Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
214859799_10224866409503148_512590865872213313_n.jpg

Tässä nähdään ihan loistava esimerkki miten pidetään koronapaniikkia (hysteriaa whatever) päällä.
Kun jos sulla ei niinku ole mitään hyvää sanottavaa, niin pidä turpas kiinni. Tolla vaan haetaan huomiota ja kommentointia = ylläpitämistä.

edit. siis ei ollu makhakille vaan yleisesti tommosille kommentoinneille tuo "pidä turpas kii"

Tässä nähdään ihan loistava esimerkki miten pidetään koronapaniikkia (hysteriaa whatever) päällä.
Kun jos sulla ei niinku ole mitään hyvää sanottavaa, niin pidä turpas kiinni. Tolla vaan haetaan huomiota ja kommentointia = ylläpitämistä.
Osoittaa epäkohdat = lietsoo koronaa
Tässä taas logiikat kohdallaan pululla ja pitäskö taas olla turpa kii!

"wääää mun kupla menee rikki jos toi kertoo näitä epäkohtia ääää turpa kii "
Aletaanko siellä jo syyttämään koronasta niitä jotka vastustaa tätä paskaa eniten ja osoittaa sen roskaksi? Ei helvetti :D Tää menee kyllä sen käsikirjan mukaan täysin.
Hölmöläiset kusee asiat ja sitten alkaa syyttämään niistä asioita niitä jotka vastustaneet alusta asti näitä....

Aletaanko siellä jo syyttämään koronasta niitä jotka vastustaa tätä paskaa eniten ja osoittaa sen roskaksi? Ei helvetti :D Tää menee kyllä sen käsikirjan mukaan täysin.
Hölmöläiset kusee asiat ja sitten alkaa syyttämään niistä asioita niitä jotka vastustaneet alusta asti näitä....
Lopeta jo. Tämäkin ketju olisi aika hiljainen, jos et sinä täällä "havainnoi" ja ylläpidä. Eli kyllä sinä jollain tasolla tähän paniikin ylläpitoon osallistut.

Lopeta jo. Tämäkin ketju olisi aika hiljainen, jos et sinä täällä "havainnoi" ja ylläpidä. Eli kyllä sinä jollain tasolla tähän paniikin ylläpitoon osallistut.
Syyllistäminen koronasta ei toimi. Säälittävää suorastaan.
Noinko sinä puhut kaikille jotka kritisoi tätä roskaa? Koitat selvästi vain hiljentää keskustelun.

Kerroppa miten tuollainen kommentointi, jonka selkeä peruste on vain hakea huomiota, vähentää koronaa?

Kerroppa miten tuollainen kommentointi, jonka selkeä peruste on vain hakea huomiota, vähentää koronaa?
Sinulle se on huomion hakemista. Minulle ja monelle muulle se on tästä roskasta keskustelua ja asioiden havainnointia siinä ympärillä.

En sinun kieroa päätäsi ymmärrä eikä ole mitään tarvetta.

Miksi ostaa kun salillakin voi käydä? Mä ainakin kävin salilla monta kertaa viikossa myös sulun aikana. Ei se toki huono asia ole vaikka kotonakin olisi vehkeet.
Hesen kaupungin salit on vieläkin kiinni, ollut vissiin marraskuusta. Ei mua ainakaan huvita/jaksa lähtee virittelee jäsenyyksiä muille saleille kauemmas.

Löytyy himasta kehonpainoiluvälineitä ja jokunen hevimpi kahvakuula. Saavat riittää. Tuleepahan naapureille ja omille muksuille viihdettä.

Syyllistäminen koronasta ei toimi. Säälittävää suorastaan.
Noinko sinä puhut kaikille jotka kritisoi tätä roskaa? Koitat selvästi vain hiljentää keskustelun.
Ei kun koitan hiljentää paskanjauhannan. Mä olen aiemminkin sanonut, että täällä on hyvääkin keskustelua, jos sinut ja jeebudin suodattaa pois.
Mulla alkoi just kesäloma ja mä aion elää sen. Joten moro! Logiikka ja argumentit loppuivat tältä erää.

Hesen kaupungin salit on vieläkin kiinni, ollut vissiin marraskuusta. Ei mua ainakaan huvita/jaksa lähtee virittelee jäsenyyksiä muille saleille kauemmas.

Löytyy himasta kehonpainoiluvälineitä ja jokunen hevimpi kahvakuula. Saavat riittää. Tuleepahan naapureille ja omille muksuille viihdettä.
Niin ne taitaa olla. Itse käyn yksityisellä salilla niin tilanne oli parempi sen suhteen.

