Joo, pakkohan se on jollain lailla koittaa kampittaa vaikka tuolla on ihan asiantuntevaa porukkaa mukana.
Omat sympatiat on kyllä tuon yhdistyksen puolella ja toivon että saavat ääntään kuuluviin ja kenties lisää jäsenistöä. Saatan jopa itse liittyä jos kannatusjäsenyys on mahdollinen.
Syynä on se, että tässä koko hommassa on ollut monessa mielessä tosi koditon olo. Kun n. 80 % ihmisistä on joko välinpitämättämiä, zerottajia tai big pharma- uskovaisia ja itse kuulun siihen ehkä 10 - 20 % jotka (kuvittelee?) ajattelevansa tätä keissiä analyyttisesti ja varovaisesti, niin sitä onkin huomannut olevansa ikään kuin samassa viiteryhmässä esim. himouskovaisten tai niiden Kristallipuolueen tyyppien kanssa, jotka on mun mielestä vaan toisella tavalla ihan sairaan epäilyttävää jengiä. Kumpikin ääripää on ihan yhtä hurmoksessa ja väärässä omasta näkökulmasta.
Jos mä katson esimerkiksi Youtubesta sitä leiriä, joka haastaa esimerkiksi koronan vakavuutta epidemiana tai laajan mrna-rokottamisen järkevyyttä, niin siellä on tasan kaksi tahoa jotka tuntuu lainkaan täysipäisiltä ihmisiltä: Myytinkertojat (eikä sekään aina ja kaikilta osin) sekä Järjen Ääni Ry.
Melkeinpä kaikki muu koronaan liittyvä uutisointi / some / what have you tuntuu ihan sairaalta. Hyvesignalointia, taloudellisen edun tavoittelua, välinpitämättömyyttä, lahkoutumista..