Vaikuttaa silleen et voit näyttää välittäväsi muista ihmisistä ;)Kaupassa maskin vaikutus on aivan mitätön eikä varmasti vaikuta yhtään mihinkään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikuttaa silleen et voit näyttää välittäväsi muista ihmisistä ;)Kaupassa maskin vaikutus on aivan mitätön eikä varmasti vaikuta yhtään mihinkään.
Vaikuttaa melkoisesti koska osa vetää turpaan ja osa heiluu puukon kanssa jos ei ole maskia. Hulluja täynnä koko maa.Kaupassa maskin vaikutus on aivan mitätön eikä varmasti vaikuta yhtään mihinkään.
Tämä.Huvittanut useasti kun on uutisoitu että koronaan kuolee tai sairastuu vakavasti myös nuoria perusterveitä, yhdestäkin tämmöisestä perusterveestä oli kuva, missä makasi hengityskoneessa kiinni, niin siitäkin kuvasta näki, että oli ihan hillitön plösö! Varmasti useimmista näistä "perusterveistä" paljastuu mahdollisessa ruumiinavauksessa joku piilevä (elintapa?) sairaus, siitä ei sitten enää uutisoidakaan. Ja ammattiurheilijoiden kohdalla on sitten useampikin muu asia mahdollinen.
EU.
EU:n valtaeliitti on kateellinen Kiinalle, jonka rautainen johto rautaisella otteella puskee taloutta eteenpäin, jopa koronavuonna 2020 talous kasvoi vuodesta 2019. EU haluaa samaa, voimakkaampaa keskusvaltaa.
Kiinan on ennustettu menevän USA:n ohi maailman johtavana taloutena muutaman vuoden sisään. Tämä muuttaa maailmanpolitiikan asioita paljon enemmän kuin uskallamme ajatellakaan.
Erikielinen eripurainen ja epäyhtenäinen EU taantuu suhteessa muihin. Sitä halutaan voimaannuttaa nolon brexit tappion jälkeen. Koronaelvytyspaketti on euron pelastuspaketti. Annetaan rahaa persaukisille Italialle, Espanjalle ja Kreikalle. Suunnatusti velkoja anteeksi, painetaan rahaa. Sen tarkoituksena on pelastaa euro ja EU, ei yksittäisiä firmoja tai kansalaisia.
Näin tehdessä valta siirtyy Euroopan keskuspankille kun rahan ei tarvitsekaan tulla tuottavasta työstä tai hyvästä talouspolitiikasta, vaan EU:n keskuspankin digiprintteristä.
Digiprintterin eli EU:n valta kasvaa, EU-eliitin ja poliitikkojen valta kasvaa suhteessa valtioihin ja kansalaisiin.
Korona on oiva tekosyy kokeilla kiinalais-tyylistä sanelupolitiikkaa kansalaisten ja yrityselämän perusoikeuksien yli ja samalla tiivistää EU:n keskusvaltaa. Little by little...
EU-eliitti ja poliitikot haaveilevat suuresta vallasta, eivät kansalaisten oikeuksista.
Kiinalle pärjätäkseen täytyy olla kuten Kiina. Ja EU-kansalaisten täytyy olla kuin Kiinan kansalaisten. Pelinappuloita EU:n Suuren Suunnitelman toteutuksessa.
Onko massia ihan vitusti? Jos ei niin vaikutusvaltaa? Ai ei sitäkään, no sitten vähän turha haaveilla.Muuten, miten sitä itse pääsisi valtaeliittiin?
Muuten, miten sitä itse pääsisi valtaeliittiin?
Ihminen ei hengitä perseen kautta, joten alkuperäinen kysymyksesi ei oikein kohtaa ajatusmaailmani kanssa, se on lähinnä "olisiko täti setä, jos tädillä olisi munat" - tasoa.Oonko mä haukkunut ketään?
Tappi olikin vertauskuva. Tappi perseessä on aina hyvä vertauskuva. Ja kuka sanoi että nimenomaan intohimo miesten perseläpiä kohtaan? Älä tunge sanoja mun suuhun.
Mutta muuttuiko suhtautuminen? Entä jos virus vuotaisi pihalle pierukaasujen mukana?
Ihmiset ei varmaan edes huomais koko pandemiaa jos ei käytettäs maskia ja uutisia ei katottas
View: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=455718385750388&id=100039366909902&anchor_composer=false&ref=content_filter
Hieman ohi aiheen mutta käyttikö Amnestyn täti edelleen termiä "pakolaiset"? Olen ollut huomaavinani, että enää edes YLE ei kehtaa käyttää tuota sanaa vaan on siirtynyt termiin "siirtolaiset". Tosin Amnesty on varmastikin vielä astetta sakeampi organisaatio, kuin YLE. Oikea termi olisi tietysti "elintasopakolaiset" mutta "vastuullinen media" sitä ei tule koskaan käyttämään, koska se olisi liian totuudenmukainenHAHA!
Amnestyn täti on nyt ylen haistattelussa hieman hankalassa paikassa kun pitää pohtia häiritseekö pakolaisten ihmisoikeuksia korona kun haittaa niiden vaeltamista. Tai siis ei häntä haittaa ja ohitti vaan asian tuumaamalla että pitäähän se nuhakin huomioida tässä jollain tavalla.
En muista mitä termiä käytti mutta suuri murhe oli mm. perheenyhdistämisistä.Hieman ohi aiheen mutta käyttikö Amnestyn täti edelleen termiä "pakolaiset"? Olen ollut huomaavinani, että enää edes YLE ei kehtaa käyttää tuota sanaa vaan on siirtynyt termiin "siirtolaiset". Tosin Amnesty on varmastikin vielä astetta sakeampi organisaatio, kuin YLE. Oikea termi olisi tietysti "elintasopakolaiset" mutta "vastuullinen media" sitä ei tule koskaan käyttämään, koska se olisi liian totuudenmukainen
Mä katoin kans vastaavan uutisen et ei saatana, poika täyttää 6 kohta. Ja muutenkin keissit menee yllättäen kevään myötä alaspäin, miksi painaa lisää kaasua? Tyttö 11v joutuu jo ratsastustunneilla vetää naamarin päähänsä, vaikka touhuavat ulkona tai ulkotilaan verrattavassa maneesissa.Pikku lapsille aletaan pukemaan maskeja wtfhttps://*********.net/v/3463772306/Maskit-eskareihin-ja-alaluokille---Herätys-vanhemmat-
www.verkkouutiset.fi