Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324

Paska Kiemunki tottakai asialla :D

Kuten sanottu kun vihollinen tekee virheitä ei kannata häiritä. Nämä sataa meidän laariin myös.
Tässä on tietysti mielenkiintoista, että vain ”te” puhutte vihollisista, ”me” emme. Jos nyt sitten sovitaan, että ”me” olemme vihollisia, niin mitä ”te” olette jos ”me” emme pidä ”teitä” vihollisina?

Tässä on tietysti mielenkiintoista, että vain ”te” puhutte vihollisista, ”me” emme. Jos nyt sitten sovitaan, että ”me” olemme vihollisia, niin mitä ”te” olette jos ”me” emme pidä ”teitä” vihollisina?
Jos ja kun jatkuvasti valtiojohdonkin toimesta huudetaan mm, että rokottamattomat pitävät rokotettuja panttivankeinaan niin kyllä minulle tulee ainakin vahvasti mieleen, että rokottamattomia pidetään vihollisina. Yleensä vihollinen ottaa panttivankeja.

Nyt kun suuri joukko lähi- ja sairaanhoitajia on jättämässä hoitoalan, niin on ollut uutisia ja ulostuloja siitä, että ulkomailta saadaan kyllä helposti ahkeria ja hyviä hoitajia tilalle.

Siis miksi vitussa niitä ei ole raahattu tänne aiemmin tämän plandemian aikana avuksi, jos niitä on kerta niin helppo saada? Siis lisää hoitajia ja muutama mamulääkäri tänne valvomaan tehohoitoa et homma skulaa.

Sitten vapauttakaa loppu kansa!

Tää kyllä paljasti taas osaltaan kuinka iso farssi tää koko keissi on. Ei huhhuh.
"Nyt kun suuri joukko lähi- ja sairaanhoitajia on jättämässä hoitoalan"

No ei ole mutta näitä uhataan että heidät muka heitetään ulos.
Eikä heitä korvata millään mamuilla.... mut joo farssi tämä on.

Tiedän että monessa sairaanhoitopiirissä ollaan aivan vitun tuohtuneita tästä kaikesta ja kuulemma moni rokotettukin aikoo marssia ulos jos aloittavat jotain pakkotoimia tähän liittyen.
Ei tämä ole vain "rokottamattomien" ongelma vaikka sitä koitetaan luoda vaan moni muukin katsoo tätä hulluutta eikä halua sen jatkuvan.

Popcornia tarvii hakea jos ajavat vain hulluutta koska sitten koko hoitoala romahtaa viikoissa.

Vähä offtopiccina, mut kyl toi ihmisten mielenohjaus on ollut jo karusti esillä ainakin viimeiset 5 vuotta. Esim. tapaus Trump. Ikinä en ole ymmärtänyt sitä kuinka moni on saatu vihaamaan jamppaa, jolla on nolla vaikutusta peruspertin omaan elämään.
Paitsi Trump oli ainakin omalle maalleen paras pressa aikoihin. Luvut ei valehtele tässäkään.

Silti hän oli hitleristä seuraava median aivopesussa.
Naurattaa oikein millaista syöpää valtamedia oikeasti on sekä somet tähän liittyen myös. Ne on mielenhallinta työkaluja ei uutisia.

No kyllä tahot jotka vievät ihmisiltä oikeuden tehdä töitä tai päättää itsestään on suoraan vihollinen itselle. Se ei ole enää setä jolla on hassuja juttuja.
Se on vihollinen. Syytön olen siihen että osa ylittänyt selviä rajoja sivistysvaltiossa ja ottaa tuon statuksen mielellään selvästi.

Jos olen sinulle vihollinen kun pidän ihmisoikeuksia oletuksena sekä loogista maailmaa niin otan sen statuksen myös mielelläni.

"Nyt kun suuri joukko lähi- ja sairaanhoitajia on jättämässä hoitoalan"

No ei ole mutta näitä uhataan että heidät muka heitetään ulos.
Eikä heitä korvata millään mamuilla.... mut joo farssi tämä on.

Tiedän että monessa sairaanhoitopiirissä ollaan aivan vitun tuohtuneita tästä kaikesta ja kuulemma moni rokotettukin aikoo marssia ulos jos aloittavat jotain pakkotoimia tähän liittyen.
Ei tämä ole vain "rokottamattomien" ongelma vaikka sitä koitetaan luoda vaan moni muukin katsoo tätä hulluutta eikä halua sen jatkuvan.

Popcornia tarvii hakea jos ajavat vain hulluutta koska sitten koko hoitoala romahtaa viikoissa.
Toivottavasti oot oikeassa ja tää hulluus vedetään takaisin, eikä toteudu. Pahalta tää kyllä näyttää.

Stadissa muuten huomenna aiheeseen liittyvä mielenosoitus eduskuntatalolla 16-18.

Toivottavasti oot oikeassa ja tää hulluus vedetään takaisin, eikä toteudu. Pahalta tää kyllä näyttää.

Stadissa muuten huomenna aiheeseen liittyvä mielenosoitus eduskuntatalolla 16-18.
Mun mielestä tilanne on hyvä. Mitä järjettömämpään toimeen nuo lähtevät sitä nopeammin tätä korttitalo romahtaa täysin. Nythän tämä palaa jo iloisesti.

Siis oikeasti tuo 80 000 hoitajaa pois? Sitten kohta olisi 3. piikin takia lisää koska kaikki ei todellakaan ota sitä. oh shit T: kiuru
Tämä on käytännössä bluffi millä koitetaan nyt pelottaa porukkaa piikille "omatoimisesti" ei mitään muuta.

