Kyllä. Ja ottaa ne blogista. Ja blogisti on ottanut ne sieltä mistä löytyy myös koronaluvut.Iltalehtikö tässä kertoo luvut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä. Ja ottaa ne blogista. Ja blogisti on ottanut ne sieltä mistä löytyy myös koronaluvut.Iltalehtikö tässä kertoo luvut?
Opastaa mihin tarkalleen ottaen? En minä tunne itseäni lampaaksi eikä Prismassa käynti tuota lainkaan ongelmia.Ei minulla ole prismassa käyntiin ongelmaa. Mutta sinä kun niitä maskeja lasket prismassa käydessäsi, niin sinua ajattelin opastaa.
Käydä jossain toisessa kaupassa välillä, niin ei tarvitse täällä julistaa prismasta löytyvien maskien määrää?Opastaa mihin tarkalleen ottaen? En minä tunne itseäni lampaaksi eikä Prismassa käynti tuota lainkaan ongelmia.
Sä et vaan tykkää kuinka pelkkä liikalihavuus kutistaa koronapandemiasi.Kyllä. Ja ottaa ne blogista. Ja blogisti on ottanut ne sieltä mistä löytyy myös koronaluvut.
No jos siellä kauppiaan perheessä sattuis nyt vaikka olemaan syöpää sairastava huonokuntoinen vaimo ja kauppias on median pelottelema ja pelkää, että voi saada korona tartunnan asiakkaista. Meillä tavallisilla kuolevaisilla on olemassa käsite inhimillisyys ja ystävällisyys ja käytämme siinä tapauksessa vaikka sitä vaippaa naamalla jotta kauppiaalla on parempi olo asian suhteen. Teiltä Leijonilta se inhimillisyys puuttuu ettekä osaa ajatella oman kuplan ulkopuolelle tippakaan.Niin mikä syy?
Eihän tässä tapauksessa kauppias edes itse tiedä miksi sellaista vaatii. Onko jossain muka kauppoja missä ei ole asiaa ilman maskeja?
Miksi sä olisit olevasi kova ilman maskia? Eikös se ole ihan normaalitila vai onko tämä jo "kovatila" sinulle?Kävin kaupassa. Ilman maskia. En kokenu olevani sen kovempi jätkä. Enkä pitäny maskia pitäviä pelokkaina lampaina. Tiedotus ohi.
Edit. pikku provo- monilla se maskuliinisuus on pienestä kii. Ja se on maski. ;)
Toivottavasti se kauppias ei kiusaa sitten syöpäsairasta vaimoaan millään maskilla.No jos siellä kauppiaan perheessä sattuis nyt vaikka olemaan syöpää sairastava huonokuntoinen vaimo ja kauppias on median pelottelema ja pelkää, että voi saada korona tartunnan asiakkaista. Meillä tavallisilla kuolevaisilla on olemassa käsite inhimillisyys ja ystävällisyys ja käytämme siinä tapauksessa vaikka sitä vaippaa naamalla jotta kauppiaalla on parempi olo asian suhteen. Teiltä Leijonilta se inhimillisyys puuttuu ettekä osaa ajatella oman kuplan ulkopuolelle tippakaan.
Missään kaupassa ei ole maskipakkoa ainakaan sellaista ei ole mulle vielä vastaan tullu, suosituksia on kyllä lähes joka kaupassa.
Mulle toisaaalta on ihan sama mikä koronapandemian kutistaa, kuhan kutistuisi.Sä et vaan tykkää kuinka pelkkä liikalihavuus kutistaa koronapandemiasi.
Hetkinen, mikä ero olisi jos julistaisin täällä Lidlistä löytyvien naamioitujen määrän Prisman sijaan? Tykkään käydä Prismassa tai muussa kaupassa sen takia, että niistä saa elintarvikkeita rahaa vastaan. Ei sen takia että tykkäisin olla lampaiden kanssa. Eikö tämän pitäisi olla sanomattakin selvää?Käydä jossain toisessa kaupassa välillä, niin ei tarvitse täällä julistaa prismasta löytyvien maskien määrää?
Tai jos siis syy on oikeuttaa itsensä haukkumaan ihmisiä lampaiksi, niin sittenhän toisaalta kannattaakin käydä siellä prismassa.
Mutta siis muut ovat lampaita, sinä et. Ok. Ja sinä tykkäät käydä lampaiden joukossa koska? Se on mieltäni askarruttava kysymys.
Lidlit olleet tiukasti säkitettyjä kun viimeksi kävin.Hetkinen, mikä ero olisi jos julistaisin täällä Lidlistä löytyvien naamioitujen määrän Prisman sijaan? Tykkään käydä Prismassa tai muussa kaupassa sen takia, että niistä saa elintarvikkeita rahaa vastaan. Ei sen takia että tykkäisin olla lampaiden kanssa. Eikö tämän pitäisi olla sanomattakin selvää?
Miksi sitä pitää ylipäätään julistaa? Auttaako se sun ahdistukseen tai johonki muuhun? Kai kaikki kaupassa kävijät osaa nähdä maskillisien määrän, ilman että sitä julistetaan missään.Hetkinen, mikä ero olisi jos julistaisin täällä Lidlistä löytyvien naamioitujen määrän Prisman sijaan? Tykkään käydä Prismassa tai muussa kaupassa sen takia, että niistä saa elintarvikkeita rahaa vastaan. Ei sen takia että tykkäisin olla lampaiden kanssa. Eikö tämän pitäisi olla sanomattakin selvää?
Niin no. Mahdollisuushan olisi tilata ja noutaa myös.Hetkinen, mikä ero olisi jos julistaisin täällä Lidlistä löytyvien naamioitujen määrän Prisman sijaan? Tykkään käydä Prismassa tai muussa kaupassa sen takia, että niistä saa elintarvikkeita rahaa vastaan. Ei sen takia että tykkäisin olla lampaiden kanssa. Eikö tämän pitäisi olla sanomattakin selvää?
Lähinnä siksi, että tämän viestiketjun aiheena on koronavirus ja naamiot liittyy 100% koronavirukseen.Miksi sitä pitää ylipäätään julistaa? Auttaako se sun ahdistukseen tai johonki muuhun? Kai kaikki kaupassa kävijät osaa nähdä maskillisien määrän, ilman että sitä julistetaan missään.
Ei jumalauta, ei pahalla toveri mutta sä oot kyllä aika velikulta noilla vastauksilla. En tiedä kuinka pihalla pitää ihmisen olla kun vastaukset on tuota luokkaa. Yli 900 viestiä pelkkää paskaa ja hyvin vähän asiaa. Pelkkää ilkkumista koronaa varovia/ pelkääviä ja vaippaa naamalla pitäviä kohtaan. Saatko jotain kiksejä siitä et osa ihmisistä tosiaan pelkää koronaa ja käyttää sitä vaippaa?Toivottavasti se kauppias ei kiusaa sitten syöpäsairasta vaimoaan millään maskilla.
Ja haluisit, että jokainen joka tähän ketjuun kirjottaa raportoisi oman paikkankuntansa / lähikauppansa tilanteen? Tulis todella mielenkiintonen ketju. Mulla on ainakin kaupassa parempaa tekemistä kun laskeskella kenellä on maski ja kenellä ei tai ylipäätään tarkkailla muita ihmisiä, eikä myöskään pätkääkään kiinnosta asia.Lähinnä siksi, että tämän viestiketjun aiheena on koronavirus ja naamiot liittyy 100% koronavirukseen.
Hetkinen, luonnollisesti arvoin naamioituneiden määrän sillä hetkellä, kun olen itse paikalla perustuen senhetkisiin näköhavaintoihini. Eikö tämän pitäisi olla sanomattakin selvää vai luulitko, että olen päivystämässä siellä koko aukioloajan? Ei kai aikuiselle ihmiselle pitäisi tarvita näin rautalangasta asioita vääntää.Niin no. Mahdollisuushan olisi tilata ja noutaa myös.
Ja jos kauppa auki, sanotaan nyt 15 tuntia vuorokaudessa, niin miten päättelet maskimäärät olematta siellä prismassa koko tuota aukioloaikaa?
Älä laske maskeja äläkä lue siihen liittyviä kommentteja kun on parempaa tekemistä?Ja haluisit, että jokainen joka tähän ketjuun kirjottaa raportoisi oman paikkankuntansa / lähikauppansa tilanteen? Tulis todella mielenkiintonen ketju. Mulla on ainakin kaupassa parempaa tekemistä kun laskeskella kenellä on maski ja kenellä ei tai ylipäätään tarkkailla muita ihmisiä, eikä myöskään pätkääkään kiinnosta asia.
Näin on. Ja pitäisi olla päivänselvää, että jokainen jolla on näkökyky niin näkee itse sen maskien määrän, kävi sitten missä kaupassa tahansa.Hetkinen, luonnollisesti arvoin naamioituneiden määrän sillä hetkellä, kun olen itse paikalla perustuen senhetkisiin näköhavaintoihini. Eikö tämän pitäisi olla sanomattakin selvää vai luulitko, että olen päivystämässä siellä koko aukioloajan? Ei kai aikuiselle ihmiselle pitäisi tarvita näin rautalangasta asioita vääntää.