Itse asuin isän kans kahdestaan siitä lähtien kun täytin 5v.Ja kait musta on tullu suht normaali
Ja itselläni on kans varsin poikkeuksellinen tilanne.Tai ainakin kaikki muut ihmettelee,että miten jaksan ja eihän lapset pärjää koulussa jos ne ei ole ikinä hoidossa olleet?
Eli minulla on nyt 8 ja 7vuotiaat lapset.Ne eivät ole olleet ikinä päivähoidossa.Monta vuotta ollaan emännän kans vuoroteltu töiden kans,että toinen on aina kotona lasten kans(molemmat käydään siis kokopvä vuorotöissä),ja toinen on töissä.Toki vapaapäiviä on vkossa se kaksi,mutta nekin menee aina ristiin ja rastiin
Ja koko ajan olen salilla käynyt säännöllisesti.Järjestelykysymys sekin.Ja lapsillakin on harrastuksia useampana iltana vkossa.
Ja päivääkään en tuosta ajasta vaihtaisi pois.Voin hyvällä omallatunnolla sanoa,että olen viettänyt aikaa lasteni kans enemmän kuin moni isä yhteensä.Ja mielestäni minulla on jotenkin erityinen isälapsi suhde molempiin lapsiin,vaikka itse sanonkin.
Nyt lapset ovat siis jo koulussa molemmat ja hyvin ovat pärjänneet.Edelleen vuorotellaan silti työvuorojen kans.Täytyyhän toisen olla laittamassa lapset kouluun ja toisen ottamassa vastaan.
Minua ärsytää suunnattomasti vanhemmat,jotka kuljettaa lapsia hoitoon,vaikka eivät edes töissä olisi:curs:Kyllä lapsuus on todella lyhyt.Siitä kannattaa isin ja äidin ottaa kaikki ilo irti,vaikka välillä väsyttäiskin.