulle melko tuntematon ja salitarjonta myös. Hyväntuulen salia on näköjään kehuttu. Missäpäin Kotkaa se sijaitsee ja onko nostolava mm. painonnostoliikkeitä varten? Itse muutan Sapokan sataman tuntumaan.

Jos Sapokkaan muutat, niin Hyvätuuli on varmaan paras paikka sulle. Hyvä sali ja suhteellisen lyhyt matka. Ei taida varsinaista nostolavaa olla, mutta kyllä osa jengistä taitaa jonkun asteista painonnostoa siellä harrastaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom