Kotitreenin ja juoksun yhdistäminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vilpes
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen äärimmäisen aloittelija, niin kuntoilussa kuin tällä forumillakin.

Olen koko pienen kolmikymppisen ikäni vältellyt liikkumista. Keväällä alkoi ahdistamaan kymmenen ylimääräistä kiloa, jenkkakahvat, paksuuntunut epänaisellinen takalisto, lihakseton ja onneton olemukseni ja istumatyökään ei asiaa mitenkään paranna. Aloitin juoksemisen ihan pohjalta. Aluksi juoksin pari sataa metriä, kävelin sata metriä, taas juoksin, kävelin, juoksin. Jossain vaiheessa jaksoin juosta yhteen menoon jo kilometrin, sitten kolme, ja nyt viisi kilometriä. Elokuussa löysin myös kaapista urheilullisen avomieheni käsipainot, ostin jumppakuminauhan ja ranne/nilkkapainot.

Salille minua ei vielä tässä vaiheessa saa, olen ihan kauhuissani ajatellessanikin asiaa. En osaa, kuntoni on surkea, tunnen itseni typeräksi pro kuntoilijoiden seurassa. Ajatuksenani on aluksi yrittää kotikonstein saada pohjakunto nousemaan sen verran, että saisin hieman itseluottamusta ja jossain vaiheessa uskaltautuisin salille asti. Toistaiseksi siis mennään kotikonsteilla. Onko ihan hullu ajatus?