PMLats sanoi:
Tän threadin vois viskata roskikseen. Voi kattokaas tulla aika paha mieli niille, joita on kosittu kalsarisillaan sängyn pohjalta telkkarin pauhatessa taustalla :itku: No, ehkä sekin on persoonallisempaa kuin joku ihan perusromanttinen setti? Onhan?? :jahas: :D
No siis tottakai on. Meinaan miltä kuulostaa se, kun käydään ensi kertaa anoppilassa kylässä (3 viikon tuntemisen jälkeen), miniäkokelaalla lapsikin mukana, joka edellisestä liitosta... kun on kahvit juotu ja viedään tavaroita makuuhuoneeseen, mies ehdottaa keskustelua. Lapsi leikkii mummokokelaan kanssa ja mies kysäisee, että mites oot ajatellut noin niinkuin naimisiin menon ja lapset ja silleen? Että mitä jos se menis niin että tapaaminen ja puoli vuotta ja häät ja puoli vuotta ja lapsia?
Oih, mitä romanttisuutta matkasängyn kulmalla istuen... :D
Mikäs siinä, sanoin, että kuulostaa hyvältä. Se oli sitten tasan 6 kk ensitapaamisesta häät ja olisi ollut vuosi ja kuukausi lapsikin, jos ei olisi ollut keskenmenoa. Toisen lapsen, eli ensimmäisen yhteisen, ristiäiset olikin sitten ensimmäisenä hääpäivänä. Nyt sitten kolmas syntyy tapaamisen 3-vuotispäivän paikkeilla.
Että näin romanttista... :haart:
Ei ne ruusut itse asiassa niin välttämättömiä ole, eikä se polvistuminen. Tärkeintä on antaa kosittavan ymmärtää selkeästi ja suoraan, että sinä olet se maailman ihanin ihminen, kaikista ihmisistä juuri sinun kanssasi minä haluan aina olla. Olet tärkein, rakkain ja arvokkain minulle. Sen saa sanottua vaikka kotisohvalla ilman rekvisiittaa, tärkeintä on saada paukutettua kohteelle selkeästi se, että tämä on ihanin, jota ei koskaan halua menettää. :haart: