Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuttu nimi näkyi siellä. Ensi kuuksi aikakin varattu kyseiselle tohtorille.Käykää lukemassa ja kattokaa monta lääkäriä, hoitajaa yms on allekirjottanu ton !!!!
![]()
Vetoomus lasten ja nuorten koronarokotuksien estämiseksi
Lääkärien vetoomus lastemme elämän ja terveyden puolesta.pelastetaanlapset.fi
Tor-puolelta vois löytyä. En oo itse (vielä) tehny elettäkään etsimiseen.Nyt alkaa vähän mennä jo kuppi nurin rauhallisemmallakin kuntilla, kun lukee noita uutisia.
Yksi ratkaisu voisi olla väärennetty koronapassi, mutta olen nähtävästi liian vanhaa koulukuntaa, kun en onnistu löytämään mitään saittia, josta tilata. Blokkaako hakukone tulokset tms. Kokeilkaapa muuutkin, onnistutteko löytämään...
Tääl porukka pitäny hulluina meitä ku tuotu julki noita. mites nyt se on ku ku sadat hoitaja, lääkärit myös allekirjottaa ton ?? Kysynpähä vaan....
Viime vuoden loppupuolella jo tuli tuo Great Barringtonin julkilausuma, jonka on tähän mennessä allekirjoittanut jo jokunen alalla työskentelevä, mutta eipä tuostakaan mitään hyötyä ole ollut.Tääl porukka pitäny hulluina meitä ku tuotu julki noita. mites nyt se on ku ku sadat hoitaja, lääkärit myös allekirjottaa ton ?? Kysynpähä vaan....
Jospa Suomalaiset nyt viimeistään heräis. Lääkäreihin ja hoitajiin on kumminki aika kova luottamus Suomessa.
ELi siis väität et nää 200 lääkäriä, hoitaja yms on feikkejä jotka sen on siellä omalla nimellään allekirjoittanut. Painu nyt vittuun oikeesti....Kävin lukemassa ja ihan testimielessä kokeilin että miten tälläinen vanha setä joka ei ole käynyt yliopistoa pystyy olemaan lääkäri.
katso liitettä 229714
Läpi meni, ei tuolla ole mitään tsekkausta kuka kirjoittelee ja mitä kirjoittelee, sinne siis on tulossa varmaan parin päivän sisään roopeli pakkikselta, asuu korppoossa ja on melkoisen pätevä lekuri, kyllä nyt meni uskottavuus koko rokotteelta.
Tässä koronafanin paras argumentti tässä vaiheessa todellisuutta?Kävin lukemassa ja ihan testimielessä kokeilin että miten tälläinen vanha setä joka ei ole käynyt yliopistoa pystyy olemaan lääkäri.
katso liitettä 229714
Läpi meni, ei tuolla ole mitään tsekkausta kuka kirjoittelee ja mitä kirjoittelee, sinne siis on tulossa varmaan parin päivän sisään roopeli pakkikselta, asuu korppoossa ja on melkoisen pätevä lekuri, kyllä nyt meni uskottavuus koko rokotteelta.
ihan yhtä lailla omalla nimellään kuin minä. Oletko tarkistanut että kaikki ovat Suomessa virkaa tekeviä lääkäreitä?ELi siis väität et nää 200 lääkäriä, hoitaja yms on feikkejä jotka sen on siellä omalla nimellään allekirjoittanut. Painu nyt vittuun oikeesti....
Oletko tarkastanut että flunssa lobbaajasi ovat oikeasti asiantuntijoita.ihan yhtä lailla omalla nimellään kuin minä. Oletko tarkistanut että kaikki ovat Suomessa virkaa tekeviä lääkäreitä?