Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Piti monet, jopa kaverini jolla on leukemia, ehkä et vaan kiinnittänyt huomiota. Jos jossain on toive maskin käytöstä voi valita toisen paikan ja toive on aina toive.

Ärsyyntymisestä en ainakaan maininnut, enkä lampaista enkä raksaukoista. Enkä aiokaan mainita, lähinnä kiinnostaa tämä ilmiö mikä tämän maskin ympärille on tullut ja täysin tarpeetan nettiuhoaminen.
Aijaa kaverillasi jolla leukemia.... juuh no se on vähän eri kuin nykymeno vai eikö ole?

Ihme hyve koitetaan muotoilla tuollaisesta trendistä. Mikäs siinä spagettisiivilässä on sitten vikana?

Pointti olikin se että mistä sinä tiedät kuka niitä oikeasti tarvitsee ja kuka ei? Siksi kannattaa ihmisten antaa olla maskit naamalla jos he haluavat ja jatkat omaa päivääsi olemalla niin kuin itse haluat.
Siis näin se varmaan tulee jatkumaankin, jos/kun/toivottavasti tämä farssi loppuu joskus. Uusi sosiaalinen normi. Burkha seuraavaksi?

Aijaa kaverillasi jolla leukemia.... juuh no se on vähän eri kuin nykymeno vai eikö ole?

Ihme hyve koitetaan muotoilla tuollaisesta trendistä. Mikäs siinä spagettisiivilässä on sitten vikana?
Niin, vastasin sanomaasi :"Ei sen maskin pitämiseen ole mitään muuta syytä." Ihmisillä on monia syitä pitää maskeja, se että se ei osu omaan mielipiteeseesi ei siitä kannata hermostua vaan ottaa rauhallisesti.

Hyvettä en ole missään tehnyt enkä siihen suuntaan ole keskustelua kääntänyt. Muistaakseni olen sanonut jo aiemmin, että minulle on ihan sama pitääkö joku maskia vai ei. Ottaako joku rokotuksen vai ei. Kaiken lisäksi, en hermostu jos joku on eri mieltä ja tekee eritavalla kuin minä.

Siis näin se varmaan tulee jatkumaankin, jos/kun/toivottavasti tämä farssi loppuu joskus. Uusi sosiaalinen normi. Burkha seuraavaksi?
Miten maskeista siirryit burkhaan? Toistan vielä: Mitä merkitystä on sillä jos joku pitää maskia naamalla vaikka koronaa ei olisi?

Miten maskeista siirryit burkhaan? Toistan vielä: Mitä merkitystä on sillä jos joku pitää maskia naamalla vaikka koronaa ei olisi?
Koska burkha peittää vielä paremmin Vai minkä takia ihminen käyttää maskia sitten koronan jälkeenkin? En muuten edes tiedä mitä se leukemiakaverisi sillä maskillakaan tekee? Toivottavasti ei koita estää flunssia sillä. Katupölyyn se voi vähän auttaa.

Koska burkha peittää vielä paremmin Vai minkä takia ihminen käyttää maskia sitten koronan jälkeenkin? En muuten edes tiedä mitä se leukemiakaverisi sillä maskillakaan tekee? Toivottavasti ei koita estää flunssia sillä. Katupölyyn se voi vähän auttaa.
Pakko sanoa että nauroin ääneen tätä viestiäsi. :ROFLMAO: Meni vissii ihon alle kun ei tullut vastausta kysymyksiini? Noh, täällä on moni koettanut kanssasi saada keskustelua kanssasi onnistumatta.

Pakko sanoa että nauroin ääneen tätä viestiäsi. :ROFLMAO: Meni vissii ihon alle kun ei tullut vastausta kysymyksiini? Noh, täällä on moni koettanut kanssasi saada keskustelua kanssasi onnistumatta.
No miksi se ihminen käyttää sitä maskia vielä koronan jälkeenkin?
Mikä muu syy on kuin peittää itseään?

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Tottakai on. En halua sosiaalista normia jostain helvetin maskipäistä kenen kasvoja ei näe.
Tuohan on vain sinun mielipiteesi, joten vastaan myös: Minulle on ihan sama onko jollain maski naamalla vai ei. (<- oma mielipide)

Tilanne on siis se, että kyseessä on molempien oma henkilökohtainen mielipide. Samainen mielipide ja valinnanvapaus on maskipäisellä henkilöllä koronan aikana ja koronan jälkeen.
Sama mielipide ja valinnanvapaus pätee myös niihin jotka ei pidä maskia nyt koronan aikana eikä koronan jälkeen.

Tuohan on vain sinun mielipiteesi, joten vastaan myös: Minulle on ihan sama onko jollain maski naamalla vai ei. (<- oma mielipide)

Tilanne on siis se, että kyseessä on molempien oma henkilökohtainen mielipide. Samainen mielipide ja valinnanvapaus on maskipäisellä henkilöllä koronan aikana ja koronan jälkeen.
Sama mielipide ja valinnanvapaus pätee myös niihin jotka ei pidä maskia nyt koronan aikana eikä koronan jälkeen.
Tottakai on. Kukas nyt muuta on väittänytkään?

Tässä keskustellaan avoimesti asioista kuten kuuluukin.

Tottakai on. Kukas nyt muuta on väittänytkään?

Tässä keskustellaan avoimesti asioista kuten kuuluukin.
Missään ei kukaan enkä minä muuta väittänytkään. Tein toteamuksen keskustelujen pohjalta.

Lopputulema vaan on se, että minun tai sinun mielipiteilläsi maskien käytöstä tai käyttämättä jättämisestä ei ole minkään valtakunnan merkitystä kun mennään yksilönvapauden ja itsemääräämisen piiriin.
Se että sanot: "En halua sosiaalista normia jostain helvetin maskipäistä kenen kasvoja ei näe." Siihen sosiaaliseen normiin sinun mielipiteelläsi ja omilla ajatuksillasi ei ole mitään väliä.

Missään ei kukaan enkä minä muuta väittänytkään. Tein toteamuksen keskustelujen pohjalta.

Lopputulema vaan on se, että minun tai sinun mielipiteilläsi maskien käytöstä tai käyttämättä jättämisestä ei ole minkään valtakunnan merkitystä kun mennään yksilönvapauden ja itsemääräämisen piiriin.
Se että sanot: "En halua sosiaalista normia jostain helvetin maskipäistä kenen kasvoja ei näe." Siihen sosiaaliseen normiin sinun mielipiteelläsi ja omilla ajatuksillasi ei ole mitään väliä.
Tottakai on. Asioista julkisesti puhumatta jättämien se pahin virhe, koska silloin kaltaisesi hörhöt median kanssa voisi vaikka mitä paskaa alkaa olettamaan meille.

Oon seuraillut pääasiassa sivussa tätä keskustelua. Päällimmäinen pohdinta itselläni on, että mitä väliä on sillä jos joku pitää maskia? Onko se joltain pois jos joku pitää maskia? Eihän toisen pukeutumisella pitäisi olla mitään valtakunnan merkitystä muille? Miksi joku pitää maskia, ei kuulu kenellekään sillä syitä voi olla monia muitakin kuin korona.

sivuhuomautuksena: Naurattaa ääneen ajatus siitä että kun käyn kaupassa tuijottaisin muiden ihmisten pukeutumista ja pahoittaisin siitä mieleni. :ROFLMAO:
Ei kait sillä sen kummempaa merkitystä olekkaan, kunhan kiinnostaa. Esim mistä johtuu että Inarissa 100% maskien käyttö ja reilu kymmenen todettua tapausta yli vuodelta, kaupoissa myös todella väljää. Sitten taas etelässä paikoin enää puolen käyttää vaikka tapauksia paljon enempi. Varmaan ihan vaan siitä että pienemmillä paikoilla ihmiset tuntee toisensa ja kukaan ei uskalla olla se ensimmäinen joka ilman maskia liikkuu vaikka suurimmalla osalla homma ärsyttää. Jännä nähdä että minne asti homma jatkuu.
Avopuoliso käyttää myös eikä tuo jaksa itteä kiinnostaa. Tai en tiiä vieläkö käyttää, mutta aiemmin ainakin.

Tottakai on. Asioista julkisesti puhumatta jättämien se pahin virhe, koska silloin kaltaisesi hörhöt median kanssa voisi vaikka mitä paskaa alkaa olettamaan meille.
Annoin kuvitteellisen yläfemman sinulle. Argumentit näytti loppuvan ja henkilökohtaisuuksiin meneminen alkoi. :ROFLMAO:

Julkisesti pitää nimenomaan puhua asiasta, ehdottomasti. Mediaa en siteerannut missään, vaan keskustelin kanssasi maskin käytöstä joka perustuu ihmisen vapaaseen tahtoon. Hörhöä meikäläisestä ei saa tekemälläkään, mutta sinulla on omaan mielipiteeseesi oikeus enkä siitä todellakaan loukkaannu.

Pointti olikin se että mistä sinä tiedät kuka niitä oikeasti tarvitsee ja kuka ei? Siksi kannattaa ihmisten antaa olla maskit naamalla jos he haluavat ja jatkat omaa päivääsi olemalla niin kuin itse haluat.
Vertaan aikaan ennen tätä koronainfluenssaa. En muista elämäni aikana nähneeni Suomen kauppakeskuksissa montakaan naamioitunutta ennen viime vuotta ja nyt kaikki naamioituvat. En usko, että on kovin väärin tulkittu sen johtuvan koronasta tai siis tässä vaiheessa enää sosiaalisesta paineesta.

Luonnollisesti annan naamioiden olla ihmisten naamoilla. Ei ole tullut mieleenkään lähteä repimään niitä keneltälään pois. Olen myös jatkanut päivääni normaalisti sen jälkeen.

Annoin kuvitteellisen yläfemman sinulle. Argumentit näytti loppuvan ja henkilökohtaisuuksiin meneminen alkoi. :ROFLMAO:

Julkisesti pitää nimenomaan puhua asiasta, ehdottomasti. Mediaa en siteerannut missään, vaan keskustelin kanssasi maskin käytöstä joka perustuu ihmisen vapaaseen tahtoon. Hörhöä meikäläisestä ei saa tekemälläkään, mutta sinulla on omaan mielipiteeseesi oikeus enkä siitä todellakaan loukkaannu.
Ei argumentit ole loppuneet. Jossain se raja menee nykyäänkin, kun voi suoraa sanoa jonkun asian olevan typerää paskaa ja sen asian lobbaajat hörhöjä. Vaikka onkin nykyaika.

Ei argumentit ole loppuneet. Jossain se raja menee nykyäänkin, kun voi suoraa sanoa jonkun asian olevan typerää paskaa ja sen asian lobbaajat hörhöjä. Vaikka onkin nykyaika.
Keskusteleminen, itsemäärämisoikeus, sananvapaus niitä mä lobbaan. Paskaa on tuo sinun vastaus, sisältöarvo täysin nolla. Jolla yrität vain kääntää asian ympäri, sinulla ei ollut mitään muuta pointtia kuin että sua harmittaa kun ihmiset saa vapaasti käyttää maskeja. :ROFLMAO:

Keskusteleminen, itsemäärämisoikeus, sananvapaus niitä mä lobbaan. Paskaa on tuo sinun vastaus, sisältöarvo täysin nolla. Jolla yrität vain kääntää asian ympäri, sinulla ei ollut mitään muuta pointtia kuin että sua harmittaa kun ihmiset saa vapaasti käyttää maskeja. :ROFLMAO:
Niin ja minä vapaasti sanon mitä mieltä olen näistä hörhöistä. Mikäs siinä spagettisiivilässä on sitten vikana?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom