Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Okei. No se oli hyvin toimittu.Kyllä ne täälläkin kiinni oli mutta salin omistaja oli sen verran fiksu et salilla pääsi käymään. Toivotaan ettei tämä mene taas siihen et alkaa sulkuja paukkumaan.
Kyllähän pääkaupunki seudulla useampi salin omistaja kiersi sulkua. Laki antoi siihen mahdollisuuden niin miksei olis kiertäny.Okei. No se oli hyvin toimittu.
Tässä nähdään ihan loistava esimerkki miten pidetään koronapaniikkia (hysteriaa whatever) päällä.
Osoittaa epäkohdat = lietsoo koronaaTässä nähdään ihan loistava esimerkki miten pidetään koronapaniikkia (hysteriaa whatever) päällä.
Kun jos sulla ei niinku ole mitään hyvää sanottavaa, niin pidä turpas kiinni. Tolla vaan haetaan huomiota ja kommentointia = ylläpitämistä.
Lopeta jo. Tämäkin ketju olisi aika hiljainen, jos et sinä täällä "havainnoi" ja ylläpidä. Eli kyllä sinä jollain tasolla tähän paniikin ylläpitoon osallistut.Osoittaa epäkohdat = lietsoo koronaa
Tässä taas logiikat kohdallaan pululla ja pitäskö taas olla turpa kii!
"wääää mun kupla menee rikki jos toi kertoo näitä epäkohtia ääää turpa kii "
Aletaanko siellä jo syyttämään koronasta niitä jotka vastustaa tätä paskaa eniten ja osoittaa sen roskaksi? Ei helvetti :D Tää menee kyllä sen käsikirjan mukaan täysin.
Hölmöläiset kusee asiat ja sitten alkaa syyttämään niistä asioita niitä jotka vastustaneet alusta asti näitä....
Syyllistäminen koronasta ei toimi. Säälittävää suorastaan.Lopeta jo. Tämäkin ketju olisi aika hiljainen, jos et sinä täällä "havainnoi" ja ylläpidä. Eli kyllä sinä jollain tasolla tähän paniikin ylläpitoon osallistut.
Osoittaa epäkohdat = lietsoo koronaa
Tässä taas logiikat kohdallaan pululla ja pitäskö taas olla turpa kii!
"wääää mun kupla menee rikki jos toi kertoo näitä epäkohtia ääää turpa kii "
Aletaanko siellä jo syyttämään koronasta niitä jotka vastustaa tätä paskaa eniten ja osoittaa sen roskaksi? Ei helvetti :D Tää menee kyllä sen käsikirjan mukaan täysin.
Hölmöläiset kusee asiat ja sitten alkaa syyttämään niistä asioita niitä jotka vastustaneet alusta asti näitä....
Sinulle se on huomion hakemista. Minulle ja monelle muulle se on tästä roskasta keskustelua ja asioiden havainnointia siinä ympärillä.Kerroppa miten tuollainen kommentointi, jonka selkeä peruste on vain hakea huomiota, vähentää koronaa?
Hesen kaupungin salit on vieläkin kiinni, ollut vissiin marraskuusta. Ei mua ainakaan huvita/jaksa lähtee virittelee jäsenyyksiä muille saleille kauemmas.Miksi ostaa kun salillakin voi käydä? Mä ainakin kävin salilla monta kertaa viikossa myös sulun aikana. Ei se toki huono asia ole vaikka kotonakin olisi vehkeet.
Ei kun koitan hiljentää paskanjauhannan. Mä olen aiemminkin sanonut, että täällä on hyvääkin keskustelua, jos sinut ja jeebudin suodattaa pois.Syyllistäminen koronasta ei toimi. Säälittävää suorastaan.
Noinko sinä puhut kaikille jotka kritisoi tätä roskaa? Koitat selvästi vain hiljentää keskustelun.
Niin ne taitaa olla. Itse käyn yksityisellä salilla niin tilanne oli parempi sen suhteen.Hesen kaupungin salit on vieläkin kiinni, ollut vissiin marraskuusta. Ei mua ainakaan huvita/jaksa lähtee virittelee jäsenyyksiä muille saleille kauemmas.
Löytyy himasta kehonpainoiluvälineitä ja jokunen hevimpi kahvakuula. Saavat riittää. Tuleepahan naapureille ja omille muksuille viihdettä.
Ymmärränkö nyt oikein, että mielestäsi epäkohtiin (suoranaiseen valehteluun, ja jopa ihmishenkien vaarantamiseen) ei saisi puuttua?Tässä nähdään ihan loistava esimerkki miten pidetään koronapaniikkia (hysteriaa whatever) päällä.