Oli itselläkin jossain vaiheessa ”kotisali” mutta en oikeen tykästyny siihen. Tarviin sen salin antaman fiiliksen mitä kotisalissa en saanu.

edit. siis ei ollu makhakille vaan yleisesti tommosille kommentoinneille tuo "pidä turpas kii"
Ymmärränkö nyt oikein, että mielestäsi epäkohtiin (suoranaiseen valehteluun, ja jopa ihmishenkien vaarantamiseen) ei saisi puuttua?

Jaa että mihin epäkohtiin? Muutama viikko sitten laitoin linkkiä brittiläisten terveysviranomaisten julkaisemaan seurantadataan, josta kävi ilmi, että (samassa ikä-ryhmässä) kaksi kertaa rokotettuja oli kuollut selvästi enemmän, kuin täysin rokottamattomia. Nyt julkaistusta Israelin seurantadatasta käy ilmi, että kaksi kertaa rokotettujen tartuntamäärät ovat jopa hiukan suuremmat, kuin täysin rokottamattomien. Silti Pfizer on juuri ilmoittanut, että heidän rokotteensa toimii 95 prosenttisesti myös deltavarianttiin...........

https://*******.net/2021/07/06/yli-...etuilla-isn-toimittaja-rokottakaa-rokottakaa/

https://*******.net/2021/07/07/cdc-...johtaja-varoittaa-tappavasta-vaarasta-videot/

"Pfizerin rokote on erittäin tehokas deltavarianttia vastaan, mutta kuuden kuukauden jälkeen tartuntariski kasvaa, kun vasta-aineet, kuten on ennakoitukin, hiipuvat (elimistöstä), Dolsten sanoi The Guardianin mukaan.

Dolsten kuitenkin painotti, että jopa vasta-aineiden laskiessa Pfizer tarjoaa yhä 95 prosentin suojan koronaviruksen aiheuttamaa vakavaa tautia vastaan. "

Ymmärränkö nyt oikein, että mielestäsi epäkohtiin (suoranaiseen valehteluun, ja jopa ihmishenkien vaarantamiseen) ei saisi puuttua?

Jaa että mihin epäkohtiin? Muutama viikko sitten laitoin linkkiä brittiläisten terveysviranomaisten julkaisemaan seurantadataan, josta kävi ilmi, että (samassa ikä-ryhmässä) kaksi kertaa rokotettuja oli kuollut selvästi enemmän, kuin täysin rokottamattomia. Nyt julkaistusta Israelin seurantadatasta käy ilmi, että kaksi kertaa rokotettujen tartuntamäärät ovat jopa hiukan suuremmat, kuin täysin rokottamattomien. Silti Pfizer on juuri ilmoittanut, että heidän rokotteensa toimii 95 prosenttisesti myös deltavarianttiin...........

https://*******.net/2021/07/06/yli-...etuilla-isn-toimittaja-rokottakaa-rokottakaa/

https://*******.net/2021/07/07/cdc-...johtaja-varoittaa-tappavasta-vaarasta-videot/

"Pfizerin rokote on erittäin tehokas deltavarianttia vastaan, mutta kuuden kuukauden jälkeen tartuntariski kasvaa, kun vasta-aineet, kuten on ennakoitukin, hiipuvat (elimistöstä), Dolsten sanoi The Guardianin mukaan.

Dolsten kuitenkin painotti, että jopa vasta-aineiden laskiessa Pfizer tarjoaa yhä 95 prosentin suojan koronaviruksen aiheuttamaa vakavaa tautia vastaan. "

Enemmän vai vähemmän kuin normaalisti?

Jo pelkästään suomessa luvut on tätä luokkaa: Lukujen valossa mrna rokotteet ehkäsee myokardiitteja.

122 tapausta 160 miljoonasta euroopassa. Kauheeta.

Ruotsissakin ne kohta alkaa vissiin tappaa lapsia.. Ja norjassa muuten vaan 3tta piikkiä persiiseen.

Jenkit kieltäyty JO kolmannen piikin tarpeesta- ei ole näyttöä.

Käsittääkseni jenkeissä ei ole edellenkään yhtään lasta kuollut koronaan(?), joten jokainen koronarokotteen aiheuttama lapsen kuolema on täysin turha ja ylipäätään täysin edesvastuuton. Siinä ei selittelyt auta piste

Pieni toivonkipinä (mutta ei kovin suuri) lepää nyt yhdysvaltojen viranomaisissa, toivottavasti eivät enää myöntäisi lupaa kolmannelle kierrokselle, se ehkä herättäisi vähänmuitakin maita, mutta en todellakaan pidättele henkeäni sitä päätöstä odotellessa....

Kerrotko miten yksittäisen lauseen esilletuominen huomiotarkoituksessa auttaa yhtään mihinkään?
Viitaten tuohon linkkaamaasi Tom Isaksonin tekstiin.

Ja noi linkit. Hei oikeesti. Jos mä en klikkaa iltalehden "buhuu, sain koronan"- satuja auki, niin en mä mvlehdenkään mussutuksia availe.

Back
Ylös Bottom