Ihan oikeasti argumentoit kuin seitsemänvuotias, ja täällä nimittelet muita pojiksi sen perusteella että ovat kanssasi eri mieltä ja perustelevat kantansa.
Taas tätä samaa rallia, kun argumentoinnin vastapuoli "ei tiedä vittuakaan" tai on "ihan helvetin pihalla"*. Minä en edes sitä alkuperäistä vertausta tehnyt enkä sitä ole täällä koskaan tehnytkään - korjasin vaan kun polari antoi ymmärtää että koronarokote olisi terveydelle haitallisempi kuin se Igorin testo (ja nyt siis nimenomaan puhutaan jostain ug-tavarasta). Näinhän asia ei missään nimessä ole.
*Jos minä olen niin "helvetin pihalla" (joka muuten on johtopäätös minkä vedit YHDEN viiden rivin viestin perusteella) testosta että minun ei pidä siitä puhua, niin samalla logiikallahan sun ei pidä puhua koronaviruksesta tai mistään muustakaan tieteellisestä tai poliittisesta aiheesta koska selkeästi olet siitä ihan pihalla.
Heh. Mistä kansalaisoikeudesta tarkalleen puhut? Tämä ei ole vastaus sinulle koska en sinua tunne, mutta yleisenä huomiona: Tuolla internetissä kun seuraa tätä keskustelua niin suuri osa niistä, ketkä nyt eniten hokevat kansalaisoikeuksia ovat tasan samoja ihmisiä joille kansalaisoikeudet ei tietyissä muissa asia-yhteyksissä merkitse yhtään mitään. Eli taas cherry-pickataan, mikä on todella lapsellista eikä oikeastaan kuulu mihinkään vakavasti otettavaan poliittiseen keskusteluun. Onko perus- ja ihmisoikeudet tärkeitä vai ei? Vai onko ne sitä vaan silloin kun ne koskevat itseään kun tekisi mieli tehdä vastoin kaikkia suosituksia?