Korvaako pulverit ruuan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DoMi
  • Aloitettu Aloitettu
mietinpä tässä et voiko nuo esim. heran ja malton sekotukset tai massa valmisteet korvata tavallisen ruuan, joskus luin jostai et vois ja tulis vielä halvemmaks ku tavan ruoka mut tiiä sit pitääkö paikkaansa. Monta kertaa kyllä ku oon noita juomia juonu ni eipä siinä oo jaksanu enää tavallista ruokaa paljon syödä. Jos pitää paikkaansa et pulverit korvaa normi ruuan ni kertokaa ihmeessä mitä kaikkia eri aineita siihen tarvii!!:david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ruokavalion on syytä olla vaihteleva. Pelkkien jauhojen osalta näin ei ole. Jauheista puuttuvat myös mm. kuidut lähes kokonaan.

Ne jauhot ovat lisäravinteita. Vaikka puhutaankin ateriankorvikkeista, ei niillä tule kaikkea ruokaa todellakaan korvata; lisätä vain niitä makroaineksia joita ruuasta ei muuten tulisi tarpeeksi (ja tietysti esim. kiireessä välipalana).

Mikehän tuota aikoinaan kokeili, veteli pelkkää massajuomaa, eikä kovin ruusuisesti jälkikäteen muistellut.

ei helevetti... ei kai kysyjä ole tosissaan? koita pari viikkoa vetää Reco2:sta 6 kertaa päivässä ni veikkaan että alkaa tulee Big Macciä ikävä :hyvä:

Jep kyllä ikävä tulis normi ruokaa ku massanlisääjää joisit sen 6 kertaa päiväs, niinku Setae sanoikin niin ne ovat LISÄravinteita.

Joo, no halpaa on. Maltohan ei maksa juuri mitään, mutta kuka haluaa syödä sokeria? Heralla voi toki osan päivän proteiinin korvailla. Niissä pusseissakin jotain sen suuntaista vihjataan, että lisäravinteilla ei tule korvata normaalia ruokavaliota. En tiedä mitä olet tottunut syömään, mutta eipä tuollainen protskudrinkki kauaa meikäläisen mahassa kummittele.

Ilman sen kummempiä teoriota ja hienoja tutkimuksia väitän: Jauhot eivät korvaa tavallista ruokaa.

ei helvetti mä oon oikeasti jo lopussa näihin apua en tiedä kertokaa kaikki heti - tredeihin ja posteihin..

asiaan..

EIVÄT KORVAA.

Tähän varmaankin kelpaa vastaukseksi teksti joka löytyy melkeinpä minkä tahansa lisäravinnepakkauksen kyljestä: "Ravintolisä täydentää monipuolista ruokavaliota, ei korvaa sitä. Tasapainoinen, monipuolinen ruokavalio ja terveet elämäntavat ovat tärkeitä."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom