Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324

View: https://youtu.be/rfyOihhAD4A

Onko @mikasa90 mielipidettä tähän? Aika kovia todisteita ivermektiinin puolesta. Mä olen itse skeptisesti suhtautunut ivermektiinin jatkuvasti eikä mua ole aihe juuri edes kiinnostanut. Nyt alkaa kuitenkin tulla sen verran kovaa dataa sen puolesta että tästä pitäisi tulla yksi isoimmista koronaan liittyvistä skandaaleista.

Eli lyhyesti: Ivermektiini näyttäisi vähentävän kuolleisuutta 70% kahden ison tutkimuksen perusteella.

Juuri olin tulossa postaamaan samaa.

Eipä taida olla toivoa, että tämä aihe enää koskaan nousisi otsikoihin, varsinkaan kun noi tutkimustulokset on "epäedullisia".

Ivermektiinistä on käynnissä useitakin tutkimuksia ja niistä pitäisi tulla tämän vuoden aikana tuloksia. Luultavasti tuo Campbell niistä raportoi, mutta muualta tuskin kovasti kuullaan. Pitää jatkaa herran sisällön tilaamista siis vielä!

View: https://youtu.be/rfyOihhAD4A

Onko @mikasa90 mielipidettä tähän? Aika kovia todisteita ivermektiinin puolesta. Mä olen itse skeptisesti suhtautunut ivermektiinin jatkuvasti eikä mua ole aihe juuri edes kiinnostanut. Nyt alkaa kuitenkin tulla sen verran kovaa dataa sen puolesta että tästä pitäisi tulla yksi isoimmista koronaan liittyvistä skandaaleista.

Eli lyhyesti: Ivermektiini näyttäisi vähentävän kuolleisuutta 70% kahden ison tutkimuksen perusteella.

Ei näy mikasaa kommentoimassa näitä enää. Sehän tiesi kaiken näistäkin tai siis ettei ole mistään kotoisin ja matolääkettä lähinnä.

Juuri olin tulossa postaamaan samaa.

Eipä taida olla toivoa, että tämä aihe enää koskaan nousisi otsikoihin, varsinkaan kun noi tutkimustulokset on "epäedullisia".

Ivermektiinistä on käynnissä useitakin tutkimuksia ja niistä pitäisi tulla tämän vuoden aikana tuloksia. Luultavasti tuo Campbell niistä raportoi, mutta muualta tuskin kovasti kuullaan. Pitää jatkaa herran sisällön tilaamista siis vielä!
Eikös tuo ensimmäinen tutkimus ole vähän vääristynyt, sillä Remdivisiriähän lyödään vasta siinä vaiheessa kun kunto on jo päässyt huonoksi ja ivermektiiniä kiskotaan ikäänkuin varmuuden vuoksi? Saa toki oikaista, jos olen väärin ymmärtänyt.
Jälkimmäisestä tutkimuksesta en osaakaan sanoa mitään.

Siis ihan pelkän videon perusteella kommentoin, en lukenut noita papereita läpi.

Et sä tiedä niiden edes laskevan riskejä sinulla sairastua vakavasti. Sä et tiedä mitään. Sä vain otit ne koska näin kerrottiin. Se on ainoa asia mikä oikeasti tapahtui.
Muu on pelkkää uskon asiaa.
Dataa on valtavasti rokotteen tehosta vakavaa tautia vastaan

FKfUrEdXwAAq1tD

Hukkaan meni "hyvät" rokotteet, vai oletko kuullut että joku alle 70v olisi saanut vakavia oireita tämän vuoden puolella kun Omikron on ollut valtamuunnos?
Onko omicron ollu ainut koronan muoto mikä on viimeisen kahden vuoden ajan ollut liikkeellä?

En oo ottanut kolmea vakuutusta päällekkäin. Vakuutuksella pienennän riskiä siitä, että joutuisin henkilökohtaiseen konkurssiin. Rokotteilla pienennän riskiä, että sairastuisin vakavasti.

Ps. Kolme rokotusta alla, ei tautia, ei sivuvaikutuksia.
Ei sivareita, ei ehkä vielä katotaan vuoden parin päästä saattaa tulla. Vaikka olet asista eri mieltä kuim me foliot, en edes sinulle toivo mitää pahaa tai haittavaikutuksia, ja "vittuilua" ollut puolin ja toisin

Eräs entinen kaverini oli päivittänyt facebookkiin avovaimonsa kuolleen koronan aiheuttamaan hengitystieinfektioon kuukauden sairastettuaan. Alle nelikymppinen. Ylipainoinoa hänellä ainakin oli, perus-sairauksista en tiedä. Jollekin ne paskat kortit aina sattuu

Eräs entinen kaverini oli päivittänyt facebookkiin avovaimonsa kuolleen koronan aiheuttamaan hengitystieinfektioon kuukauden sairastettuaan. Alle nelikymppinen. Ylipainoinoa hänellä ainakin oli, perus-sairauksista en tiedä. Jollekin ne paskat kortit aina sattuu
Aika erikoista. Muistanko oikein että 2020 nuorin koronaan kuollut nainen suomessa oli 55-vuotias? Tuolloin ei piikkejä edes ollut. Oliko kaverin avovaimo rokotettu vai rokottamaton?

Aika erikoista. Muistanko oikein että 2020 nuorin koronaan kuollut nainen suomessa oli 55-vuotias? Tuolloin ei piikkejä edes ollut. Oliko kaverin avovaimo rokotettu vai rokottamaton?
Joo aika yllätys oli kyllä minullekin. En tiedä oliko rokotteita. Luulisi siinä jotain totuutta olevan kun niin oli kirjoittanut

2 vuotta menny, ei piikkejä, ei nuhaa eikä sivuvaikutuksia. Terveenä pysytty toisin ku muut piikitetyt täyttää työpaikan sairaslomalistaa. Lauantaina tuli käytyä yökerhossa. Aivan saatanasti porukkaa ja koronaa varmaa perkeelesti. Osuisko jo vai olenko edelleen immuuni?

Taas oli salin suihkussa joku äfäfpee kakkosen kanssa. Eikä näyttänyt edes miltään kävelevältä ruumiilta. Salilla myös useammalla naamari. Ei porukka kyllä hevillä halua päästää tästä irti, vaikka mediankin huomio on jo vaihtunut flunssasta sotaan.

Kuinkakohan paljon on rahaa säästynyt tässä kahden vuoden aikana, kun ei ole tullut ostettua rätin rättiä eikä käsidesiä edes desiä.

Saas nähdä tuleeko suosiota? En kyllä hiffaa mihin tätä tuotetta kukaan enää tarviis🤷‍♂️

Jep. Tässä vaiheessa on jo aika turha.

Parempi odotella kun päästään aloittamaan uusi kierros uudella myrk...krhm... rokotteella, jolloin voidaan myös alkaa pelkäämään tuberkuloosia, AIDSia, jne, joiden tuhoamiseen tuota lääkettä aletaan tuputtamaan. Mikäli siis Faucin puheissa on mitään perää.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom