Kosinta?

Ironbutt sanoi:
Jossain reality-sarjassa oli mennä viikkoina hyvä kosinta, josta voit ottaa vinkin: sormus oli piilotettu suklaisen rasian sisälle, suklaarasia oli "täytetty" vadelmilla ja se toimi illallisen jälkiruokana. Ekan lusikallisen jälkeen nainen saikin lusikkaansa sormuksen ja tuijotti sitä hämmästyneenä. Tässä vaiheessa mies kosi. Hyvin toimi.

Siis, toimi siinä sarjassa? Kuinkakohan moni reality sarja oikeesti on reality? Moniin kun tehdään käsikirjoitukset.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nää on tietty makuasioita, mutta mun mielestä noi sormus lasissa / suklaarasiassa / ties missä :rolleyes: on vähän tylsiä... siis aika paljonkin. :zzzz:

Kukas se tuolla mainitsikaan, että sängynpohjalla krapulassa... Anyway, kuulosti MUN mielestä tähän mennessä parhaalta kosinnalta. Kaikki siis edelleen kiinni kosittavasta, miksei kosijastakin...

siskonmies aikoinaan siskoani kosiessa oli tehnyt suklaisen täytekakun ja sormuksen piilottanut kakkuun folio/leivinpaperikääreessä ja loput voittekin arvata :love:

latku sanoi:
siskonmies aikoinaan siskoani kosiessa oli tehnyt suklaisen täytekakun ja sormuksen piilottanut kakkuun folio/leivinpaperikääreessä ja loput voittekin arvata :love:

Se nielas sen ite ja seuraavan aamun eka askare oli tutkia.... :jahas:

Olisihan se tietysti ollut ihan kiva keksiä jotain omaperäistä, mutta ei tällä mielikuvituksella... :)

Mun mielestä ei kuitenkaan ole tärkeintä, että miten sen kysyy.
Minä hoidin homman ihan perinteisesti polvistumalla kynttilänvalossa viininlasin äärellä.
Ja sain myöntävän vastauksenkin, joten ei se ihan metsään voinut mennä...

Dopey sanoi:
Daami mukaan Tepsin matsiin ja ekan erätauon aluksi kysymys näyttötauluun. Eiköhän hallin henkilökunta ole juonessa mukana helposti jos moista ehdottaa. Jos niillä on kameroita hallissa niin samalle taululle livekuvaa teistä sinä polvillas daamin edessä.

Tietty vähän julkisen nolotsaloa jos tulee pakit, mutta toisaalta urheiluhenkisen on kiva saada myöntävälle vastaukselle isot aplodit :hyper:.

Kerran todistin tällaista tapahtumaa juuri Tepsin kotiottelussa ja voin sanoa, että tapahtuma liikutti minua syvästi. Ei kauneutensa vuoksi, vaan siksi, että nelikymppinen kosija (mies) oli ottanut erätauoilla 'pari' olutta liikaa rohkaisuksi.

Kävi aika lailla sääliksi tulevaa vaimoa, joka kymmentuhatpäisen yleisön katsoessa saa hädin tuskin selvää kosinnasta miehensä sopertaessa 'Haluaishitshä...Rriitta...tulla...mun vaimokshhh?'

Riitta (nimi muutettu) suostui kyllä, tosin myöntyminen vaikutti jotenkin väkinäiseltä. :D

JoAT sanoi:
Olipa kaveri tehnyt vielä hienon Powerpoint-esityksen syistä jonka takia halusi tyttöseni itselleen ikiajoiksi. :haart: Tytsy oli kuin sulaa vahaa ja suostui.

Just joo :lol2: Nohevaa toimintaa... lollero.