Tämä on katastrofi mille ei näy loppua kun hullut painaa vaan kaasua, mutta ajavat vain itsensä seinään. Kukaan tai mikään ei korvaa tätä määrää hoitajia. Ei vaikka Kärnä toisi kaikki mamulit tänne nyt ja heti. Kissasta ei tule hevosta tallissa vaikka sen vie sinne.

Ainoa harmi mikä näyttää olevan, että ovat junailleet hoitoalalle niin ettei lomautuksesta saisi mitään rahaa, koska "omista syistä johtuu tilanne".
Tosin työnantaja joutuu ensin käymään läpi laajasti korvaavat työhommat.

Pelkkää kiristysbluffia. Saa nähdä missä kunnossa tuo esitys menee.

Viimeksi muokattu:
Joo o
20211210_175517.webp

Nämä viimeiset pari vuotta on kyllä karulla tavalla paljastaneet, kuinka lahoja nykyihmisten päät on tai kuinka helposti ne lahoaa, kun vähän pelkopropagoidaan. Olen aina pitänyt itseäni turhasta murehtijana ja typeristä asioista stressaajana ja sitä myös olenkin mutta edes minä en osaa ao. taudista murehtia vaikka yrittäisin. Varsinkin kun muistetaan, että nuo vihreät pylväät on todellisuudessa viisinkertaiset. Nähtävästi aivopesu on vaan saanut todellisuudentajun ihmisissä hämärtymään, etteivät he enää osaa ottaa vastaan narratiivin vastaista tietoa.

Jos pitäisi sanoa mikä on päälimmäinen tunne näiden kuluneen kahden vuoden perusteella niin kyllä se on syvä pettymys ihmiskuntaan. Jopa tuntemani todella älykkäät ja vahvat johtajatyyppiset ihmiset ovat taantuneet aivan hysteerisiksi retardeiksi. katso liitettä 236856

Tässäpä ne omatkin mietteet olivat sanoiksi puettuna. On ollut todella hämmentävää seurata miten helppoa ihmisiä on ollut manipuloida, en ihan oikeasti olisi voinut ikinä uskoa moista mahdolliseksi. Ja olen myös erittäin pettynyt (lähes) koko ihmiskuntaan.

Sen verran pessimisti olen, että en enää usko, että tätä great resettia saataisiin rauhanomaisesti lopetettua, joten lopputuloksena tulee uusi normaali Itse en kyllä aio olla tässä "normaalissa" mukana, joten on etsittävä paikka, missä viettää loppuelämänsä, ja sieltä käsin naureskella tälle touhulle, ja näille hyödyllisille idiooteille, jotka ennemmin tai myöhemmin tajuavat mitä tämä uusi normaali oikeasti on.

Tässäpä ne omatkin mietteet olivat sanoiksi puettuna. On ollut todella hämmentävää seurata miten helppoa ihmisiä on ollut manipuloida, en ihan oikeasti olisi voinut ikinä uskoa moista mahdolliseksi. Ja olen myös erittäin pettynyt (lähes) koko ihmiskuntaan.

Sen verran pessimisti olen, että en enää usko, että tätä great resettia saataisiin rauhanomaisesti lopetettua, joten lopputuloksena tulee uusi normaali Itse en kyllä aio olla tässä "normaalissa" mukana, joten on etsittävä paikka, missä viettää loppuelämänsä, ja sieltä käsin naureskella tälle touhulle, ja näille hyödyllisille idiooteille, jotka ennemmin tai myöhemmin tajuavat mitä tämä uusi normaali oikeasti on.
Mutta kaikesta huolimatta en luovuta, ei tulisi mielenkään. Mä uskon että tästä vielä noustaan, mutta helpolla se ei toki käy. En usko että löytyy kolkkaa missä olla jos tälle antaa periksi.

Näen että jotain jännää alkanut tapahtua eli ihmiset alkavat yhdistyä jännällä tavalla mitä normaalissa arjessa ei enää nähnyt. Toki moni netin kautta, mutta silti näen tässä paljon toivoa, koska yhtenäisyyttähän on koitettu rikkoa vuosikaudet jopa vuosikymmenet kun miettii asiaa tarkemmin. Silti tämä paska minkä pitäisi meidät hajottaa lopullisesti alkaakin yhdistämään meitä. Se pahin mitä nuo tahot pelkäävät, koska toimimme päinvastoin mitä olettivat.

Tässä täytyy nyt vain olla vahva ja pitää se linja. Osumaa tulee se on varma, mutta se linja on pakko pitää vaikka vähän maksaakin rahaa tai hermoja tai psyykettä. Itse näen että tässä on sen verran isoa asia ettei voi vain jättää. Koska sama paska toistuu muuten jatkossa aina.

Sen verran pessimisti olen, että en enää usko, että tätä great resettia saataisiin rauhanomaisesti lopetettua, joten lopputuloksena tulee uusi normaali Itse en kyllä aio olla tässä "normaalissa" mukana, joten on etsittävä paikka, missä viettää loppuelämänsä, ja sieltä käsin naureskella tälle touhulle, ja näille hyödyllisille idiooteille, jotka ennemmin tai myöhemmin tajuavat mitä tämä uusi normaali oikeasti on..
Meitä on monta vielä toistaiseksi, vaikka suurin osa taitaa olla jo gmo-versioita. Saa nähdä, kuinka pitkälle pieni kansa jaksaa tällä konseptilla.

Back
Ylös Bottom