Kun jos sulla ei niinku ole mitään hyvää sanottavaa, niin pidä turpas kiinni. Tolla vaan haetaan huomiota ja kommentointia = ylläpitämistä.
edit. siis ei ollu makhakille vaan yleisesti tommosille kommentoinneille tuo "pidä turpas kii"
Enemmän vai vähemmän kuin normaalisti?Ymmärränkö nyt oikein, että mielestäsi epäkohtiin (suoranaiseen valehteluun, ja jopa ihmishenkien vaarantamiseen) ei saisi puuttua?
Jaa että mihin epäkohtiin? Muutama viikko sitten laitoin linkkiä brittiläisten terveysviranomaisten julkaisemaan seurantadataan, josta kävi ilmi, että (samassa ikä-ryhmässä) kaksi kertaa rokotettuja oli kuollut selvästi enemmän, kuin täysin rokottamattomia. Nyt julkaistusta Israelin seurantadatasta käy ilmi, että kaksi kertaa rokotettujen tartuntamäärät ovat jopa hiukan suuremmat, kuin täysin rokottamattomien. Silti Pfizer on juuri ilmoittanut, että heidän rokotteensa toimii 95 prosenttisesti myös deltavarianttiin...........
https://*******.net/2021/07/06/yli-...etuilla-isn-toimittaja-rokottakaa-rokottakaa/
https://*******.net/2021/07/07/cdc-...johtaja-varoittaa-tappavasta-vaarasta-videot/
"Pfizerin rokote on erittäin tehokas deltavarianttia vastaan, mutta kuuden kuukauden jälkeen tartuntariski kasvaa, kun vasta-aineet, kuten on ennakoitukin, hiipuvat (elimistöstä), Dolsten sanoi The Guardianin mukaan.
Dolsten kuitenkin painotti, että jopa vasta-aineiden laskiessa Pfizer tarjoaa yhä 95 prosentin suojan koronaviruksen aiheuttamaa vakavaa tautia vastaan. "
![]()
Pfizer myönsi rokotesuojan hiipuvan puolen vuoden jälkeen – yhtiö hakee lupaa kolmannelle rokotteelle, Yhdysvaltain viranomaiset tyrmäsivät
Pfizerin mukaan rokote tarjoaa yhä 95 prosentin suojan koronaviruksen aiheuttamaa vakavaa tautia vastaan.www.is.fi
Kerrotko miten yksittäisen lauseen esilletuominen huomiotarkoituksessa auttaa yhtään mihinkään?Ymmärränkö nyt oikein, että mielestäsi epäkohtiin (suoranaiseen valehteluun, ja jopa ihmishenkien vaarantamiseen) ei saisi puuttua?
Jaa että mihin epäkohtiin? Muutama viikko sitten laitoin linkkiä brittiläisten terveysviranomaisten julkaisemaan seurantadataan, josta kävi ilmi, että (samassa ikä-ryhmässä) kaksi kertaa rokotettuja oli kuollut selvästi enemmän, kuin täysin rokottamattomia. Nyt julkaistusta Israelin seurantadatasta käy ilmi, että kaksi kertaa rokotettujen tartuntamäärät ovat jopa hiukan suuremmat, kuin täysin rokottamattomien. Silti Pfizer on juuri ilmoittanut, että heidän rokotteensa toimii 95 prosenttisesti myös deltavarianttiin...........
https://*******.net/2021/07/06/yli-...etuilla-isn-toimittaja-rokottakaa-rokottakaa/
https://*******.net/2021/07/07/cdc-...johtaja-varoittaa-tappavasta-vaarasta-videot/
"Pfizerin rokote on erittäin tehokas deltavarianttia vastaan, mutta kuuden kuukauden jälkeen tartuntariski kasvaa, kun vasta-aineet, kuten on ennakoitukin, hiipuvat (elimistöstä), Dolsten sanoi The Guardianin mukaan.
Dolsten kuitenkin painotti, että jopa vasta-aineiden laskiessa Pfizer tarjoaa yhä 95 prosentin suojan koronaviruksen aiheuttamaa vakavaa tautia vastaan. "
![]()
Pfizer myönsi rokotesuojan hiipuvan puolen vuoden jälkeen – yhtiö hakee lupaa kolmannelle rokotteelle, Yhdysvaltain viranomaiset tyrmäsivät
Pfizerin mukaan rokote tarjoaa yhä 95 prosentin suojan koronaviruksen aiheuttamaa vakavaa tautia vastaan.www.is.fi