Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Jakedeus logiikka;

- Mitä sä itket naisten tasa-arvon puolesta, korjaa sukupuoles ja lakkaa valittamasta
- Lopeta se homoilu ja hanki nainen itselles ni ei tarvi valittaa syrjinnästä
- Se on sun oma vika että oot syntyny tummaihoiseksi eise meitä valkoihoisia kiinnosta
- jne.

Ja sit loppuun kruunu ”kaikki ongelmat on vaan teidän omassa päässänne”. Mahtava mies. 😂 Tän varmaan kuittaa sillä että ei näitä asioita voi verrata ja ihan eri hommasta kyse kun ei tajuu mun pointtia ja pakko trollata. 😁

Jakedeus logiikka;

- Mitä sä itket naisten tasa-arvon puolesta, korjaa sukupuoles ja lakkaa valittamasta
- Se on sun oma vika että oot syntyny tummaihoiseksi eise meitä valkoihoisia kiinnosta
- jne.

Ja sit loppuun kruunu ”kaikki ongelmat on vaan teidän omassa päässänne”. Mahtava mies. 😂 Tän varmaan kuittaa sillä että ei näitä asioita voi verrata ja ihan eri hommasta kyse kun ei tajuu mun pointtia ja pakko trollata. 😁
Joo o. Esim. homous ei aiheuta muille mitään vaikutuksia toisin kuin rokottamattomuus.

Mitä ihmeen kurjuutta? Teillähän sitä kurjuutta on, kun ette varmaan pääse kohta edes salille. Ja vaan siksi, että pikkupiikki pelottaa.
Valiti verorahojen kulusta rokottamattomien hoitoon, tehohoito maksanut 56 miljoonaa pandemian alusta.
Pelkkiin testeihin mennyt yhdessä vuodessa 1400 miljoonaa
Minun koronakulut 0€, 0 testiä, 0 piilkkiä. Montas piikiä sä oot ottanu mun verorahoilla, ja monta testiä. Saatana mun rahat!

Paljon maksaa läskien elintaso ym. nistit ym. kulut joita on vaikka kuin vitusti ja jätkä nillittää 56 miljoonasta "pandemian" aikana kun poltetaan miljardeja turhiin testeihin. 56 miltsillä ei saa yhtä kuppasta gripeniä. Ei ne rokotteetkaan ilmasia ole.

”Euroopan neuvosto velvoittaa siis huolehtimaan siitä, että turvallisia ja tehokkaita rokotteita on tarjolla kaikille, jotka niitä haluavat. Samalla EU:n tulee taata, että kansalaisia informoidaan siitä, että rokotus ei ole pakollinen, ja että ketään ei poliittisesti eikä sosiaalisesti eikä muutoinkaan painosteta ottamaan rokotetta, jolleivät itse sitä halua. EU:n tulee taata, että ketään ei syrjitä siksi, että ei ole ottanut rokotetta, on tällaisen ottamattomuuden peruste sitten terveydellinen tai haluttomuus sinänsä.”

Jakedeus logiikka;

- jne.

Mä oon aika varma et se on vaan jack tai roboz uudella tunnuksella.

Onko sun mielestä kurjuutta jos vapaus sidotaan siihen että tykität piikkiä hihaan 6kk välein who knows kuin kauan? Mun mielestä on.
Ookoo. On se sit sulla rankkaa. Oon hakenut kaks rokotusta ja niistä ei käytännössä mitään haittaa, joten on vähän vaikea hahmottaa tätä suurta kurjuutta, josta puhut. Ja lisäksi ei sitä passia ole enään sen jälkeen, kun paine terveydenhoidosta hellittänyt, joten ei ''painostusta'' ottaa neljättä rokotetta.

Mutta voimia sinulle kurjuuteen.

Joo o. Esim. homous ei aiheuta muille mitään vaikutuksia toisin kuin rokottamattomuus.
Nii et saa olla homo kuhan ei sua pane. 🤣 Eli olit sittenkin samaa mieltä kuin rokottamattomien kanssa. Turhaa kitisevät eikä koske sua. 😁

Ja lisäksi ei sitä passia ole enään sen jälkeen, kun paine terveydenhoidosta hellittänyt, joten ei ''painostusta'' ottaa neljättä rokotetta.
Tämä! Ja joulupukki lähtee kohta tuomaan lahjat kaikille maailman lapsille. Ihana. No jos oot tässä oikeassa, niin hyvä niin, sit et ollutkaan naiivi ja trolli vaan pelkkä trolli.

Mitä nyt levitti ihan saatanasti Aidsia joka tappanut vitusti enemmän kun sun rakastama korona. Ja mulla ei ole homoja vastaan mitään, kuhan sanoin että ne sai Aidsin leviämään oikein kunnolla aikanaan.

Hei eiköhän kaikki "kohtalotoverit" jätetä tuo Jakedeus mölisemään yksinään. On jo liian monta ns. turhaa viestiä otettu meillä käsittelyyn häneltä... oli tosissaan tai ei, niin aivan loputon suo olisi muutenkin keskustella hänen kanssaan. Nyt ollaan jo homoudessa menossa :pano: Lähtekää remmiin mukaan ja antakaa sen olla. Loppuu se sen tatin hierominen siellä päässä niillä sen jonniinjoutavilla paskanjauhannoilla.

Täällä on onneksi silti asiallista keskustelua rokotemyönteisiltäkin. Ei yksi koronakeskustelu yhtä Jakedeusta kaipaa..

Aiheuttaa näköjään vaan sulle vaikutuksia muiden rokottamattomuus. Kerro ihan omin sanoin, mitä vaikeuksia mä terveenä muille aiheutan? Kerroppa. Kun taas rokotetut levittää tautia tuolla minkä kerkee.

Nyt ollaan jo homoudessa menossa
Joo o, että mähän tämän toin keskusteluun.

Ja Mike, et aiheuta terveenä haittaa muille. Ei siitä ollutkaan kyse. Ja on toki niin, että korona leviää baareissa, elokuvateattereissa, lätkämatseissa jne. Kuitenkin näillä asioilla nähdään arvoa, ja minä eikä kovinkaan moni muu ole enää valmis samanlaisiin rajoituksiin kuin v. 2020. Koronan vaikutuksia koitetaan vaan pienentää mahdollisimman paljon ilman laajoihin joukkoihin kohdistuvia rajoituksia: tästä syystä koronapassi.

Joo o, että mähän tämän toin keskusteluun.

Ja Mike, et aiheuta terveenä haittaa muille. Ei siitä ollutkaan kyse. Ja on toki niin, että korona leviää baareissa, elokuvateattereissa, lätkämatseissa jne. Kuitenkin näillä asioilla nähdään arvoa, ja minä eikä kovinkaan moni muu ole enää valmis samanlaisiin rajoituksiin kuin v. 2020. Koronan vaikutuksia koitetaan vaan pienentää mahdollisimman paljon ilman laajoihin joukkoihin kohdistuvia rajoituksia: tästä syystä koronapassi.
Miten koronapassi estää flunssan tartunnan? Oliko siinä joku voimakenttä generaattori vai
Laajat joukot yhdessä koronapassien kera = ????

Kai sä ymmärrät mitä sä koitat selvittää tässä

Miten koronapassi estää flunssan tartunnan? Oliko siinä joku voimakenttä generaattori vai
Laajat joukot yhdessä koronapassien kera = ????

Kai sä ymmärrät mitä sä koitat selvittää tässä
Hyvin taas tajusit vastaukseni. Voi helvetti muuten vietät aikaa tässä ketjussa.

E: nimenomaan sanoin, että korona leviää passista huolimatta. Ei sille vaan mitään voi. Voi vaan koittaa lievittää tautia ja ehkäistä mahdollisimman paljon taudin leviämistä sopivaksi nähdyillä keinoilla. Suurin osa kansa näkee passin sopivana. Siinä ei teidän itkut paljoa auta.

Hyvin taas tajusit vastaukseni. Voi helvetti muuten vietät aikaa tässä ketjussa.

E: nimenomaan sanoin, että korona leviää passista huolimatta. Ei sille vaan mitään voi. Voi vaan koittaa lievittää tautia ja ehkäistä mahdollisimman paljon taudin leviämistä sopivaksi nähdyillä keinoilla. Suurin osa kansa näkee passin sopivana. Siinä ei teidän itkut paljoa auta.
Tajusin sen täysin ja osoitin sen järjettömyyden.
Koita kestää se että vietän aikaani paljon tämän asian parissa, koska kaltaisesi hullut vievät tätäkin valtiota suohon.

Ookoo. On se sit sulla rankkaa. Oon hakenut kaks rokotusta ja niistä ei käytännössä mitään haittaa, joten on vähän vaikea hahmottaa tätä suurta kurjuutta, josta puhut. Ja lisäksi ei sitä passia ole enään sen jälkeen, kun paine terveydenhoidosta hellittänyt, joten ei ''painostusta'' ottaa neljättä rokotetta.

Mutta voimia sinulle kurjuuteen.
Kysymys olikin et jos jatkossa vaaditaan 6kk välein olkapäähän tykitystä niin onko se sun mielestä kurjuutta? Ethän sä voi tietää kuin kauan toi on voimassa.

Koronan vaikutuksia koitetaan vaan pienentää mahdollisimman paljon ilman laajoihin joukkoihin kohdistuvia rajoituksia: tästä syystä koronapassi.
Ei, vaan tästä syystä kansasta on rokotettu 85%. Herätys. Huomaatko edes itse tästä miten sun ajatteluun on vaikutettu? Tuo koronapassi on irvokas väline tuoda turvan tunnetta rokotetuille kun huonohko rokote sitä ei itsessään tuo.

Ja lisäksi kannattaa valmistautua henkiseen pettymykseen; rajoituksia on tulossa viime vuoden tapaan ihan kaikille jos hullutus jatkuu, esimerkkiä näkee jo maailmalta.

Back
Ylös Bottom