Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Kyllä se nyt vain statistiikan valossa näin näyttää olevan. Jos me läimästään yksi ainoa piikki testoa, niin se ei tee miehelle yhtään mitään. Pitää taas selittää sulle. Testosteroni aineena on luonnollista miehen kropassa. Se, että se sekoitetaan eri öljyihin, ei tuo mitään neurologisia ongelmia, korkeintaan tulehduksen paikallisesti jos se esim on epäpuhdasta. Tajuatko sä nyt jumalauta, että testosteroni miten tahansa käytettynä on aivan eri asia kaikin tavoin, ainoa yhdistävä tekijä siinä on piikki joka sun tasoiselle ummikolle = koronarokote.

Jotta testolla saisi rokotteeseen verrattavia ongelmia, sitä pitäis takoa pitkään ja isoa määriä. Eli lopeta nyt toi lässytys asiasta josta ei tajua mitään. Sun jutuissa ei ole mitään faktaa, vaan pelkkää randomia paskaa.
Kerrohan tarkalleen, mitkä ne "ongelmat" on mitä rokotteen ottamisesta seuraa Vaikuttaa vähän siltä, että luulet että koronarokotteesta mitä todennäköisimmin tulee hankalia sivuoireita. Näinhän asia ei tietenkään ole, tilastoja voit katsoa vaika fimean sivuilta.

Ja asiayhteydestä varmaan myös ymmärsit, että vertauksessa (vaikka huono onkin) puhuttiin nimenomaan säännöllisestä igorin ug-testolla roinaamisesta, ei siitä että kerran lykkää lääkärin määräämän ja apteekista haetun nebidon kinkkuunsa.

Puheestasi saa myös sellaisen kuvan, että ihan periaatteesta vastustat rokotusta, joten esitän sinulle hypoteettisen kysymyksen: jos tulisi sataprosenttisesti turvallinen, tehokas, ja ennenkaikkea tieteellisesti perusteltu rokote - ottaisitko sen? Tai mikä näistä kolmesta seikoista sinua erityisesti huolettaa nykyisissä rokotteissa?

Puheestasi saa myös sellaisen kuvan, että ihan periaatteesta vastustat rokotusta, joten esitän sinulle hypoteettisen kysymyksen: jos tulisi sataprosenttisesti turvallinen, tehokas, ja ennenkaikkea tieteellisesti perusteltu rokote - ottaisitko sen? Tai mikä näistä kolmesta seikoista sinua erityisesti huolettaa nykyisissä rokotteissa?
Käsittääkseni Mikellä on sama syy kuin itsellänikin. En tarvitse koronarokotetta terveydellisistä syistä. Kuten en ole tarvinnut muitakaan influpiikkejä koskaan. 16-vuotisen työurani aikana olen ollut sairaslomalla yhden päivän.

Minäpä esitän sinulle vuorostani kysymyksen. Miksi olet kiinnostunut muiden ihmisten henkilökohtaisista terveystiedoista, kuten lääkityksestä?

Viimeksi muokattu:
En ota mitään rokotteita ikinä. Ne pakolliset mitä on lykitty armeijassa ja kerran otin hepatiitin kun Vietnamiin menin. Mun keho on kestänyt tähän päivään saakka ilman rokotteita tuhkarokon, vesirokon, vihurirokon, flunssat ja hinkuyskän. Ei mua huoleta joku kusinen korona, mun kroppa mitä todennäköisemmin tällä vastustuskyvyllä heivaa sen taudin ulos parilla aivastuksella. En mä koronaa pelkää. Rokotteita en siis ottaisi vaikka olis 100% turvallinen. Sen taudin käyminen läpi vahvistaa paremmin omaa kehoa, muut vetäkööt antibiootit, rokotteet, buranat ja kaikki, mä en. Mun keho saa aina luontaisen immuniteetin kaikesta ja olenkin kovin harvoin kipeä. Lyki sää vain kaikki rokoteet ihan rauhassa ja tee siitä kropasta loppupeleissä semmoinen, että se kippaa pienimmästäkin räkätaudista.

On hienoa nähdä että nyt kaikki yritykset eivät enää otakkaan koronapassia käyttöön ja lähde rajaamaan asiakkaitaan kuten esimerkiksiedellämainittu Treen balettiopisto, arvostan. Kaipa sitä ihmiset alkaa jo (vihdoin) hoksaamaan että ei se virus sillä rajoittumisella tule poistumaan, vai oliko edellisillä rajoitustoimilla nyt loppujenlopuksi mikä hyöty kun määrät ei ole ainakaan yhtään alhaisemmat kuin ennenkään. Ei maskit, ei rajoitukset eikä piikit näytä isossa kuvassa kuin korkeintaan sen rajoitushetken auttavan tartuntamääriin, ilmeisesti, jonka jälkeen taas avataan rajoituksia ja kehä on valmis. Siinä ei kukaan voita mitään, päinvastoin.

Jätin alkujaan ottamatta rokotteen ihan koska halusin nähdä mitkä on rokotteen hyödyt sekä haitat, varsinkin kun muistissa oli tuo sikapiikki keissi. Mitä pidemmälle ollaan tultu, niin sitä enemmän tuntuu minulla myös olevan syytä jättää kyseinen rokote ottamatta. Tilastojen mukaan minun pitäisi olla suht turvassa jos saan kyseisen viruksen, jos kuitenkaan en kuulu siihen tilaston enemmistöön vaan siihen pienempään epäonniseen porukkaan niin so be it, sitä kutsutaan myös elämäksi ja aina arpa ei suosi.

Ja en tosiaan ole ammattilainen asiansuhteen mutta olen vahvasti sitä mieltä että pitäisi antaa jokaisen päättää itse ottaako rokotetta vai ei, riskiryhmäläiset varmaan hyvä kuitenkin rokottaa, toki heidätkin omasta tahdostaan ei kiristämällä, ei pakottamalla. Jos kaikki rajoitukset, maskit sekä rokotteet olisivat ratkaisu viruksen kukistamiseen, niin luulenpa että tällä hetkellä meillä pitäisi olla eri tilanne kuin tämä että laitetaan lisää rajoituksia.

En ota mitään rokotteita ikinä. Ne pakolliset mitä on lykitty armeijassa ja kerran otin hepatiitin kun Vietnamiin menin. Mun keho on kestänyt tähän päivään saakka ilman rokotteita tuhkarokon, vesirokon, vihurirokon, flunssat ja hinkuyskän. Ei mua huoleta joku kusinen korona, mun kroppa mitä todennäköisemmin tällä vastustuskyvyllä heivaa sen taudin ulos parilla aivastuksella. En mä koronaa pelkää. Rokotteita en siis ottaisi vaikka olis 100% turvallinen. Sen taudin käyminen läpi vahvistaa paremmin omaa kehoa, muut vetäkööt antibiootit, rokotteet, buranat ja kaikki, mä en. Mun keho saa aina luontaisen immuniteetin kaikesta ja olenkin kovin harvoin kipeä. Lyki sää vain kaikki rokoteet ihan rauhassa ja tee siitä kropasta loppupeleissä semmoinen, että se kippaa pienimmästäkin räkätaudista.
Koronarokotteet antavat sinulle kuitenkin erinomaisen suojan koronarajoituksia vastaan! Siihen tämä rokote toimii täydellisesti. Aivan niin kuin se olisi tehty siihen.

Näköjään ovat jo Hesessä alkaneet keulimaan. Paikallisen liikuntahallin oveen oli ilmestynyt lappu et vaativat koronapassia, vaikka sen piti tulla 7.12. voimaan liikuntahalleissa. Eipä tyyppejä paljon kiinnostanut kun kävelin ohi. Loppuukin sopivasti huomenna kortista aika, pitää suosiolla vaihtaa salia. Pitäkööt tunkkinsa.

Näköjään ovat jo Hesessä alkaneet keulimaan. Paikallisen liikuntahallin oveen oli ilmestynyt lappu et vaativat koronapassia, vaikka sen piti tulla 7.12. voimaan liikuntahalleissa. Eipä tyyppejä paljon kiinnostanut kun kävelin ohi. Loppuukin sopivasti huomenna kortista aika, pitää suosiolla vaihtaa salia. Pitäkööt tunkkinsa.
Uskomatonta paskaa tää on. Ikäänkuin sä nyt sitten jäisit himaan istumaan tai menisit hakemaan rokotteen. Ei, sä meet toiselle salille eikä ongelma kadonnut minnekään.

Oliko julkinen vai yksityinen paikka?

Uskomatonta paskaa tää on. Ikäänkuin sä nyt sitten jäisit himaan istumaan tai menisit hakemaan rokotteen. Ei, sä meet toiselle salille eikä ongelma kadonnut minnekään.
Rokote tai ei rokotetta, sillä ei ole väliä. Syrjintää ei tule tukea. Ja vielä kun siitä keulitaan ennen aikojaan kuin se olisi jo voimassa. Tekee tuosta mun silmissä vaan tuplasti törkeämpää.
Oliko julkinen vai yksityinen paikka?
Kaupungin sali. Liikuntahallin yhteydessä itäisessä Helsingissä.

Laita palaute asiasta vielä. Paras hieroa se näiden naamaan.

Tuleekohan nyt talven aikana aina juttu lehteen kun jokainen edustaja on vuorollaan testipositiivinen

”Oireet ovat lieviä, onneksi olen saanut kaksi rokotetta.” Heh, pitihän niitä piikkejä tietenkin mainostaa ja oikeen Twitteriin kirjoittaa koko kansalle et nyt on Corollat päällä. Ja tietenkin tää vielä ylittää iltalehden uutiskynnyksen. Ei voi muuta sanoa kun ei saatana.

Rokotteet ovat toimivia. Ne vähentävät tartuntojakin oleellisesti. Norjan pikkujouluissakin se tuli nyt nähtyä. 100/120 sai posin. Kaikilla täysi sarja leimoja.

Tämän valossa passi on erinomainen työkalu estämään tartuntoja.

Rokotteet ovat toimivia. Ne vähentävät tartuntojakin oleellisesti. Norjan pikkujouluissakin se tuli nyt nähtyä. 100/120 sai posin. Kaikilla täysi sarja leimoja.

Tämän valossa passi on erinomainen työkalu estämään tartuntoja.

Asiantuntijoiden mukaan tämä kertoo siitä, että passi todella toimii. Jos tilaisuudessa olisi ollut paikalla vain rokottamattomia, niin positiivisia tapauksia olisi ollut 120/120.

Asiantuntijoiden mukaan tämä kertoo siitä, että passi todella toimii. Jos tilaisuudessa olisi ollut paikalla vain rokottamattomia, niin positiivisia tapauksia olisi ollut 120/120.
Lisäksi jokaisen pitää ymmärtää se että kun rokotettujen osuus tästä porukasta on niin suuri, niin väistämättä myös positiivisten tapausten osuus on suuri. Tässä jopa 100%. Ei kannata antaa tämän harhan sekoittaa päätä.

Back
Ylös Bottom