Kotikonstein itsepuolustusta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko mitään tapaan miten voin oppia edes vähän nyrkkeilemään kotona lähinnä opetella lyömään oikein ja muutenki opetella tappelemaan jos ei ole mahdollisuutta seuroihin

No tarviit reenikaverin ja sit youtube auki ja sieltä opetusvideoja. Ei tällä tavalla miksikään hyväksi taistelijaksi tulla, mutta varmasti koulussa pärjää riitapukareita vastaan. Tälläkään tavalla ei kuu tipu taivaalta hetkessä. Tunteja tunteja ja toistoja toistoja.

Kotona et voi kyllä millään yksin oppia lyömään "oikein". Voit kyllä oppia lyömään lujempaa ja nopeemmin, mutta et oikein.

Itse olen joskus yrittänyt, ei tule mitään. Minkälaisella paikkakunnalla asut jos ei mahdollisuutta seuroihin? Vai onko esteet oman pään sisällä, esim. rikosrekisteri? Se rikosrekisteri ei vaikuta yhtään mitään mihinkään, vaikka joissain peruskurssiilmoituksissa varoitellaan että "rikosrekisteri tarkistetaan". Seurat ampuvat itseään jalkaan tuon kaltaisilla ilmoituksilla. Itse en uskaltanut menna seuraan treenaamaan ennenkuin rikosrekisterini oli vanhentunut, johon meni se viisi vuotta, voin sanoa että turhaan pelkäsin. Ja nyt olen jo sen verta vanha että en voi millään päästä huipulle, ja maailma on hukannut jälleen yhden lahjakkuuden! Kiitti vaan assholet! :D

Kaverin nimimerkistä päätellen ikää on 14v, ja arvelisin, että koulussa on joutunut kiusaksen uhriksi. Tahto oppia pitämään puolensa on kova, mutta kynnys ip-kurssille on korkea ujouden, rahanpuutteen, välimatkan tms. syyn takia. Suosittelen myös youtube-videoita, joista saa jotain ideaa. Joten komppaan Bondzoa tässä. Sitten kun ip-kurssille osallistuminen on mahdollista ja toteutettavissa, liity seuraan ja harjoittele ammattimaisella opastuksella.

^ Ootko tosissas..?

oh-my-word.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kaverin nimimerkistä päätellen ikää on 14v, ja arvelisin, että koulussa on joutunut kiusaksen uhriksi. Tahto oppia pitämään puolensa on kova, mutta kynnys ip-kurssille on korkea ujouden, rahanpuutteen, välimatkan tms. syyn takia. Suosittelen myös youtube-videoita, joista saa jotain ideaa. Joten komppaan Bondzoa tässä. Sitten kun ip-kurssille osallistuminen on mahdollista ja toteutettavissa, liity seuraan ja harjoittele ammattimaisella opastuksella.

En kyllä lähtisi opettelemaan mitään kurkunpäähän kohdistuvia iskuja ja muita tehokkaita katutappelussa käytettäviä kikkoja ihan vain koulukiusaajien takia. Äsken oli uutisissakin kun joku tuon ikäinen teini kuristi toisen tajuttomaksi. Siinä lähtee vielä henki kun ensin katellaan vähän youtubesta vinkkejä hapettamiseen ja sitten aiheutetaan vahingossa toiselle sydänheijaste kun ei sitä tekniikkaa kuitenkaan osata oikeasti. Opetelkaa mieluummin juoksemaan jos ette kurssille pääse.

^ No aivan varmasti on. Jos tässä nyt tosiaan on kyse jostain koulukiusaamisesta, niin rupeet vaa hakee semmost mentaliteettia, että oikeesti jos joku rikkoo sun fyysistä koskemattomuutta millään tapaa, niin sulla on _lupa_ antaa sillä vähän takaisin. Vaikka oisit pieni/heikko/et ole koskaan lyönyt edes säkkiä, niin ei vaadita ihmeitä siihen, että tinttaat jonkun nenän paskaksi, tai ainakin hyvin kipeäksi. Tosin se on laitonta ja väärin tietenkin, mutta tuskin sen jälkeen tullaan enään niin mielellään lähietäisyydelle tökkimään ja tönimään..

