Joo, vakavia haittavaikutuksia siis hurjat 0.05 % kaikista rokotetuista. Voisin kuvitella, että vain pieni osa noista on johtanut pysyvään vammautumiseen tai kuolemaan. Ja vielä sen lisäksi pitää huomioida, että kuka tahansa voi tehdä haittavaikutusilmoituksen ja vakavuusaste perustuu ilmoittajan omaan arvioon. Montako noista on tekaistuja? Tosin kai tuollakin joku filtteri on ja niitä tarkistellaan?Fakta: Sikainfluenssarokote keskeytettiin kun siitä oli tehty 15 ilmoitusta että se voi aiheuttaa narkolepsiaa. 15. Ei 150 tai 1500.
Koronarokotteesta on tehty nyt 5800 vakavaa haittavaikutusilmoitusta.
Tuo on totta että kaikilla lääketieteellisillä toimenpiteillä on haittavaikutuksia. Ja juuri siitä syystä kaikki lääketieteelliset toimenpiteet ovat vapaaehtoisia. On perustavanlaatuinen ihmisoikeus ettei ketään painosteta mitenkään mihinkään lääketieteelliseen toimenpiteeseen.
Ja toivottavasti ymmärrät että jos jotakuta painostetaan lääketieteelliseen toimenpiteeseen valtion toimesta ja siitä tulee yhtään minkäänlaisia haittoja niin se on automaattisesti rikos. Pahoinpitely, vammantuottamus, kuolemantuottamus, murha. Mikä ikinä se rikosnimike lopulta onkaan.
Mutta tehdäänkö niin, että sä pidät mua edelleen denialistina ja mä pidän sua edelleen hulluna foliohattuna ja annetaan asian olla. Jos koko maailmankatsomus on täysin erilainen, niin keskustelu ei voi olla hedelmällistä. Koitapa itse puhua uskovaiselle, että jumalaa ei ole olemassa, tai vakuuttaa hipille, että vihreä politiikka tappaa Suomen talouden. Mä olen kokeillut. Ei mennyt kovin hyvin.