Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Oletko tarkastanut että flunssa lobbaajasi ovat oikeasti asiantuntijoita.
En mä ole kenenkään puolella tässä, edelleenkään, osoitin vain tuon hehkuttamanne sivuston läpinäkyvyyden. Niin kauan kuin tuollaisia listoja kerätään eikä niissä vaadita tunnistautumista niin ne ovat aivan arvottomia. Siellä oli näköjään linkki koronarealistisivustollekkin, jossa on lähes samanlainen ulkoasu, kirjoitusasu on samanlaista, todennäköisesti sama ihminen molempien sivujen taustalla.

Noista tulee aina vibat että siellä on viirupäitä salaliittoteoreetikoita ylläpitämässä, ja sen tieteellinen arvo on 0. Se ei toki sua haittaa varmasti yhtään.

Senku meet ottaa yhteyttä kyseisiin henkilöihin vaikka facebookin kautta ja kyselet onko ne käyny allekirjottaa ton. Ihan oikeesti mitä vittua :D
En koe sitä tarpeelliseksi. En mä yritä todistaa teille yhtään mitään, laitoin linkin lähinnä niille ketkä ajattelevat omilla aivoillaan en teille jotka olette kantanne valinneet jo etukäteen.

Vaikka nämä viime sivujen asiat leviäisivätkin laajempaan tietoisuuteen esim. valtamedian kautta niin en usko, että se enää auttaa.

Jossain aiemminhan tässä ketjussa oli viittaus vuosikymmeniä vanhaan tutkimukseen, jonka tuloksena oli jotain sen suuntaista, että kun valheellista pelkopropagandaa levitetään intensiivisesti >2kk, niin vaikka sen jälkeen tuotaisiin faktat julkisuuteen, että mitään aihetta pelkoon ei ole, niin se on jo liian myöhäistä. Pelko on istutettu jo niin syvään, että se ei sieltä enää faktoillakaan sieltä enää irtoa.

Juuri tuollainen nimimerkki Japin tyyppinen kommentti voisi olla tyypillinen, kun yritetään kynsin ja hampain pitää kiinni tästä istutetusta pelosta ja auktoriteetteihin luottamuksesta. Siis tuon tyypinen. En tietenkään tunne tämän nimimerkin motiiveja yhtään.

Niin tuo samahan kääntyy toisinpäin, olette yli 2kk lukeneet rokotuksien vaaroista, ja silloin on ihan turha osoittaa faktoilla enää mitään?

Niin tuo samahan kääntyy toisinpäin, olette yli 2kk lukeneet rokotuksien vaaroista, ja silloin on ihan turha osoittaa faktoilla enää mitään?
Ei niinkään vaaroista vaan sen tarpeettomuudesta. Se on ainakin oma motiivini. En ole ottanut influenssarokotetta aiemminkaan, joten en ole ottamassa nytkään. Vaarallisuus ei ole se pääpointti vaan tarpeettomuus.

En mä ole kenenkään puolella tässä, edelleenkään, osoitin vain tuon hehkuttamanne sivuston läpinäkyvyyden. Niin kauan kuin tuollaisia listoja kerätään eikä niissä vaadita tunnistautumista niin ne ovat aivan arvottomia. Siellä oli näköjään linkki koronarealistisivustollekkin, jossa on lähes samanlainen ulkoasu, kirjoitusasu on samanlaista, todennäköisesti sama ihminen molempien sivujen taustalla.

Noista tulee aina vibat että siellä on viirupäitä salaliittoteoreetikoita ylläpitämässä, ja sen tieteellinen arvo on 0. Se ei toki sua haittaa varmasti yhtään.

Älä viitsi esittää passiivista. Sinun persekipu paistaa kirkkaana läpi.
Keksit omiasi ja se osoittaa nyt kaikki epäkohdat tässä roska pandemiassa vääräksi?

Kannat muuten valitaan sen mukaan mikä on loogista ei kuten te eli tunteella ja iltapaskan otsikolla.

Älä viitsi esittää passiivista. Sinun persekipu paistaa kirkkaana läpi.
Keksit omiasi ja se osoittaa nyt kaikki epäkohdat tässä roska pandemiassa vääräksi?

Kannat muuten valitaan sen mukaan mikä on loogista ei kuten te eli tunteella ja iltapaskan otsikolla.
Mitä omiani mä tässä olen keksinyt?

mi-mi-mitä

Sä juuri väitit noiden lääkärien olevan feikkejä.
Sitten taas toisella kädellä korona lääkärisi eivät ole feikkejä. Meneekö vähän vaikeaksi tuo?
Sanoin että tonne voi kirjoittaa kuka vaan että en mä ainakaan osta että siellä on kaikki lääkärit oikeita, ainakin 1 on feikki jo ihan empiriisen tutkimuksen avulla.

Sanoin että tonne voi kirjoittaa kuka vaan että en mä ainakaan osta että siellä on kaikki lääkärit oikeita, ainakin 1 on feikki jo ihan empiriisen tutkimuksen avulla.
Tutkipa sitten lisää ja kerro tänne mitä löysit.

Se mitä tapahtuu kertoo mitä tapahtuu. Se todistaa jokaisen "korona kriittisen" täälläkin olevan oikeassa tästä paskasta.
Keinotekoinen kusetus missä olet osana.

Tutkipa sitten lisää ja kerro tänne mitä löysit.

Se mitä tapahtuu kertoo mitä tapahtuu. Se todistaa jokaisen "korona kriittisen" täälläkin olevan oikeassa tästä paskasta.
Keinotekoinen kusetus missä olet osana.
Kuten jo sanoin en mä tutki sua varten yhtään mitään, sä olet ihan tyhjäpää propelihattu millä ei ole mitään annettavaa kuin vouhotusta tähän. Vaikka mä toisin kaikki todisteet 100 vuoden päästä mitkä osoittaisivat aukottomasti sun olevan väärässä, sä et uskoisi, sä vouhottaisit täällä ihan samalla tavalla työttömänä tyhjänhuutelijana joka päivä 12 tuntia. Ei se ole sen arvoista edes yrittää takoa sun päähän mitään, tämä ketju on sen osoittanut. Linkkasin sen ihan muille. Ja teen nyt samoin kuin ilmeisesti iso osa muistakin on tehnyt. Laitan sut ignoreen koska sun arvo tälle keskustelulle on vähemmän kuin 0.

Jossain aiemminhan tässä ketjussa oli viittaus vuosikymmeniä vanhaan tutkimukseen, jonka tuloksena oli jotain sen suuntaista, että kun valheellista pelkopropagandaa levitetään intensiivisesti >2kk, niin vaikka sen jälkeen tuotaisiin faktat julkisuuteen, että mitään aihetta pelkoon ei ole, niin se on jo liian myöhäistä. Pelko on istutettu jo niin syvään, että se ei sieltä enää faktoillakaan sieltä enää irtoa.

Kuten jo sanoin en mä tutki sua varten yhtään mitään, sä olet ihan tyhjäpää propelihattu millä ei ole mitään annettavaa kuin vouhotusta tähän. Vaikka mä toisin kaikki todisteet 100 vuoden päästä mitkä osoittaisivat aukottomasti sun olevan väärässä, sä et uskoisi, sä vouhottaisit täällä ihan samalla tavalla työttömänä tyhjänhuutelijana joka päivä 12 tuntia. Ei se ole sen arvoista edes yrittää takoa sun päähän mitään, tämä ketju on sen osoittanut. Linkkasin sen ihan muille. Ja teen nyt samoin kuin ilmeisesti iso osa muistakin on tehnyt. Laitan sut ignoreen koska sun arvo tälle keskustelulle on vähemmän kuin 0.
Kauhea itku tuli sieltä heti ja hullukortit lentää. No jos et tutki mitään niin mitä oikein selvität tuosta asiasta.
Tässä vaiheessa ei voi olla epäselvää, että lääkäritkin vastustaa tätä paskaa.

Ignore kertoo kuplan vahvistuksesta sinulla pulu.

En ennen ole tuota ignorointihommaa harrastellut, koska koitan ymmärtää muita.

Mutta teinpä nyt samat. Jaksa tuota jatkuvaa öyhötystä, niin jää koko ketju katsomatta. Jos nyt vaikka olisi vähän järkevämpää sisältöä ja keskustelua, kun pari pahinta vetää piiloon.

En ennen ole tuota ignorointihommaa harrastellut, koska koitan ymmärtää muita.

Mutta teinpä nyt samat. Jaksa tuota jatkuvaa öyhötystä, niin jää koko ketju katsomatta. Jos nyt vaikka olisi vähän järkevämpää sisältöä ja keskustelua, kun pari pahinta vetää piiloon.
Sä kyllä aina onnistut tänne kommentoimaan jonkun asian ohi olevan parkaisun. Nytkin

"hei kattokaa mäkin ignoorasin nyt kun munkin kupla on vaarassa, hei kattokaa minua!"

Korona fanbase totisesti alkaa täristä, kun korttitalo kaatuu silmissä.

Eräs sairaanhoitaja kertoi, että heillä 2. rokotuksen saaneita ei enää testata. Eli koronaa heillä ei voi olla, vaikka kurkku kipeä ja räkä valuisi.

Mielenkiintoista. Kellään henk.koht kokemusta?

Back
Ylös Bottom