Kotitreeni

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kiittos skinky tiedoista...

Hyvä enköhän noilla ala jo jotenkin pärjäillä? Jännä juttu vaikka kestävyyspuolelta tieto taitoa reilu 15v niin eipä oo sitten tästä lihasten rakentelusta tietoo:rolleyes: Yritin aikoinaan 2vuotta, mutta ei tullut tuloksia, ja kroppa imi kuin sieni kestävyyttä, ja laji valinta oli sillä selvä...Eikös toisten kehot vaan ole luotu esim: punteille,ja toisten kestävyydelle??? Ja SIKSPÄKKI Juu kyllä mä oon mielellään tossun alla, kun on niin kaunis nainen jonka kanssa saa jakaa aikaa...:hyper: Vaikka olen 38v niin "pikkumies" sisälläni ei kuole KOSKAAN:thumbs: JOS OLET SISÄISESTI VANHA, NIIN KIITOS JA NÄKEMIIN elämä on ohi...:zzzz:

Jeps, yhden käden/jalan liikkeet vaikuttaisivat parhaimmalta jos on vain jotain 2 - 40 kg käsipainoa tarjolla.

Yksi pohtimisen arvoinen juttu olisi kahvakuulatreeni. Kuulalla voi tietenkin tehdä ihan mitä mieleen tulee, mutta itse lähtisin tekemään tuolla muun treenin oheen vaikka jotain työnnön ja tempauksen variaatiota, jotka ovat kuitenkin yhdellä kädellä suht helppoja opetella. Paria huonoa puolta: kuulat eivät ole aivan ilmaisia ja tulevat hieman hankalan painoisina verrattuna käsipainoihin (suht suurin hypyin) ellei ite tee. Enemmänkin ihan kotitreenin tueksi kuin suoraan ensisijaiseksi lihankasvatuskeinoksi, vaikka tietysti pelkällä kuulallakin voisi sitä kasvatella, kunhan treeni on enemmän voima- kuin kestävyyspainoitteisempaa.

Yleisenä ohjenuorana voisi uskoakseni pitää ihan samaa kuin muussakin aloittelevan treenissä: alussa tekniikkaa opetellen varovaisesti, pidetään toistot kurissa (ihan stetsonesimerkkinä 5-15 pienemmillä liikkeillä, 5-10 isommissa, ei ole oikeasti niin justiinsa) että muskle ja perusvoima kasvaa. Mitään maksimisuorituksia ei kannata alussa hakemaan, vaan pumppailla ihan rauhassa noin alkuun. Ja kannattaa ihan oikeesti reenata niitä jalkojaki heti alusta kunnolla jos vaan pystyy, sillä se on useimpien silmiin aika hassun näköistä kun lihaisasta yläkropasta roikkuu pari hammastikkua. Oma päätös tietenkin. :)

Ja SIKSPÄKKI Juu kyllä mä oon mielellään tossun alla, kun on niin kaunis nainen jonka kanssa saa jakaa aikaa...:hyper:
Hyvä niin, koska tossun alla on lämmin olla. Itsekin olen ja samasta syystä kuin sinä:) Mut omasta tahdostani tämän harrastuksen aloitin, tosin kuitenkin naikkoseni silmäniloksi;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom