Korvatulppien jatkuva käyttö (onko siitä haittaa yms.?)

jos korvat kipeet ootko kokeillu pienempiä tulppia.meil on duunis ainakin eri
pituisia ja eri halkaisijalla olevia tulppia

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
JSmith sanoi:
Ja ne ovat jossain määrin pehmeämpiäkin eli eivät laajennu korvassa ihan niin aggressiivisesti -> ei tule korvat kipeäksi.

Tämä ongelma ratkeaa sillä että leikkaa korvatulpan keskeltä poikki. Puolet lyhyempi korvatulppa ei laajene pituussuunnassa niin paljon että se ärsyttäisi millään tavalla korvakäytävää.

Olen itsekin kokeillut aikoinaan kaikki mallit läpi halvimmasta kalleimpaan ja en mm. tykännyt silikonitulpista yhtään. Kaikista edullisin keltainen Ear on osoittautunut aivan verrattoman hyväksi korvatulpaksi kunhan ne leikkaa sopivan kokoiseksi.

Nyt on saatavilla peruseareista "Classic Soft" versio samaan hintaan, jossa on mukavampi pinta ja hieman parempi muoto. Tosi hyvät!

Lähes joka yö olen käyttänyt kun ensin asuin betoniporauksen, hullujen eläkeläisten ja nyt Plaza-hotellin vieressä. Huono puoli on kun herätyskelloni herättää ensin toisen ja sitten minut potkitaan ylös.

Mulla on ollut läpi pienen elämäni ongelmia korvien kanssa, kun käytävät, tai oikeastaan koko korvat ovat pienet.. Olin joskus festareilla, ja tuolla melutaso on luonnollisesti kova, mutta en pystynyt nauttimaan lainkaan musiikin kuuntelusta kun melu kävi korviin. Pakkohan se oli tulpat etsiä käsiinsä - tai siis korviinsa - mutta eiväthän ne siellä kestäneet. Muotoiltiin ja muotoiltiin, mutta aina pullahtivat pois. Mielelläni käyttäisin korvatulppia myös silloin, kun nukun muualla kuin kotona sillä minulla on vaikeuksia nukahtaa jos kuuluu vieraita ääniä tms.

En ole lainkaan perehtynyt tähän korvatulppien maailmaan, mutta sellaiset perusearit ei kyllä mun korvissa pysy! Onko kellä tietoa, millaiset mun kannattaisi hankkia näiden mahdollisten tarvetilanteiden varalle? Ilmeisesti jotkut muotoiltavat, jotakin muuta materiaalia kuin sitä tavallista vaahtomuovia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom