Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Leijonakuningas oli aika koskettava.
Schindlerin lista ;)Chindlerin lista
Schindlerin lista ;)
Em. listasta voisi päätellä että elokuva jossa käytetään pianoa, koskettaa. Ilmankos niitä pianon pimputtimia sanotaan "koskettimiksi"
Ööh. eikös se kannattaisi sitten vaikka ostaa alelaarista, jos joka päivä tekee mieli katsoa se.Täytyy kyllä sanoa, että M. Night Shyamalanin Kuudes Aisti ei ole unohtunut. Katsoisin vaikka päivittäin, mikäli kyseisen pätkän omistaisin.
Sleepers - Katuvarpuset.
Olen yrittänyt kysellä eri paikoista, mutta ei ole löytynyt. Maksaisin sievoisen summan kyseisestä tekeleestä.
Taitaa olla harvinainen dvd, sen verran kovia hintoja pyytävät huuto.netissä.Sleepers - Katuvarpuset.
Olen yrittänyt kysellä eri paikoista, mutta ei ole löytynyt. Maksaisin sievoisen summan kyseisestä tekeleestä.
Sleepers - Katuvarpuset.
Sleepers - Katuvarpuset.