Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Turhaahan tämä kinaaminen on - eihän kukaan edes väitä rokotetta täysin turvalliseksi. Rivien välistä on ainoastaan luettavissa, että rokote olisi kuitenkin koronatartuntaa turvallisempi vaihtoehto hankkia vasta-aineet.
Ainoastaan sun pään rivien välissä.
Aika laihat porkkanat tällä kusetuksella tässä välissä

"pelastava apu VOI olla vaarallisempi kuin itse flunssa"

Ei tätä paskaa voisi keksiä...

Mä näen ilmoille heitetyn sellaisen vaatimuksen, että näitä SARS-Cov-2-virusta vastaan kohdistettuja rokotteita olisi pitänyt testata jo 15 vuotta ennen kuin moinen virus pääsi edes valloilleen?
Sitähän varten olisi kiva tietysti olla olemassa jotain labroja, jossa näitä viruksia kehitellään :unsure:
Rokotteilla normaalit testit.

Toki sun hätätilassa suhun voi vaikka kuravettä laittaa kun se VOI olla helpostus.

Ai niinkuin influenssarokotteilla yleensä, vai aattelitko samantien speksata koko homman uusiksi?
En mä tiedä mitä sä ajattelet. Fakta on ettei tätä ole testattu nimeksikään tähän mihin sitä nyt käytetään.

Valitettavasti joudumme elämään paskassa mitä edustat.

Eli asetat koronarokotteelle täysin mielivaltaisia vaatimuksia - asia selvä.
Miksi sille ei voi asettaa vaatimuksia? Oletko sekaisin? SAA VITTU FLUNSSAN EHKÄ HEIKENTÄVÄSTÄ PIIKISTÄ HENGENVAARALLISIA OIREITA (osa kuollutkin)
Onko jumalauta mitään naurettavampaa?
EDIT. ON! koska tuota paskaa koitetaan pakottaa kaikille ja kiristää.

Syötkö paskaa jos iltalehti sanoo, että Mirjami tuntee olonsa vaaralliseksi jos muut eivät kanssa syö paskaa?

Miksi sille ei voi asettaa vaatimuksia? Oletko sekaisin? SAA VITTU FLUNSSAN EHKÄ HEIKENTÄVÄSTÄ PIIKISTÄ HENGENVAARALLISIA OIREITA (osa kuollutkin)
Onko jumalauta mitään naurettavampaa?
Yleensä viranomaiset, siis sellaiset, jotka ovat asioista edes jotenkin käryllä, asettavat nämä vaatimukset - ei joku random nimimerkki pakkotoistolla.

Syötkö paskaa jos iltalehti sanoo, että Mirjami tuntee olonsa vaaralliseksi jos muut eivät kanssa syö paskaa?
En.

Yleensä viranomaiset, siis sellaiset, jotka ovat asioista edes jotenkin käryllä, asettavat nämä vaatimukset - ei joku random nimimerkki pakkotoistolla.

En.
Eli sä söisit todellakin paskaa jos viranomaisesi sinulle niin sanoisi. Asia kunnossa.
Ajatella jos viranomaisesi ei joskus tekisikään sinun eduksi asioita... aika vaarallinen skenaario naiiville mutta se on varmaan pelkkä mietelmä... vai oliko

Samalla joku vitun valopää koronafani täältä voisi kertoa

MIKSI TÄMÄ "PANDEMIA" VAATII JATKUVAA PELOTTELUA JA VALHEITA MEDIASTA sekä PÄÄTTÄJILTÄ?
EDELLEEN

Mikä vitun pandemia vaatii tällaista paskaa. Jos tämä olisi vaarallista niin KAIKKI ihmiset sen tietäisi, koska lähipiiri olisi sairastunut vakavasti tai kuukahtanut tähän.
Tämä on pelkkää keinotekoista hevonpaskaa jota media pitää kaikinkeinoin tulilla.

Eli sä söisit todellakin paskaa jos viranomaisesi sinulle niin sanoisi. Asia kunnossa.
Ajatella jos viranomaisesi ei joskus tekisikään sinun eduksi asioita... aika vaarallinen skenaario naiiville mutta se on varmaan pelkkä mietelmä... vai oliko
Onko sulla jokin perusteltu syy uskoa viranomaisten/virkamiesten tekevän systemaattisesti omien kansalaistensa terveydelle haitallisia päätöksiä?

Ylhäällä USA:n demokraatit, mm. Nancy Pelosi ennen virallisia kuvauksia ja alempana kuvaustilanteessa.

241943550_10224024527014336_8213061363133300582_n.jpg

Klippi: https://www.facebook.com/suvi.ahonen1/posts/10224024527254342?comment_id=10224024785100788&__cft__[0]=AZXMAIaUfjx5-usPnYhEX9bL5Cp2bl6Q-6Pd3h_gTXBxRwBUWq5h2kTs5Y3S_ooyOorqr0cFLoaM_CG2KGubyfctMZ3yuvEEzbeaZ-LCMb-mvow8bRebb-_NV4Vxro2YXvU&__tn__=R]-R

Viimeksi muokattu:
Onko sulla jokin perusteltu syy uskoa viranomaisten/virkamiesten tekevän systemaattisesti omien kansalaistensa terveydelle haitallisia päätöksiä?
No selvästi on kun katsoo tätä touhua.
Ei tässä ole järkeä. Pelkät rajoitustoimenpiteet tehneet ihmisille jo valtavasti vahinkoa päähän ja lapset eniten huolettaa tässä.

Ylhäällä USA:n demokraatit, mm. Nancy Pelosi ennen virallisia kuvauksia ja alempana kuvaustilanteessa.
Kerrohan mikä sun agenda on levittää tätä tämmöstä paskaa eteenpäin?
Kunnon jurpo joka ajaa omaa agendaa eteenpäin postailemalla paskaa joka tuutista ilman mitään lähdekritiikkiä?

Sä yrität pelkästään provota mutta sulla ei ole omia aivoja miettiä asioita ollenkaan?

Ja joo. Olen sitä mieltä, että tommonen maskit kuviin ei ole järkevää vaan kuvat pitäs ottaa ilman maskia.

p.s. vittu ku tuli muuten käytyä ton muijan facebooksivuilla jolta ton pistit... siis ei voi olla totta. Kuvatkin pelkkiä kuivakaappauksia kaikenmaailman korona yms. salaliitoista.. Vittu hulluhan tuo - hoitoon pitäs laittaa niuvanniemelle herranjestas sentään. Tossa jos missä puhutaan siitä, että on menny tosiaan psyyke sekasin koronasta... Vähän niinku tää Roopeli - erehdyin nääs lukemaan kirjautumattomalla koneella näitä juttuja. Huh. Ei enää.

Minun mielestä melko turhaan te tuosta mRNA rokotetekniikasta väännätte, onko turvallista vai ei. Kukaan tällä foorumilla ei kuitenkaan siitä ymmärrä tarpeeksi. Varmasti mRNA rokotteen voi tehdä turvalliseksi tai sitten vaaralliseksi oli tekniikkaa tutkittu, kuinka kauan vaan.

Se on merkitsevää, mitä ja minkä verran noita haittoja (vs. hyötyjä) tuosta rokotteesta nyt on tullut.

Mä oon itse nähnyt vakavia haittoja joka 10. kaksi piikkiä ottaneilla ja kuten näät niin tuo savolainenkin on sairaalassa 2 piikin jälkeen.

Heheh, näemmä lähteesi ei halunnut/osannut kertoa, että kuvassasi myöskin republikaanit ottavat osaa tähän hyveposeeraukseen.
Kyllä se on loppujen lopuksi 1 eläin josta kätevästi saa valita oman puolen.
Edelleenkin kysyn että kannattaako meidän jakautua eri leireihin jos kaikkien tavoite on kuitenkin se hyvin vointi ja terveys?

Kerrohan mikä sun agenda on levittää tätä tämmöstä paskaa eteenpäin?
Kunnon jurpo joka ajaa omaa agendaa eteenpäin postailemalla paskaa joka tuutista ilman mitään lähdekritiikkiä?

Sä yrität pelkästään provota mutta sulla ei ole omia aivoja miettiä asioita ollenkaan?

Ja joo. Olen sitä mieltä, että tommonen maskit kuviin ei ole järkevää vaan kuvat pitäs ottaa ilman maskia.

p.s. vittu ku tuli muuten käytyä ton muijan facebooksivuilla jolta ton pistit... siis ei voi olla totta. Kuvatkin pelkkiä kuivakaappauksia kaikenmaailman korona yms. salaliitoista.. Vittu hulluhan tuo - hoitoon pitäs laittaa niuvanniemelle herranjestas sentään. Tossa jos missä puhutaan siitä, että on menny tosiaan psyyke sekasin koronasta... Vähän niinku tää Roopeli - erehdyin nääs lukemaan kirjautumattomalla koneella näitä juttuja. Huh. Ei enää.
Tällä räjähti kasetti kun tästä kusetuksesta tulee konkreettista matskua verkkokalvolle. Kuinka samat jotka koittavat kusettaa ja alistaa meitä eivät itse selvästi välitä vittuakaan koko touhusta. Tämä on vain poliittista peliä näille ja vallankäyttöä hädän verukkeella ja tämä mappa menettää hermonsa kun totuus taas iskee esille.

Lisää näitä tosielämän tilanteita tänne koska näyttää purevan.

Back
Ylös Bottom