Kotireeni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maxeli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kotoota löytyy painopenkki ja käsipainot, mitä lihasryhmiä pitäs harjottaa ja mimmosia toisomääriä pitäs tehdä, että kehittyisi tuo, niin yliarvostettu kyky, "nöyryyttää rautaa". Tuossa muutamia liikkeitä joita kotipenkillä voi suorittaa Liikekuvasto!

Eli hyvä kotipenkki ohjelma pitäisi saada kokoon.

tollapääsee jo hyvään malliin, hmm kaikenlaiset vapailla painoilla tehtävät liikkeet messiin niiden lisäksi:

elikkääs:
Rinta, selkä
- Penkkipunnerrus, Vaak
- Penkkipunnerrus, Vino
- Kulmasoutu, tangolla
- Olankohautukset, tanko / käsipainot:

Jalat
- Jalkakyykky
- etureisiojennus
- Takareisiojennus
- Pohjenousu seisten
- Pohjenousu istuen

Olkapäät, kädet

- Kapea penkki
- Ranskalainen punnerrus
- Hauiskääntö, Vinotuki (jos tossa laittees on)
- Hauiskääntö, Seisten
- Keskitetty Hauiskääntö
- Rannekääntö, seläntakaa / istuen edestä
- Pystypunnerrus 80asteen kulmassa
- Vipunostot sivulle
- Vipunostot kulmassa

tuo eisiis ole mikään valmis ohjelma, vaan tossa oon ihan luetellu noita mahdollisia liikkeitä, toki niitä varmaan enemmänkin on.. tommoset tuli nyt mieleen! (:

Niin, lueppas tolla aloittelioiden pääsivulla olevat *tärkeää* -kohdalla merkitys threadit! oma aloitteisuus kunniaan :)

Juuri postailin jalkaliikkeitä mitä saa tehtyä ilman kyykkytelinettä... Tässä.

Jos vaan saat leuanvetotangon järjestettyä niin se järjestä. Eräs parhaista selkäliikkeistä.

Leuanvetotangon kun viä ostat niin saat koko kropan treenattua, näin ainakin mulle sanottiin. Penkki, kässärit ja leuanvetotanko riittää.

Etukyykyssä kannattaa mennä sitte ulos reihumaan jos ei halua puottaa tankoa lattiasta läpi. Itse vien yleensä kolmesta sarjasta viimesen failureen eli jään sinne pohjaan ihmettelemään ja nakkaan tangon eteenpäin.

Suositut

Back
Ylös Bottom