^ No aivan varmasti on. Jos tässä nyt tosiaan on kyse jostain koulukiusaamisesta, niin rupeet vaa hakee semmost mentaliteettia, että oikeesti jos joku rikkoo sun fyysistä koskemattomuutta millään tapaa, niin sulla on _lupa_ antaa sillä vähän takaisin. Vaikka oisit pieni/heikko/et ole koskaan lyönyt edes säkkiä, niin ei vaadita ihmeitä siihen, että tinttaat jonkun nenän paskaksi, tai ainakin hyvin kipeäksi. Tosin se on laitonta ja väärin tietenkin, mutta tuskin sen jälkeen tullaan enään niin mielellään lähietäisyydelle tökkimään ja tönimään..

Niin, parhaassa tapauksessa siitä saadaan merkintä ja suljetaan monia uramahdollisuuksia kertaheitolla. Vitun fiksuja neuvoja.

epäilen vakavasti että yksi turpaanveto itsepuolustusmielessä riittää ehdonalaisen saamiseen, ja varsinki jos kyseessä on alaikäinen niin pitäis olla ongelmaa. sitäpaitsi, harvemmin nämä tälläiset hommat menee poliisien tietoon.

itselläni oli jotain yli 10 tuomioa takana ennenkö pamahti ensimmäinen ehdonalainen, pikkujutuista tosin.

paskahousut vetoaa tuohon syytteensaamis hommaan, ketä oikeesti kiinnostaa se saako syytteen jos sua tullaan vetään turpaan? tai sua tönitään ja naamaan räitään? onhan se kiva jänistää tilanteesta ja selittää sit kavereille että -muuten olisin vetäny niin NIIN vitusti turpaan mut en halunnu merkintää rekisteriin-

ja toi on muutenki aika yläkanttiin katsottua hommaa, kyllä sitä jengiä lyödä saa jos joku alkaa iholle tulemaan, harvemmin ne siitä mitää juttua nostaa. itse ollu yli 60 nyrkkikärhämäs ja oon saanu vaan 2 pahoinpitely tuomioo elämässäni. ja jos oon saanu ite kärsääni niin ei oo käyny mielessäkää vikistä kytille, vaikka ilman syytä päälle käytyki.

yleensä homma menee poliisille jos toiselta lähtee leegoja tai nenä painuu syvälle nenäonteloon. ja ei silloinkaa jos tyyppi on tuntematon ja liukenet pelipaikalta tapahtuman jälkeen. ja suomen laki ymmärtää kyllä käsityksen itsepuolustus, itse sain kerran päähäni useemmankytä iskua nyrkkiraudasta ja toinen ei saanu mitää ku kyse oli itsepuolustuksesta. väitti että mulla oli puukko.

että voitais vähentää tota rekisteriinmerkintä tekosyytä omalle raukkamaisuudelle.

joko ei lyö toiselta hampaita kurkkuun vaan paukuttaa varovaisemmin, tai sitte tuntemattoman kyseessäollessa suksii pelipaikalta haneen äkkiä niin vältetään hyvin poliisien pahnoilla oleskelua. ja tosiaan moni päätään aukova kusipää kyllä ymmärtää että syy oli oma, eikä periaatteestakaan inise poliisille. ainakaa kukaa ns kova jätkä ei koskaan itke poliisille vaikka tulis kuinka pataan.

(ja en yrittäny tuoda esille kovuuttani, alkaa vaan vituttaan toi rekisterimerkintä selitys. joten pyrin valaisemaan jengiä vähä)

Todella "valaisevaa" juu :rolleyes:. Mie katson noita asioita ainakin omien työvelvoitteiden valossa ja sen mukaan, mitä laki sanoo. Kovat jätkät ei ole kaupungilla tappelemassa ja uhoamassa, ne on tienaamassa kehässä.

ite vetelen usein kotitreenejä, virittää tennispallon oven karmien väliin ja hommaa pienet käsipainot varjoilua varten lisäksi hommattu vielä 10 kiloinen kahvallinen kuntopallo.
noilla saa jo ihan kohtuullisen treenin vedettyä, tietenkin auttaa jos on joskus perusjutut opetellut valmennuksessa.
mutta kyllä varmasti aivan aloittelijakin jotakin saa aikaiseksi, varsinkin nyt kun netistä kyllä löytyy kaikkea opetusmateriaalia.
ottelemaan ei tietenkään opi kuin ottelemalla ja sillä että tottuu lyödyksi tulemiseen.
parempi kuitenkin tehdä jotain, kuin olla tekemättä jos kamppailulajit kiinnostaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom