Kotitreeni

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
:hyper: Nyt on hätä !!! Siis kuinkahan onnistuu koti oloissa käsien,ja yläkropan "rakentelu" laittakkee aloittelijalle jotain ohjeita please! Kestävyys puolesta tiedän kaiken mutta tämä podi puildingi on ihan himmeetä aluetta :wtf:minulle... Sen siitä saa kun alkaa seurustelemaan kauniin naisen kanssa hih! (hänen määräyksestä olen täällä)Esim. Kuinka paljon/monesti viikossa. Hyödynnän siis ainoastaa omaa luisevaa :D kehoani tässä projektissa. Eikös niitä dippejä,punnerruksia tms? voi käyttää, mutta miten teen tämän homman niin, että jälkeäkin näkyisi ensi kesään mennessä?? öööö Olen täysin aloittelija tällä saralla :worship:

Eiköhän se lähde ensin perusjutuista: Etunojapunnerrukset ja pitkiä sarjoja, käsipainojen hankkiminen ei varmaankaan ole ongelma ja niillä löytyy useita vaihtoehtoja, mitä tehdä.... Jos löytyy vahvat karmit, niin leuanvetotanko himaan ja siitä vaan vetelemään, vahvistaa käsia ja koko yläselkää....
Näitä perusliikkeitä voi miltei päivittäin tehdä ja sitten kun siirryt salille, niin ei tarvitse niin useasti...

tarkennusta?

Siis kasvaako lihas pitkillä,vai lyhemmilä sarjoilla? Jos keskittyy 1tunnin ajaksi 3-4 liikkeeseen onx se järkevää siis tuollanen circuit training tai jotain sinne päin:rock:Entä normaali sekaruoka valio riittääkö lihaksen kasvamiseen? En siis tavoittele mitään härkämäistä habitusta, vaan miehekkään miehen lihakset. En kyllä arvosta pätkän vertaa noita massa äijiä. Ne ovat ihan karmean rumia, ja 90% mun kavereista on samaa mieltä(sori nyt vaan)"asianosaiset" voimme silti elää samalla palstalla? Ja minäkin paraskin sanoja. Itsellä kädet kuin itikalla heh! sekän ei oo kaunista katottavaa :itku:Olispa mun jalat käsien paikalla ( ne ovat tosi FIT ) Mutta näillä rimpuloilla on tultava toimeen toistaiseksi prkl!!!:evil:

Siis kasvaako lihas pitkillä,vai lyhemmilä sarjoilla? Jos keskittyy 1tunnin ajaksi 3-4 liikkeeseen onx se järkevää siis tuollanen circuit training tai jotain sinne päin:rock:Entä normaali sekaruoka valio riittääkö lihaksen kasvamiseen? En siis tavoittele mitään härkämäistä habitusta, vaan miehekkään miehen lihakset. En kyllä arvosta pätkän vertaa noita massa äijiä. Ne ovat ihan karmean rumia, ja 90% mun kavereista on samaa mieltä(sori nyt vaan)"asianosaiset" voimme silti elää samalla palstalla? Ja minäkin paraskin sanoja. Itsellä kädet kuin itikalla heh! sekän ei oo kaunista katottavaa :itku:Olispa mun jalat käsien paikalla ( ne ovat tosi FIT ) Mutta näillä rimpuloilla on tultava toimeen toistaiseksi prkl!!!:evil:

lihas kasvaa sekä lyhyillä että pitkillä, mutta pääsääntöisesti pitemmät sarjat lihaksenhankintaan. Ja turhaan pelkäät kasvavasi massa äijäksi, mitä sitten sillä ikinä tarkotatkaan.

Mitä sitten meinaat miehekkäillä miehen lihaksilla, niitäkään ei kasvateta tässä ajassa ennen kesää pelkällä koti rimpuilulla, mutta on tietenkin olemassa nämä puuhelmpipojat ja miehet. Eli jos naisesi laitto sut salille että voitte kesällä esiintyä yhdessä rannalla, niin valinta on sinun. Ja milläs ne jalat on sitten saatu FIT kuntoon?

edittiä. ja tavoite kuntoja on tietysti ihmisillä erilaisia, ei oo tarkotus mitenkään väheksyä mitään.