Esox Lucius sanoi:
Tää on paras! Tunteet syrjään ja tiukan analyyttisesti kohta kohdalta argumentoiden perustellen hankkeen järkevyyttä - suositellaan vain tosi insinööreille! :rock:
Kaveri ei edes ollut insinööri vaan kauppatieteilijä. Siellä on varmasti mainittu kaikki mahdolliset veroedut jne. kuten Kekexx jo tuolla aikaisemmin mainitsi. ;)

JoAT sanoi:
Olipa kaveri tehnyt vielä hienon Powerpoint-esityksen syistä jonka takia halusi tyttöseni itselleen ikiajoiksi
Korjattakoon vielä typo joka tekstissäni oli. Kaveri ei siis kosinut mun muijaa vaan ihan sitä omaansa. :D

jesus adidas sanoi:
Kerran todistin tällaista tapahtumaa juuri Tepsin kotiottelussa ja voin sanoa, että tapahtuma liikutti minua syvästi. Ei kauneutensa vuoksi, vaan siksi, että nelikymppinen kosija (mies) oli ottanut erätauoilla 'pari' olutta liikaa rohkaisuksi.

Kävi aika lailla sääliksi tulevaa vaimoa, joka kymmentuhatpäisen yleisön katsoessa saa hädin tuskin selvää kosinnasta miehensä sopertaessa 'Haluaishitshä...Rriitta...tulla...mun vaimokshhh?'

Riitta (nimi muutettu) suostui kyllä, tosin myöntyminen vaikutti jotenkin väkinäiseltä. :D
:hyper: ois pitänyt arvata että Suomessa toi homma menee aika örvellykseksi. Typical ...

Oma kosinta tapahtui erään suhteen syntymisen kannalta erinomaisen olennaisen tapahtuman vuosipäivänä, samassa tilanteessa. Läpi meni :rock:.

Kosinnassa voi kyllä käyttää mielikuvitusta, ottaa vinkkiä vaikkapa tulevan vaimon harrastuksista.

Moottoripyöräilevän ladyn voi viedä Helsingin etelärannan mutteri-kahvion viereen illalla/yöllä ja pistää pyörät parkkiin siihen "kompassin päälle" keula kohti merta ja katsella meren yllä loistavaa kuuta. Siinä voipi sitten vaikka kosaista... ooh...

Käy muuten sellaisenaan myös romanttiseksi puuhaksi vaikka avioparillekin...

Ironbutt sanoi:
Kosinnassa voi kyllä käyttää mielikuvitusta, ottaa vinkkiä vaikkapa tulevan vaimon harrastuksista.

Jepjep, treenaavan pariskunnan kyseessä ollessa kosinta tapahtuu tietenkin tiukan kyykky- tai penkkisarjan välissä :D

... tai jos tuo tuntuu liian extreemiltä, niin polvilleen sopii langeta vaikkapa treenin jälkeen, kun palkkareita yhdessä hörpitään ja BCAA-nappeja napostellaan :love:

Eiköhän se riitä kun on oma itsensä vaan ja reilusti sanoo. :)

Vittuko siinä on että kosinnastakin pitää jotain helvetin saippuasarjaa tehdä? Ei kai sen tarkoitus ole olla mikään performanssi, joka määrittää (mahdollisesti) tulevan avioliiton seuraavat 50 vuotta. Sen voi ihan hyvin kysästä lauantai-iltana Loton ja Urheiluruudun välissä. Sitä paitsi jos tulee pakit niin kerkee sopivasti vielä kioskille hakemaan bisseä ja hukuttamaan surut.

Itse kosin tyttöystävääni viime toukokuussa Turkin Alanyassa, hiekkarannalla kuun valossa... *huokaus*

Sormukset ostin jo kevättalvella, eikä neiti arvannut mitään matkalle lähdettäessä. Reissu oli puolivälissä kun lähdimme myöhään illalla kuutamokävelylle hiekkarannalle.

Rantakahvilasta ostin yhden tulipunaisen ruusun ja ojensin sen neidille... jatkoimme sitten hiljaiselle rannalle käsi kädessä ja ihailimme öistä Välimerta. Siinä syleillessä neiti sitten kysyi, miksi sydämeni hakkaa niin vimmatusti... :D

Pitihän se sitten kertoa... oikein pitkän kaavan mukaan. Ja lopuksi lankesin polvilleni ja haparoin sormusrasian taskusta. Ja kysyin sen ison kysymyksen. :)

Pakko myöntää, että raavaan miehen silmäkulma kostui. Ehkä ison miehen itku on niin säälittävää, että neiti ei tohtinut antaa rukkasia. :lol2:

Kännipäissäni karjuin naiselleni: "Vittu jos sä sen saatanan sormuksen haluat, niin haetaan sitten perkele!"

Seuraavana päivänä kultasepänliikkeeseen, ostin itselleni ihan tavallisen kihlasormuksen ja tyttöystäväni sai haluamansa monsteritimanttisormuksen, koska sai maksaa sen ihan itse! :rock:

Eli teknisesti me kait ollaan kihloissa, häistä on ollut puhetta...

Hgu sanoi:
Kännipäissäni karjuin naiselleni: "Vittu jos sä sen saatanan sormuksen haluat, niin haetaan sitten perkele!"

Seuraavana päivänä kultasepänliikkeeseen, ostin itselleni ihan tavallisen kihlasormuksen ja tyttöystäväni sai haluamansa monsteritimanttisormuksen, koska sai maksaa sen ihan itse! :rock:

Eli teknisesti me kait ollaan kihloissa, häistä on ollut puhetta...
Asia meininkiä :thumbs:

SniffDaddy sanoi:
Vittuko siinä on että kosinnastakin pitää jotain helvetin saippuasarjaa tehdä? Ei kai sen tarkoitus ole olla mikään performanssi, joka määrittää (mahdollisesti) tulevan avioliiton seuraavat 50 vuotta. Sen voi ihan hyvin kysästä lauantai-iltana Loton ja Urheiluruudun välissä. Sitä paitsi jos tulee pakit niin kerkee sopivasti vielä kioskille hakemaan bisseä ja hukuttamaan surut.
oikein. Porukka on vaan kattonu liikaa elokuvia, kyllä kosinta pitää suorittaa perinteiseen Suomalaiseen tapaan.

Ei muuta kuin illalla kavereiden kanssa ottamaan "parit" rohkaisevat lähikapakkaan :kippis1:, ja sitten kompuroidaan puoli neljän aikaan kotiin, rikotaan eteisessä lamppu ja kukkateline :eek:, oksennetaan vessassa pyykkikoriin :urjo:, laitetaan stereoista tulemaan Tapani Kansaa sillä volyymillä että varmasti kaikki naapurit heräävät :worship:, tiputetaan makuuhuoneen ovi paikoiltaan, ja kositaan juuri herännyttä eukkoa pitkät kalsarit puolessa perseessä, ja sammutaan lattialle ennen kuin eukko ehtii sanoa mitään :zzzz:.

Eikä tartte edes hävetä jos tulee kieltävä vastaus, kun ei kuitenkaan seuraavana päivänä muista mitään.

Kiitos vaan kaikista vinkeistä. Olen päätynyt seuraavaan yhteenvetoon: TPS - Jokerit matsissa soitan Tapani Kansaa perkeleen lujaa, sitten ryömin täydessä kännissä kaverin muijan eteen ja huudan "Tässä on nyt sitten tämä saatanan sormus!" Näyttötaululla pyörii PowerPoint-esityksenä kuvasarja tilanteesta, jossa kosin Mikeä raskaan kyykysarjan jälkeen kalsarit puoliperseessä. Tämän jälkeen tungen sormuksen viikon vanhan viinerin sisässä muijan kitusiin ja oksennan sammuessani yleisössä istuvan talonkokoisen Jokereita kannustavan neekeribodarin syliin. No totta puhuen ajattelin tehdä homman klassisesti ravintolassa polvistuen. Kultasepänliikkestä sai tuollaisen "ruusun", jonka saa avattua ja sisälle kätkettyä sormuksen. Meikäläinen harvemmin heittäytyy romanttiseksi, joten uskoisin homman toimivan. Pakkeja en tosiaan pelkää, joten turha hermoilu jää pois. Ilmoittelen tuloksia myöhemmin.

Ehkä Pakkotoiston Auervaaralla, rakkauden suurlähettiläällä, Fabienilla olisi jotain vinkkejä tähän trediin heittää... :lol2: :hyper:

Bring it on Fabien!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom