Kotisivu ei toimi

Ikä
45
Mistä johtuu,että en saa kotisivua toimimaan?Aina tulee vaan sivu ja teksti:about blank.hermot menee..:curs:
Mulla oli koneessa jonkinlainen spyware tai vastaava,mutta sain sen (kait?) pois.Tuli teksti:your computer has been infected.
Ajelutin sitten nortonin,antispywaren,spybotin ja adawaren.

Mikä neuvoksi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja vielä sen verran asiaan liittyen.
Spybot löytää koko ajan sellasia tiedostoja kuin COOLWWWSEARCH.installer/search/homesearch ym...pitäiskö olla huolissaan?

Siis et saa internet-selaimen "etusivua" haluamaksesi?

Etippä vaan pööpö pois koneelta ja käyppä putsaamassa rekisteristä poijjes siellä olevat paskat...

Sulla on siellä merkintä joka tuon aiheuttaa.. mikäli oikeassa olen :rolleyes:

Tätä en neuvo tämän enempää, koska jos et osaa rekisteriä käyttää, niin sittenpä on turha neuvoakkaan.. pahimmillaan saat jonkin muun sovelluksen piloille :D

no mä olen puhdistanut rekisterin ja ajatuttanut nuo ekassa postissa mainitut ohjelmat.ei ole ongelma poistunut...
ja miten tuo spybot löytää aina nuita samoja coolwww.jotain juttuja?onko minulla joku "emo"vakooja koneella,joka niitä pommittaa uudestaan ja uudestaan.auttaisiko selaimen vaihto vaikka firefoxiin?nyt explorer.

Do dii.Sen veran sain selville,että tuo COOLWWWSEARCH on joku troijan hevonen.ei oikein spybot ja adaware siihen tepsi.
eli mikä ilmainen ohjelma tuohon tepsii?
tuo ylläoleva ei oikein workkinu...

Apuwa apuwa aaapuwa...:(

Lataappa koneelle Trojan Remover.
Tuolla ohjelmalla pitäs troijalaiset lähteä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom