Koskettavin leffa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja igor2
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
varmaan mainittukin täällä mutta tuossa pari päivää sitten tuli töllöstä saksikäsi edward ja kyllä siinä lopussa tuli mulle tippa linssiin.

sit menee vähän :offtopic: aiheesta koska tässä threadissa puhutaan elokuvista, mutta lueskelin tuossa H.C. Andersenin satuja ja pieni tulitikkutyttö saa ainakin mulle tipan linssiin aina kun luen sen:itku:

Weaknings suom. Heräämisiä. Robin Williams on nuorilekuri ja saa hoistaansa pahasti sairastavan Robert De Niron.. Todella koskettava pätkä.

Tossa eilen katsoin Million dollar baby-leffan,ja olihan se koskettava.Maggiella on nyrkkeily kaikki kaikessa,ja sitten kaikki valuu hukkaan.Clintti vetää upean roolin kuin myös Hilary Swank.Toisena leffana voisin mainita unforgivenin.Upea suoritus Clintiltä.

Täydellinen maailma (A Perfect World, 1993 USA)

Loppukohtaus kun polliisit ampuu Kostnerin esittämän vankikarkurin, ja pikkupoika murtuu :(

Pistää aina alahuulen väpättämään, perkule :nolo:

Loppukohtaus kun polliisit ampuu Kostnerin esittämän vankikarkurin, ja pikkupoika murtuu :(

Tosta meinasin itekin kirjottaa... Saa kyllä isommankin miehen herkäkäsi :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Tää on paha. Olin aikanaan leffassa katsomassa (-96 muistaakseni), sali täynnä 20-30v pariskuntia. Ekaks itki vaan mimmit ja kundit tietty piti pokkana kädestä kiinni. Lopuks poras sit ihan kaikki, ei tainnu cool pitää oikeen kellään. Siinä jotenkin tunteet vielä voimistu joukon voimasta.

Kerran oon nähny sen jälkeen, ei enää kolahtanu yhtä lujaa vaikka huippuleffa onkin. Se leffakokemus on kyllä ihan toplistan ehdottomassa kärjessä.

Jahas. En ole nähnyt leffaa, mutta nyt ei vissiin tarvitsekaan. Käyttäkää niitä vitun spoilereita, pls.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom