Kiitos nevahood tuosta thread-vinkistä. Miehen kanssa jo vähän kateltiin noita ja suunniteltiin. Kun tosiaan se ei ole se salikortti se ongelma, vaan tää perhe-elämän sumpliminen. Ehkä ei koskaan sit tulla hankkineeksi noita kamoja kotiin, mutta ainakin vois vakavasti suunnitella. Nimittäin kun mulla se treeni välillä sitten jää ihan tekemättä, kun vaan ei järjesty. Kohta kolme lasta, joten treeniajan ja lastenhoidon järjestäminen on vielä hankalampaa kuin kahden kanssa, joiden kanssa se on jo vaikeaa. Miehellä omat treeninsä ja mä sitten käyn milloin käyn tai en käy ollenkaan salilla. Menisin kyllä mielelläni, pääsis pois kotoa ja treeni maistuu, salikin kiva paikka... Mutta ehkä sit joskus kun lapset on aikuisia ehtii kotiäitikin jotain tekemään itsekseen.
Siitä hyvä, että tässä perheessä äiti treenaa, ettei tosiaan tartte ainakaan ihan kauheaa määrää painoja olla sun muuta. Mun lihaksilla pienemmätkin riittää...
Jos ei muuta niin ainakin hommaan ihan kunnon käsipainot, säädettävät, jos salilla kävisin ja sitten jos ei aina pääsisi, niin niillä korvaisin jonkun kerran. Nyt ensi alkuun. Alkaa jo pänniä tää treenin hupeneminen. Nyt kyllä voi vähän huvetakin loppuraskauden ajaksi, synnytyksen jälkeen jonkun aikaa tulee varmaan vietettyä kotona korkeintaan hauiskääntöjä tehden. :D Sit pitäis kyllä taas päästä säännölliseen väh. 3 krt / vko treeniin takas ja miten se sit tosiaan onnistuu tän perhe-elämän kanssa... Tosin mieskin innostui jo vähän ajatuksesta hommata jotain kotiin, niin pystyisi itsekin vähän niitä käyttämään, hällä kun ei vaan aika riitä enää salilla käyntiin futisharrastuksen lisäksi. Tuollaista tanko-penkki-räkki (niin siis se telinetsydeemi?)-painoja -viritystä hän vähän suunnitteli.
Mut katellaan. Tila ois jo, ja mieskin suostuvainen vähän sponsoroimaan. Tai sitten jatkan tällä "treenaan kun joskus pääsen ulos tästä asunnosta"-linjalla...