Kotikuntosali laitteista...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tare69
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mäkin oon miettiny tollasen "kotisalin" hommaamista, ja ihan tollasta hilavitkutinhärpäkesettiä en lähtis tilaamaan.. Pienellä pohtimisellä suosittelen seuraavaa;

1. jumppamattoja 2 kpl
2. kuminauhat mallia strong
3. kaksi eri painoista kahvakuulaa
3. kaksi säädettävää 15 kg käsipainoa
4. voimapyörä
5. se Iron Gymin leuanvetosetti

Kaikki toi menee pieneen tilaan. Ainut mitä tosta tulee äkkiseltään mieleen, on että ton kuminauhan saaminen luotettavasti johonkin kiinni, on ongelma. Itse poraisin seinään jonkun kahvan tms. mihin sen sais KUNNOLLA kiinni.

Jos laitteen haluat livenä nähdä niin on se tuolla meidän kimppasalin kalustuksessa edelleen käytössä samoin kuin tuo Powertecin rackkikin. Asun Kirkkonummen kupeessa ja jos kiinnostaa niin laita privaviesti. Siis tuota omaa ei olla myymässä kun se kokoajan on käytössä mut jos tilaamassa olet niin ei tarvi sokkona sitä tehdä. On tosiaan muuton vuoksi purettu ja kasattu useamman kerran ja ei ole mennyt miksikään ja kun katsoin tuolta noita koneen maksimi painoja niin huomasin että on siihen satunnaisesti enemmänkin ladottu ja kasassa on pysynyt, vaikka tosin esim tolla kyykkymodulin 270kg aika pitkälle pärjää ja muut ovat samassa suhteessa joten ei tosiaan mikään rimpula..
Hyvä vehje, helvetin tukeva ja edullinen laatuun nähden ja olen täs vuosien varrella melko monen näköisiä vemputtimia nähnyt ja pääsääntöisesti ne on olleet sellasia etteivät kestäisi meillä kuukauttakaan saati vuosia.

Mieluiten toki itsekin vapailla edelleen treenaan mutta kun keho alkaa olla sellainen urheiluvamma-museo niin on noille koneille käyttöäkin löytynyt. Lisäksi jos porukasta suuri osa on ihan aloittelijoita niin ainahan noilla koneilla on helpompi aloittaa. Mut älkää vaan ostako mitään rimpulaa joka sitten hetken päästä vituttaa kun on liian heppoinen tai kokoajan hajalla.

H-multisysteemi näyttää kyllä monipuoliselta vehkeeltä, vaan meidän työpaikan byrokratian tuntien mikään tuollainen ulkomaantilaus ei käy päinsä. Oletan ettei tuo Wrangen pelikään rimpula ole, toivottavasti. No katotaan millainen salinalku saadaan aikaiseksi. Ja sit noita käytöstä unohtuneita kuminauha, gymstckejä jne. löytynee henkilökunnan komeroista kiitettävästi.

Back
Ylös Bottom