IMO lihas ei kasva punnerruksilla sun muilla. Helpompaa ois mennä salille! mut jos et pääse ni laita nyt ruokailut kuntoon ja hanki käsipainot ja leuanvetotanko:rock:

IMO lihas ei kasva punnerruksilla sun muilla. Helpompaa ois mennä salille! mut jos et pääse ni laita nyt ruokailut kuntoon ja hanki käsipainot ja leuanvetotanko:rock:

IMO kasvaa jos vaan on tarpeeksi vastusta. Ei se lihas tiedä mikä sitä rasittaa. Mut samaa mieltä oon, et paremmin lihakset kasvuun lähtee salilla kuin kotona. Siis olettaen, ettei kotona oo mitään salilaitteita.

Joo, ulkokiertäjäliikkeitähän noin on. Ehkä ne on siks forkkuliikkeitä et ne ottaa kyl forkkuihinkin ku puristaa tarpeeks kovaa eikä anna ranteen liikkua? =)

Jalkoja on vähän huonompi treenata kotona ellei oo kunnon painoja. Mikään ei oo tyhmemmän näköstä ku se, että on treenattu yläkroppa ja jalat on sitten sellaiset tikut :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
NYt kun kotitreenistä puhutaan niin liitympä mukaan. Itelläni on semmonen painonnosto paikka koton, jossa on penkkipunnerrus(voi säätää vinopenkiks), ylätalja(hyödytön, kotona myös leuanvatotanko), 15kg tanko, 2x8kg 2x6kg 2x4kg 2x2kg 2x1kg painot.

Ite oon joka päivä leukoja, penkkiä, mavee, kulmasoutuu ja kyykkyä tehny.

Voisko noilla lihas alkaa pikku hiljaa kasvamaan?

edit: ops, unohin. löytyy myös 2x4,5kg käsipainot ja voimapyörä kotonta

Kyllähän noilla nyt kuntopiirin tekee, mutta painoja on aikas vähän.
E: Riippuen toki lähtötasosta, noista painoista kasvaa nopeasti ulos.

miehekäs mies ?

Niin joku tuolla kysyi minkälainen on minun mielestä miehekäs mies?? hhmmm...Mikäs elokuva se oli missä oli ne 4 äijää yläosattomissa (suomalainen) kerto niistä "hulttio veljeksistä" en muista, mutta Tuo Peter frantzen ja hänen yläkroppa on mun mielestä miehekkään näköinen, ja toivottavasti minulla on sellainen joku päivä :hyvä: Ja toinen vastaus Minulla on muut paikat FIT kunnossa, koska harrastanut kilpaa sm-tasoa myöten erinäköisiä kestävyys lajeja... Valitettavasti nämä lajit eivät tarvinneet uintia (triathlonia) lukuun ottamatta käsivoimia, ja muu kroppa ei oo onkelma :dance:, vaan nämä "tikut" tässä kropassa, ja niille pitäisi siis tehdä jotain, ja aikaa siihen tietysti menee useita vuosia, mutta eikös se kehitys ole nopsaa alussa? Siis on toivoa saada edes jonkinlaista kehitystä ennen kesää,kun ihan nollasta lähden liikkeelle???

[Mikäs elokuva se oli missä oli ne 4 äijää yläosattomissa (suomalainen) kerto niistä "hulttio veljeksistä" en muista, mutta Tuo Peter frantzen ja hänen yläkroppa on mun mielestä miehekkään näköinen, ja toivottavasti minulla on sellainen joku päivä]

Pahat Pojat?

Itelläni on semmonen painonnosto paikka koton, jossa on penkkipunnerrus(voi säätää vinopenkiks), ylätalja(hyödytön, kotona myös leuanvatotanko), 15kg tanko, 2x8kg 2x6kg 2x4kg 2x2kg 2x1kg painot.

Ite oon joka päivä leukoja, penkkiä, mavee, kulmasoutuu ja kyykkyä tehny.

Voisko noilla lihas alkaa pikku hiljaa kasvamaan?

Tankoon saat painoa siis yhteensä 53 kilon edestä... Ei tuolla kyllä kovin paljoa mavea tai kyykkyä tehdä vai mitä? Mut jos lisää levypainoja hankit niin eikös noilla saa jo vaikka mitä aikaan:rock:

Kotitreeniin on mielestäni todella hyviä:

-yhden jalan kyykyt
-hyvää huomenta painot niskassa tai ihan vaan tuossa rinnalla
-pullover lattialla (melkein suorin käsin)
-pystypunnerrus käsipainolla tai tangolla
-soutu käsipainolla tai tangolla

Noilla pärjää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom