Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Mitään vitun saivartelua ole. Et nähtävästi vain ymmärrä pakotuksen käsitettä. Sulla säilyy ns perusoikeudet eli julkiset palvelut ja ruokakauppa. Suuri osa yksityisten tarjoamista palveluista ei ole mitään ns perusoikeuksia muuteenkaan. Esim ravintola voi jo nyt rajata sun sisäänpääsyn tai lentoyhtiö poistaa tai olla ottamatta lennolle.
Ei jumalauta. Mä olen matkustanut noin kymmeneen maahan elämäni aikana ja nyt jos aion matkustaa jatkossa, mun pitäis ottaa rokote. Miten vitun sokea sä olet tälle touhulle jos toi ei ole pakottamista ja kiristämistä?

Sä et oikein ymmärrä mitään mutta se että suositukset koskee niitä ketä paperilla teidän koronakin koskee olisi loogista.
En mä välttämättä mitään ymmärräkään, mutta mun mielestäni tuo olisi harvinaisen hyödytöntä räpeltämistä.
Tämä asia on hyvin yksinkertainen mistä tehty monimutkaista keinotekoisesti ja sen avulla ajetaan agendoja.
Tämä asia on hyvin monimutkainen mistä tehty yksinkertaista keinotekoisesti ja sen avulla ajetaan agendoja. Huomaatkos, ympäripyöreiden latteuksien sanajärjestystä voi muutella ilman, että informaatiosisältö muuttuu mitenkään?

Kaikki vaipat naamal :D Ei vittu miten noloo.... myötähäpeä... Siinä meni viimesetki uskon rippeet Suomen armeijaan...​

Sotilasvala ja -vakuutus Karjalan prikaatissa 6.8.2021 Klo 12:45​

View: https://www.youtube.com/watch?v=huCRXB3dWjs

MIkä vitun idea täs ees on :D Yleisöltä pääsykielletty keskellä kenttää ulkotiloissa... Ja sit kumminki tuvissa, ruokalassa yms.. Mitä vittua. Ei vittu mul sulaa aivot ihan just...

En mä välttämättä mitään ymmärräkään, mutta mun mielestäni tuo olisi harvinaisen hyödytöntä räpeltämistä.

Tämä asia on hyvin monimutkainen mistä tehty yksinkertaista keinotekoisesti ja sen avulla ajetaan agendoja. Huomaatkos, ympäripyöreiden latteuksien sanajärjestystä voi muutella ilman, että informaatiosisältö muuttuu mitenkään?
"hyödytöntä räpeltämistä"

Ai kohdentaa asiat/suositukset niihin ketä ne paperilla koskee?
Sun vastine sulkea yhteiskunnat ja maskittaa koko vitun pitäjä? Päälle vielä kankkuun neulaa

Sotilaan suurin uhka nykyään on flunssa. Ei luodit.

Voi vähä vituttaa. Toi oli muutenki jo ihan tarpeeks perseestä kököttää tuolla sit viel jos olis pitäny toi vaippa naamal mennä tuolla. On tää maailman meno menny kyl ihan vitun mullin mallin. En olis kyllä uskonu ikinä tällästä pelleilyä näkeväni.

Mitä vittua oikeesti ;D

Voi vähä vituttaa. Toi oli muutenki jo ihan tarpeeks perseestä kököttää tuolla sit viel jos olis pitäny toi vaippa naamal mennä tuolla. On tää maailman meno menny kyl ihan vitun mullin mallin. En olis kyllä uskonu ikinä tällästä pelleilyä näkeväni.

Mitä vittua oikeesti ;D
Joo en tajua.

Onneksi itse suoritin palveluksen jo aikoja sitten kun asiat oli paljon paremmin.

Ei edelleen kumpaakaan. Lopeta aikuinen mies se kiukuttelu.
Kyllä on korona sekoittanut joidenkin pään ja pahasti. Totta vitussa se kiukuttaa jos ei enää voi matkustaa. Ei ehkä sua kun Kerava on sun haavekohde.

Tuo armeijajuttu täytyy olla sovittua hyvesignalointia ja ”esimerkin näyttämistä” rahvaalle. Ei kait armeijakaan ole niin urpo, että maskittaisi ihmiset ulkotiloissa terveyssyistä. Tai no, jos mietitään mitä armeija teki syksyllä 2015 niin...
Ootan vaan sitä päivää, kun jossain päin maailmaa soditaan maskit naamalla :)

Liitteet

• allahu-akbar-allahu-akbar.webp
    allahu-akbar-allahu-akbar.webp
    15,5 KB · Katsottu: 72
"hyödytöntä räpeltämistä"

Ai kohdentaa asiat/suositukset niihin ketä ne paperilla koskee?
Jos about viidennes kansasta lasketaan kuuluvaksi riskiryhmään, niin siinähän kohdennat.
Sun vastine sulkea yhteiskunnat ja maskittaa koko vitun pitäjä? Päälle vielä kankkuun neulaa
No ei - taas vain viljelet päättömyyksiä, kun odotat minun edustavan jotain keksimääsi "korona fanbasea".

Jos about viidennes kansasta lasketaan kuuluvaksi riskiryhmään, niin siinähän kohdennat.

No ei - taas vain viljelet päättömyyksiä, kun odotat minun edustavan jotain keksimääsi "korona fanbasea".
Ai 20% on todella vanhoja tai todella sairaita?
Ei se korona olekaan suurin ongelma tällä luvulla

Ei tietenkään ole - siksi niitä kutsutaankin "riskiryhmäläisiksi".
Niin kutsutaan mutta turhaan koska tuo 20% ei ole vaarassa vaan siitä marginaalinen osa. EHKÄ.
Tajuatko että maailmassa helvetisti asioita mitkä on riskejä. Miksi valikoit nyt tämän flunssan massiiviseksi vaaraksi ja ongelmaksi niiden lukemattomien muiden riskien rinnalla?

Niin kutsutaan mutta turhaan koska tuo 20% ei ole vaarassa vaan siitä marginaalinen osa. EHKÄ.
Tässä taas vähättelit täysin mutupohjalta taustalla olevan ongelman. Kai ymmärrät, että jotkut voivat ihan oikeasti tietää näistä asioista tarkemmin, eivätkä he välttämättä jaa näkemystäsi?
Tajuatko että maailmassa helvetisti asioita mitkä on riskejä. Miksi valikoit nyt tämän flunssan massiiviseksi vaaraksi ja ongelmaksi niiden lukemattomien muiden riskien rinnalla?
Tajuan ja tajuan myös miten riskit voivat myös kumuloitua.

Back
Ylös Bottom