Alicia
VIP
Natu79 sanoi:Itse kosin tyttöystävääni viime toukokuussa Turkin Alanyassa, hiekkarannalla kuun valossa... *huokaus*
Sormukset ostin jo kevättalvella, eikä neiti arvannut mitään matkalle lähdettäessä. Reissu oli puolivälissä kun lähdimme myöhään illalla kuutamokävelylle hiekkarannalle.
Rantakahvilasta ostin yhden tulipunaisen ruusun ja ojensin sen neidille... jatkoimme sitten hiljaiselle rannalle käsi kädessä ja ihailimme öistä Välimerta. Siinä syleillessä neiti sitten kysyi, miksi sydämeni hakkaa niin vimmatusti... :D
Pitihän se sitten kertoa... oikein pitkän kaavan mukaan. Ja lopuksi lankesin polvilleni ja haparoin sormusrasian taskusta. Ja kysyin sen ison kysymyksen.
Pakko myöntää, että raavaan miehen silmäkulma kostui. Ehkä ison miehen itku on niin säälittävää, että neiti ei tohtinut antaa rukkasia. :lol2:
Ooh, mä haluaisin tulla kosituksi just tuolla tavalla, mielellään vaan Kreikassa. Ei sillä kosintapaikalla tai -tavalla ole niin väliä, mutta romantiikka on aina plussaa. Harmi kun mun kulta ei lue Pakkista ;)
Jos rehellisiä ollaan, niin olen ollut ihan idiootti :wall: Suhteen alkuvaiheessa kultani pyysi kihloihin kahdesti (!) ja minä en suostunut kun oltiin vasta alettu olemaan yhdessä, enkä ollut varma tuleeko tämä suhde kestämään. Olin suht vasta eronnut edellisestä poikakaverista, joten ei ollut oikein luottoa tähän uuteenkaan suhteeseen - ja miten väärässä minä olinkaan! Nyt yli seitsemän vuoden yhdessä olon jälkeen menisin heti hänen kanssaan naimisiin. :haart: Eri juttu on, kysyykö hän enää KOSKAAN uudestaan... :itku: