Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: đŸ’„ Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja nĂ€kemyksiĂ€ ilman paniikkia tai alakehÀÀ.

Rokotepassi?

• KyllĂ€

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324

Paska Kiemunki tottakai asialla :D

Kuten sanottu kun vihollinen tekee virheitÀ ei kannata hÀiritÀ. NÀmÀ sataa meidÀn laariin myös.
TĂ€ssĂ€ on tietysti mielenkiintoista, ettĂ€ vain ”te” puhutte vihollisista, ”me” emme. Jos nyt sitten sovitaan, ettĂ€ ”me” olemme vihollisia, niin mitĂ€ ”te” olette jos ”me” emme pidĂ€ ”teitĂ€â€ vihollisina?

TĂ€ssĂ€ on tietysti mielenkiintoista, ettĂ€ vain ”te” puhutte vihollisista, ”me” emme. Jos nyt sitten sovitaan, ettĂ€ ”me” olemme vihollisia, niin mitĂ€ ”te” olette jos ”me” emme pidĂ€ ”teitĂ€â€ vihollisina?
Jos ja kun jatkuvasti valtiojohdonkin toimesta huudetaan mm, ettÀ rokottamattomat pitÀvÀt rokotettuja panttivankeinaan niin kyllÀ minulle tulee ainakin vahvasti mieleen, ettÀ rokottamattomia pidetÀÀn vihollisina. YleensÀ vihollinen ottaa panttivankeja.

Nyt kun suuri joukko lÀhi- ja sairaanhoitajia on jÀttÀmÀssÀ hoitoalan, niin on ollut uutisia ja ulostuloja siitÀ, ettÀ ulkomailta saadaan kyllÀ helposti ahkeria ja hyviÀ hoitajia tilalle.

Siis miksi vitussa niitÀ ei ole raahattu tÀnne aiemmin tÀmÀn plandemian aikana avuksi, jos niitÀ on kerta niin helppo saada? Siis lisÀÀ hoitajia ja muutama mamulÀÀkÀri tÀnne valvomaan tehohoitoa et homma skulaa.

Sitten vapauttakaa loppu kansa!

TÀÀ kyllÀ paljasti taas osaltaan kuinka iso farssi tÀÀ koko keissi on. Ei huhhuh.
"Nyt kun suuri joukko lÀhi- ja sairaanhoitajia on jÀttÀmÀssÀ hoitoalan"

No ei ole mutta nÀitÀ uhataan ettÀ heidÀt muka heitetÀÀn ulos.
EikÀ heitÀ korvata millÀÀn mamuilla.... mut joo farssi tÀmÀ on.

TiedÀn ettÀ monessa sairaanhoitopiirissÀ ollaan aivan vitun tuohtuneita tÀstÀ kaikesta ja kuulemma moni rokotettukin aikoo marssia ulos jos aloittavat jotain pakkotoimia tÀhÀn liittyen.
Ei tÀmÀ ole vain "rokottamattomien" ongelma vaikka sitÀ koitetaan luoda vaan moni muukin katsoo tÀtÀ hulluutta eikÀ halua sen jatkuvan.

Popcornia tarvii hakea jos ajavat vain hulluutta koska sitten koko hoitoala romahtaa viikoissa.

VÀhÀ offtopiccina, mut kyl toi ihmisten mielenohjaus on ollut jo karusti esillÀ ainakin viimeiset 5 vuotta. Esim. tapaus Trump. IkinÀ en ole ymmÀrtÀnyt sitÀ kuinka moni on saatu vihaamaan jamppaa, jolla on nolla vaikutusta peruspertin omaan elÀmÀÀn.
Paitsi Trump oli ainakin omalle maalleen paras pressa aikoihin. Luvut ei valehtele tÀssÀkÀÀn.

Silti hÀn oli hitleristÀ seuraava median aivopesussa.
Naurattaa oikein millaista syöpÀÀ valtamedia oikeasti on sekÀ somet tÀhÀn liittyen myös. Ne on mielenhallinta työkaluja ei uutisia.

No kyllÀ tahot jotka vievÀt ihmisiltÀ oikeuden tehdÀ töitÀ tai pÀÀttÀÀ itsestÀÀn on suoraan vihollinen itselle. Se ei ole enÀÀ setÀ jolla on hassuja juttuja.
Se on vihollinen. Syytön olen siihen ettÀ osa ylittÀnyt selviÀ rajoja sivistysvaltiossa ja ottaa tuon statuksen mielellÀÀn selvÀsti.

Jos olen sinulle vihollinen kun pidÀn ihmisoikeuksia oletuksena sekÀ loogista maailmaa niin otan sen statuksen myös mielellÀni.

"Nyt kun suuri joukko lÀhi- ja sairaanhoitajia on jÀttÀmÀssÀ hoitoalan"

No ei ole mutta nÀitÀ uhataan ettÀ heidÀt muka heitetÀÀn ulos.
EikÀ heitÀ korvata millÀÀn mamuilla.... mut joo farssi tÀmÀ on.

TiedÀn ettÀ monessa sairaanhoitopiirissÀ ollaan aivan vitun tuohtuneita tÀstÀ kaikesta ja kuulemma moni rokotettukin aikoo marssia ulos jos aloittavat jotain pakkotoimia tÀhÀn liittyen.
Ei tÀmÀ ole vain "rokottamattomien" ongelma vaikka sitÀ koitetaan luoda vaan moni muukin katsoo tÀtÀ hulluutta eikÀ halua sen jatkuvan.

Popcornia tarvii hakea jos ajavat vain hulluutta koska sitten koko hoitoala romahtaa viikoissa.
Toivottavasti oot oikeassa ja tÀÀ hulluus vedetÀÀn takaisin, eikÀ toteudu. Pahalta tÀÀ kyllÀ nÀyttÀÀ.

Stadissa muuten huomenna aiheeseen liittyvÀ mielenosoitus eduskuntatalolla 16-18.

Toivottavasti oot oikeassa ja tÀÀ hulluus vedetÀÀn takaisin, eikÀ toteudu. Pahalta tÀÀ kyllÀ nÀyttÀÀ.

Stadissa muuten huomenna aiheeseen liittyvÀ mielenosoitus eduskuntatalolla 16-18.
Mun mielestÀ tilanne on hyvÀ. MitÀ jÀrjettömÀmpÀÀn toimeen nuo lÀhtevÀt sitÀ nopeammin tÀtÀ korttitalo romahtaa tÀysin. NythÀn tÀmÀ palaa jo iloisesti.

Siis oikeasti tuo 80 000 hoitajaa pois? Sitten kohta olisi 3. piikin takia lisÀÀ koska kaikki ei todellakaan ota sitÀ. oh shit T: kiuru
TÀmÀ on kÀytÀnnössÀ bluffi millÀ koitetaan nyt pelottaa porukkaa piikille "omatoimisesti" ei mitÀÀn muuta.

TÀmÀ on katastrofi mille ei nÀy loppua kun hullut painaa vaan kaasua, mutta ajavat vain itsensÀ seinÀÀn. Kukaan tai mikÀÀn ei korvaa tÀtÀ mÀÀrÀÀ hoitajia. Ei vaikka KÀrnÀ toisi kaikki mamulit tÀnne nyt ja heti. Kissasta ei tule hevosta tallissa vaikka sen vie sinne.

Ainoa harmi mikÀ nÀyttÀÀ olevan, ettÀ ovat junailleet hoitoalalle niin ettei lomautuksesta saisi mitÀÀn rahaa, koska "omista syistÀ johtuu tilanne".
Tosin työnantaja joutuu ensin kÀymÀÀn lÀpi laajasti korvaavat työhommat.

PelkkÀÀ kiristysbluffia. Saa nÀhdÀ missÀ kunnossa tuo esitys menee.

Viimeksi muokattu:
Joo o
20211210_175517.webp

NÀmÀ viimeiset pari vuotta on kyllÀ karulla tavalla paljastaneet, kuinka lahoja nykyihmisten pÀÀt on tai kuinka helposti ne lahoaa, kun vÀhÀn pelkopropagoidaan. Olen aina pitÀnyt itseÀni turhasta murehtijana ja typeristÀ asioista stressaajana ja sitÀ myös olenkin mutta edes minÀ en osaa ao. taudista murehtia vaikka yrittÀisin. Varsinkin kun muistetaan, ettÀ nuo vihreÀt pylvÀÀt on todellisuudessa viisinkertaiset. NÀhtÀvÀsti aivopesu on vaan saanut todellisuudentajun ihmisissÀ hÀmÀrtymÀÀn, etteivÀt he enÀÀ osaa ottaa vastaan narratiivin vastaista tietoa.

Jos pitÀisi sanoa mikÀ on pÀÀlimmÀinen tunne nÀiden kuluneen kahden vuoden perusteella niin kyllÀ se on syvÀ pettymys ihmiskuntaan. Jopa tuntemani todella ÀlykkÀÀt ja vahvat johtajatyyppiset ihmiset ovat taantuneet aivan hysteerisiksi retardeiksi. katso liitettÀ 236856

TÀssÀpÀ ne omatkin mietteet olivat sanoiksi puettuna. On ollut todella hÀmmentÀvÀÀ seurata miten helppoa ihmisiÀ on ollut manipuloida, en ihan oikeasti olisi voinut ikinÀ uskoa moista mahdolliseksi. Ja olen myös erittÀin pettynyt (lÀhes) koko ihmiskuntaan.

Sen verran pessimisti olen, ettÀ en enÀÀ usko, ettÀ tÀtÀ great resettia saataisiin rauhanomaisesti lopetettua, joten lopputuloksena tulee uusi normaali Itse en kyllÀ aio olla tÀssÀ "normaalissa" mukana, joten on etsittÀvÀ paikka, missÀ viettÀÀ loppuelÀmÀnsÀ, ja sieltÀ kÀsin naureskella tÀlle touhulle, ja nÀille hyödyllisille idiooteille, jotka ennemmin tai myöhemmin tajuavat mitÀ tÀmÀ uusi normaali oikeasti on.

TÀssÀpÀ ne omatkin mietteet olivat sanoiksi puettuna. On ollut todella hÀmmentÀvÀÀ seurata miten helppoa ihmisiÀ on ollut manipuloida, en ihan oikeasti olisi voinut ikinÀ uskoa moista mahdolliseksi. Ja olen myös erittÀin pettynyt (lÀhes) koko ihmiskuntaan.

Sen verran pessimisti olen, ettÀ en enÀÀ usko, ettÀ tÀtÀ great resettia saataisiin rauhanomaisesti lopetettua, joten lopputuloksena tulee uusi normaali Itse en kyllÀ aio olla tÀssÀ "normaalissa" mukana, joten on etsittÀvÀ paikka, missÀ viettÀÀ loppuelÀmÀnsÀ, ja sieltÀ kÀsin naureskella tÀlle touhulle, ja nÀille hyödyllisille idiooteille, jotka ennemmin tai myöhemmin tajuavat mitÀ tÀmÀ uusi normaali oikeasti on.
Mutta kaikesta huolimatta en luovuta, ei tulisi mielenkÀÀn. MÀ uskon ettÀ tÀstÀ vielÀ noustaan, mutta helpolla se ei toki kÀy. En usko ettÀ löytyy kolkkaa missÀ olla jos tÀlle antaa periksi.

NÀen ettÀ jotain jÀnnÀÀ alkanut tapahtua eli ihmiset alkavat yhdistyÀ jÀnnÀllÀ tavalla mitÀ normaalissa arjessa ei enÀÀ nÀhnyt. Toki moni netin kautta, mutta silti nÀen tÀssÀ paljon toivoa, koska yhtenÀisyyttÀhÀn on koitettu rikkoa vuosikaudet jopa vuosikymmenet kun miettii asiaa tarkemmin. Silti tÀmÀ paska minkÀ pitÀisi meidÀt hajottaa lopullisesti alkaakin yhdistÀmÀÀn meitÀ. Se pahin mitÀ nuo tahot pelkÀÀvÀt, koska toimimme pÀinvastoin mitÀ olettivat.

TÀssÀ tÀytyy nyt vain olla vahva ja pitÀÀ se linja. Osumaa tulee se on varma, mutta se linja on pakko pitÀÀ vaikka vÀhÀn maksaakin rahaa tai hermoja tai psyykettÀ. Itse nÀen ettÀ tÀssÀ on sen verran isoa asia ettei voi vain jÀttÀÀ. Koska sama paska toistuu muuten jatkossa aina.

Sen verran pessimisti olen, ettÀ en enÀÀ usko, ettÀ tÀtÀ great resettia saataisiin rauhanomaisesti lopetettua, joten lopputuloksena tulee uusi normaali Itse en kyllÀ aio olla tÀssÀ "normaalissa" mukana, joten on etsittÀvÀ paikka, missÀ viettÀÀ loppuelÀmÀnsÀ, ja sieltÀ kÀsin naureskella tÀlle touhulle, ja nÀille hyödyllisille idiooteille, jotka ennemmin tai myöhemmin tajuavat mitÀ tÀmÀ uusi normaali oikeasti on..
MeitÀ on monta vielÀ toistaiseksi, vaikka suurin osa taitaa olla jo gmo-versioita. Saa nÀhdÀ, kuinka pitkÀlle pieni kansa jaksaa tÀllÀ konseptilla.

Back
Ylös Bottom