Tää on vuoden posti... :lol2:Onkohan tähän 1kg taipumiseen todisteita, tai edes teoriaa?
Aika moista löpinää muutenkin vastaukset. Eikö tänne voisi vastata joku vaikka ihan kokemuksesta tai havannoista?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää on vuoden posti... :lol2:Onkohan tähän 1kg taipumiseen todisteita, tai edes teoriaa?
Aika moista löpinää muutenkin vastaukset. Eikö tänne voisi vastata joku vaikka ihan kokemuksesta tai havannoista?
Kysymys ei oo niin hirmusen vaikee, niin miks helvetissä täällä ei ole muutakun käsittämätöntä pilkunnussintaa. Tosiaan joku mainitsi jtoain bodareista ja järjenjuoksusta. Ei tosiaan taida kuulua ihan ykköskastiin . Itse olen huomannut, kun kaveri on kyykännyt niin pikkasen yli 100 kilon kun menee paino niin alkaa taipuminen näkyä.
Miten niin? Ei vaikuta minun järjen mukaan.Tuloksena tulee hitusen enemmän taipumaa kuin oikeasti, koska todellisessa tilanteessa se toisen puolen paino hieman taivuttaisi vastaan
Miten niin? Ei vaikuta minun järjen mukaan.
taipuvaan tankoon tarvii enemmän voimaa perjaatteessa..:arvi:
Ketä jaksaa alkaa selvittämään kuinka paljon saisi enemmän mavetettua jos kuvitellaan että tanko olisi taipumatonta materiaalia verrattuna normaaliin tankoon joka taipuu. taipuvaan tankoon tarvii enemmän voimaa perjaatteessa..:arvi:
Kyllä sitten joskus tajuat kun meet lukemaan ammattikorkeakouluun, statiikkaa ja dynamiikkaa.
/QUOTE]
Olisi vaan kiinnostanut nähdä vähän jotain laskelmia tuosta.
Enkä mihinkään ammattikorkeakouluun ole menossa, ei kiinnosta
(Opiskelen jo haluamaani alaa, vaan enpä kerro mitä) :lol2:
Nyt muuten puhuu mr. referee täyttä paskaa.
Taipuvalla nostaa enemmän, se vaan on fakta. Vastaväitteitä otetaan toki vastaan, mutta totuutta se ei poista. Ammattilaiskisoissa on vetotangot tahallaan taipuvaisempia, ja niissähän tunnetusti halutaan pienempiä rautoja lavalle
Tarvitaan taipuvaan tankoon enemmän voimaa koska tangon taipuminen lisää sitä vastusta hieman. Taipumattomalla tangolla noston ei tarvitse kumota sitä taipumaa.