Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Googleta helvetin uusavuton mitä d-vitamiini vaje tekee.
Kyllä mä tiedän mitä se tekee, mutta ei tässä siitä olekaan kyse. Hyvin on pärjätty ilman D-vitamiinilisääkin. Eli mikä lisäarvo sillä on, jos kaikki on ilman vitamiinilisääkin jo hyvin? Mistä mä huomaan että en saa tarpeeksi D-vitamiinia jos en edes huomaa sitä? Miksi mun pitäisi käyttää vitamiinilisää? Tai kenenkään muunkaan, ellei siitä ole selvää havaittavaa puutetta?

Supermass Nutrition GOOD MORNING 500 g -40%
Kyllä mä tiedän mitä se tekee, mutta ei tässä siitä olekaan kyse. Hyvin on pärjätty ilman D-vitamiinilisääkin. Eli mikä lisäarvo sillä on, jos kaikki on ilman vitamiinilisääkin jo hyvin? Mistä mä huomaan että en saa tarpeeksi D-vitamiinia jos en edes huomaa sitä? Miksi mun pitäisi käyttää vitamiinilisää? Tai kenenkään muunkaan, ellei siitä ole selvää havaittavaa puutetta?
Vois vähentää sullakin flunssa ja koronapelkoja. Sehän voi vaikuttaa moninaisesti kroppaan positiivisesti terveyden kannalta.
Kyllä sä sillä googlella löysit vastauksia, mutta kunhan vänkytät siinä. Vastuskyvyn parantaminen oli tähän ketjuun liitteinen asia mutta senkin varmaan tiesit jo.

Alle 50 = puutostila
40-80 = viitearvojen sisään
75 tai yli = suositus

Valmisteissa järkyttäviä pitoisuuseroja, tästä muistelen nähneeni testejä. Eli joku voi syödä 20 päivässä mutta oikeasti arvo on 5. Toiseen suuntaan ei tainnu olla heittoja.

Luulen, että paras d vitamiinilisä on juoda maitoa 0.5l päivittäin.

Vois vähentää sullakin flunssa ja koronapelkoja. Sehän voi vaikuttaa moninaisesti kroppaan positiivisesti terveyden kannalta.
Kyllä sä sillä googlella löysit vastauksia, mutta kunhan vänkytät siinä. Vastuskyvyn parantaminen oli tähän ketjuun liitteinen asia mutta senkin varmaan tiesit jo.
Mutta kun ei mulla ole mitään pelkoja ja flunssaakin enintään kerran vuodessa. Kyllä mulla sellainen tapa on, että jos mulla on sellainen olo, että saatan olla tulossa kipeäksi, niin otan pari päivää reilummin ceetä ja deetä. Mutta en käytä säännöllisesti.

Tässä kyllä näkee miten paljon mielipiteet ohjaa ihmisiä. Korona on vaaraton pikku flunssa eikä siihen tarvita rokotetta, jos elintavat on kunnossa, mutta D-vitamiinilisä on jumalauta elintärkeä ja sitä on pakko ottaa vaikka ei olisi edes oireita.

Mutta kun ei mulla ole mitään pelkoja ja flunssaakin enintään kerran vuodessa. Kyllä mulla sellainen tapa on, että jos mulla on sellainen olo, että saatan olla tulossa kipeäksi, niin otan pari päivää reilummin ceetä ja deetä. Mutta en käytä säännöllisesti.

Tässä kyllä näkee miten paljon mielipiteet ohjaa ihmisiä. Korona on vaaraton pikku flunssa eikä siihen tarvita rokotetta, jos elintavat on kunnossa, mutta D-vitamiinilisä on jumalauta elintärkeä ja sitä on pakko ottaa vaikka ei olisi edes oireita.

No en minäkään ole aina käyttänyt d-vitamiinia säännöllisesti, mutta kun olen nyt käyttänyt olen huomannut ettei tunnu flunssat itseä vaivaavan ja olen kuumeessakin todella harvoin.
Ei se mikään jumalnappi ole vaan vain yksi osa isompaa kokonaisuutta. Silti hyvä ja halpa lisuke nimenomaan itselle vastuskyvyn lisäämiseen.

View: https://www.youtube.com/watch?v=EvGH3kG5u4c

Basic nutrition

3 kappaleen paketti

-25%
Valmiuslaki ohi tänään. T. Pääministeri.

Jopa hallitus saattaa kaatuu tänään.

Tää on kyl melkosta. Keskellä pandemiaa(vaikkakin hiipuvaa) meillä ei ole toimivaa hallitusta. Ei hyvä ei hyvä.

Eihän niillä ole toiminut oikein missään kohtaa kovin hyvin sitten viime kesän, monessa kohtaa näkynyt että sisäinen vääntö on kova eikä pysty tekemään päätöksiä.
1619517004218.png

Se oli siinä :D

Sehän olisi kivaa vaihtelua, jos meidän hallitus, joka ei osaa tehdä päätöksiä vaihtuisi hallitukseen, joka ei pysty tekemään päätöksiä :unsure:

Back
Ylös Bottom