Koska rasvaa treenin jälkeen?

En löytänyt söörtsillä juttua kyseisestä aiheesta, vaikka luulis tästä olevan aika paljonkin keskusteltu.

Eli sehän on nyt yleisesti tiedossa ,ettei treenin jälkeen pidä syödä rasvaa, mutta se mikä mua kiinnostaa, on että kuinka KAUAN pitäisi treeniin jälkeen olla syömättä rasvaa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiköhän yleinen tapa ole se, että juodaan rasvaton palautusjuoma heti treenin jälkeen ja tästä n. 1,5-2 h myöhemmin varsinainen ateria, joka sisältää kohtuudella eli 20-30 g rasvaa.

Mä oon vaan miettinyt sitä, kun joskus on niin kiire, että vedän jo tunnin päästä aterian, joka sisältää aika paljon rasvaa. Onkohan se vähän liian aikaista?

Mä taas luulen että toi on turhaa hifistelyä. Tietämättä yhtään sun taustoista sanoisin, että jos sulla on niin kiire syödä treenin jälkeen, niin hyvä mies SYÖ. Ei se maailma nyt siihen kaadu.

Ja jos sun kasvu loppuu nyt tähän, niin voit aina panna sen mun viaksi :D

Jos treeniaika olisi vaikka 18.00-19.15 heilutteluineen, niin heti treenin jälkeen toki palautusjuoma koteloon, sitten noin 1h-1,5h siitä tulis hiilari/protsku-ateria(mikäli lämmintä ateriaa suosii tässä) ja sitten iltapalalla 22-22.30 protskua ja möllereitä yms...
Itse en just vetäis tossa reeninjälkeisellä aterialla rasvaa, jotta hiilaritki imeytyis nopeemmin...

mut näihinkihän nyt on variaatioita paljon, mut toi varmaan tavallisin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom