Kotitreeni

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
:hyper: Nyt on hätä !!! Siis kuinkahan onnistuu koti oloissa käsien,ja yläkropan "rakentelu" laittakkee aloittelijalle jotain ohjeita please! Kestävyys puolesta tiedän kaiken mutta tämä podi puildingi on ihan himmeetä aluetta :wtf:minulle... Sen siitä saa kun alkaa seurustelemaan kauniin naisen kanssa hih! (hänen määräyksestä olen täällä)Esim. Kuinka paljon/monesti viikossa. Hyödynnän siis ainoastaa omaa luisevaa :D kehoani tässä projektissa. Eikös niitä dippejä,punnerruksia tms? voi käyttää, mutta miten teen tämän homman niin, että jälkeäkin näkyisi ensi kesään mennessä?? öööö Olen täysin aloittelija tällä saralla :worship:

Eiköhän se lähde ensin perusjutuista: Etunojapunnerrukset ja pitkiä sarjoja, käsipainojen hankkiminen ei varmaankaan ole ongelma ja niillä löytyy useita vaihtoehtoja, mitä tehdä.... Jos löytyy vahvat karmit, niin leuanvetotanko himaan ja siitä vaan vetelemään, vahvistaa käsia ja koko yläselkää....
Näitä perusliikkeitä voi miltei päivittäin tehdä ja sitten kun siirryt salille, niin ei tarvitse niin useasti...

tarkennusta?

Siis kasvaako lihas pitkillä,vai lyhemmilä sarjoilla? Jos keskittyy 1tunnin ajaksi 3-4 liikkeeseen onx se järkevää siis tuollanen circuit training tai jotain sinne päin:rock:Entä normaali sekaruoka valio riittääkö lihaksen kasvamiseen? En siis tavoittele mitään härkämäistä habitusta, vaan miehekkään miehen lihakset. En kyllä arvosta pätkän vertaa noita massa äijiä. Ne ovat ihan karmean rumia, ja 90% mun kavereista on samaa mieltä(sori nyt vaan)"asianosaiset" voimme silti elää samalla palstalla? Ja minäkin paraskin sanoja. Itsellä kädet kuin itikalla heh! sekän ei oo kaunista katottavaa :itku:Olispa mun jalat käsien paikalla ( ne ovat tosi FIT ) Mutta näillä rimpuloilla on tultava toimeen toistaiseksi prkl!!!:evil: