Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Ei se mitään mutua ole, sä olet terve tai sairas, piste. Ei ole mitään teidän keksimää välimuotoa, että kipeä jos ei testata negatiiviseksi. Katsos kun jos ei ole oireita, niin et ole kipeä. Vain testillä voidaan osoittaa että olet kipeä, muuten olet terve. Mitään sairautta ei ilman lekurin lausuntoa kovinkaan helposti todeta varmaksi, mutta kyllä koronan joka pertti on täällä toteamassa vaikka kohde ei olisi edes kipeä. Ja vasta mä katsonkin tarkemmin kun en ole sairas. Välttelen niin perkeleesti.

Taudin kantaja voit olla ilman oireita.

Sinä voit myös olla nyt taudin kantaja ja oireet alkavat vasta esim kahden viikon päästä. Itämisaika oli muistaakseni pisimmillään 12 päivää(?)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taudin kantaja voit olla ilman oireita.
Ensimmäinen sairastuja kutsutaan supertartuttajaks joka vissii reissaili ympäri eurooppaa oireettomana. Sitä en tiedä oliks tää dippaillu elävää lepakkoa soijasoossiin.

En oo varma myöskään oliko soijakastike sokeroimatonta ja suolatonta...;)

Miks tää paska tappaa miehiä enemmän? Onks miehet vaa hölmömpiä ja jääräpäisempiä ja pitkittää sairaalaan menoa?
Lapsien osalta kanssa lievempi, liekö jotain geenijuttuja.

Eli jos on vaikka työtön pummi, niin voi huoletta käydä salilla, kun tartuttaa muuten niin vähän?

Ei julkisia tarvitse käyttää, kun tilaa ruuan kotiin ja lopettaa työt?

Ei mitään ole sen enempää pakko, kuin syödä ja juoda. Muu on elämisen kannalta turhaa 😉 Ruuan ja juoman saa kotiin, sieltä poistumatta.
Nyt sulta taisi mennä hiukan ohi, että mikä mulla tuossa oli pointtina. Sitä paitsi tuo saivartelu on ihan turhaa.

Pääpointti on kaikessa yksinkertaisuudessaan välttää tilanteita, joissa voi saada tartunnan tai tartuttaa jonkun muun. Se nyt on varmaan ihan ilmiselvää, että jokainen joutuu joskus poistumaan kotoa kauppaan, töihin tai muuhun pakolliseen menoon ja tämä onkin ihan ok. Mä en kerta kaikkiaan käsitä, että miten näin yksinkertaista asiaa ei osata sisäistää vaan ruvetaan saivartelemaan tai latomaan jotain elämäm_koulutason vasta-argumentteja.

”Höhööhö, menin julkisilla töihin ja siinä onkin jo niin suuri tartuntariski, että menin sitten vielä iltapäivästä aivastelemaan vanhainkotiin, öhähöhööö. Miksi ei voi käydä salilla/yökerhossa, kun kerran on ihan ok käydä töissä tai hakea kaupasta ruokaa?!?! Joo, lopetetaan kaikki työt ja kuollaan nälkään sitten”.

Sinä voit myös olla nyt taudin kantaja ja oireet alkavat vasta esim kahden viikon päästä. Itämisaika oli muistaakseni pisimmillään 14 päivää(?)
Ja kahden viikon päästä sanot samaa jos en edelleenkään ole kipeä. Sitten vasta voin tulla kuittamaan sun mutun. Voi ja voi, jos ja jos.

Elikä te olette etukäteen nyt servannut jo. Jos tässä selviäis ilman tartuntaa, te sanotte että olin oireeton vain. Olisko edelleen mahdollista, että oireettomat on terveitä? Olisko? Olisko mitenkään?

Se joka on ensi perjantaina terve oli tänään terve. Oletko ensi perjantaina terve?

Ensimmäinen sairastuja kutsutaan supertartuttajaks joka vissii reissaili ympäri eurooppaa oireettomana. Sitä en tiedä oliks tää dippaillu elävää lepakkoa soijasoossiin.

En oo varma myöskään oliko soijakastike sokeroimatonta ja suolatonta...;)

Mites tuo on mahdollista, kun jos ei ole kipeä, ei tautia ole, eikä se tartu?

Valehteleeko mm THL kun väittää että tauti voi tarttua oireettomaltakin ihmiseltä?

Nää vain haluaa kaikintavoin vääntää, että kaikki about on kipeitä. Jos me nyt kollektiivisesti sovitaan, että kaikki tosiaankin on kipeitä, niin päästään tästä vänkäämisestä. Keskitytään taudin seuraamiseen. Jaksan ihmetellä "kyllä varmaan oot sairas, oot vain oireeton, ihan varmaan oot". On oon sitten.

Ei se mitään mutua ole, sä olet terve tai sairas, piste. Ei ole mitään teidän keksimää välimuotoa, että kipeä jos ei testata negatiiviseksi. Katsos kun jos ei ole oireita, niin et ole kipeä. Vain testillä voidaan osoittaa että olet kipeä, muuten olet terve. Mitään sairautta ei ilman lekurin lausuntoa kovinkaan helposti todeta varmaksi, mutta kyllä koronan joka pertti on täällä toteamassa vaikka kohde ei olisi edes kipeä. Ja vasta mä katsonkin tarkemmin kun en ole sairas. Välttelen niin perkeleesti.

Sä voit olla jo saanut tartunnan ja tartuttaa muita, mutta oireet ilmestyy vasta 1,2,3,4,5,... päivän päästä. Osa niistä supertartuttajista on täysin oireettomia.

Nää vain haluaa kaikintavoin vääntää, että kaikki about on kipeitä. Jos me nyt kollektiivisesti sovitaan, että kaikki tosiaankin on kipeitä, niin päästään tästä vänkäämisestä. Keskitytään taudin seuraamiseen. Jaksan ihmetellä "kyllä varmaan oot sairas, oot vain oireeton, ihan varmaan oot". On oon sitten.

Siis jos sinulla on tästä "oireeton ei tartuta" / tautia ei voi kantaa ilman oireita hommasta enemmän tietoa, ole nyt hyvä mies yhteydessä esim tuonne THLlään että laittavat faktat kuntoon.

Siis jos sinulla on tästä "oireeton ei tartuta" hommasta enemmän tietoa, ole nyt hyvä mies yhteydessä esim tuonne THLlään että laittavat faktat kuntoon.
Voi herranjumala, haluatko lähteä pikku juttuun mukaan. Maksetaan testi puoliksi ja jos olen oireeton ja terve, sä maksat kokonaan sen ja jos mä olen sairas, mä maksan? Ei ole paha rasti. Kun nyt oot niin varma, että olen sairas, niin ei pitäis olla vaikeeta. Terve ei levitä MITÄÄN TAUTIA.

Voi herranjumala, haluatko lähteä pikku juttuun mukaan. Maksetaan testi puoliksi ja jos olen oireeton, sä maksat kokonaan sen ja jos mä olen sairas, mä maksan? Ei ole paha rasti. Kun nyt oot niin varma, että olen sairas, niin ei pitäis olla vaikeeta.

Missä sanoin että olet sairas? Sinä voit ihan hyvin olla terve, taudin kantaja ilman oireita, tai tauti voi olla itämisvaiheessa. Oireiden tultaessa, ne voi olla isot, tai pienet.

Idea tässä on nyt että ihmiset käyttäytyisivät niin kuin olisivat VARMOJA taudin kantajia, niin estettäisiin mahdollisimman paljon taudin leviäminen. Noita oireettomia taudin kantajia kun kuitenkin on ja sitä voi levittää jo siinä vaiheessa.

Voi herranjumala, haluatko lähteä pikku juttuun mukaan. Maksetaan testi puoliksi ja jos olen oireeton ja terve, sä maksat kokonaan sen ja jos mä olen sairas, mä maksan? Ei ole paha rasti. Kun nyt oot niin varma, että olen sairas, niin ei pitäis olla vaikeeta.
😅 tais jp fux tarkoittaa ihan kaikkia miksi pitäisi pysytellä omissa oloissaan.

Idea tässä on nyt että ihmiset käyttäytyisivät niin kuin olisivat VARMOJA taudin kantajia, niin estettäisiin mahdollisimman paljon taudin leviäminen. Noita oireettomia taudin kantajia kun kuitenkin on ja sitä voi levittää jo siinä vaiheessa.
Tässä nyt on varovainen jo sen takia, ettei itse saa sitä. Jos sitten kipeeksi tulee, niin sitten pitää kauppareissutkin katsoa ettei mee sinne pärskimään tai muutenkaan hillu missään.

Kiinassa saivat tehtyä liki täydellisen karanteenin ja nyt on uusia tapauksia nolla wuhanissa. Suomessa tuollaiseen tehokkuuteen ei päästä, kun jengi miettii omaa napaa eikä yhteistä etua. Se mihin tuo suomessa johtaa on jännä nähdä. Mahdollisuuksia lienee "ei se corona ollutkaan paha, ei tapahdu mitään" ja toisessa ääripäässä lähtee hanskasta ja armeija/poliisi valvoo ettei kukaan oleskele ulkona asiattomasti.

Nyt sulta taisi mennä hiukan ohi, että mikä mulla tuossa oli pointtina. Sitä paitsi tuo saivartelu on ihan turhaa.

Pääpointti on kaikessa yksinkertaisuudessaan välttää tilanteita, joissa voi saada tartunnan tai tartuttaa jonkun muun. Se nyt on varmaan ihan ilmiselvää, että jokainen joutuu joskus poistumaan kotoa kauppaan, töihin tai muuhun pakolliseen menoon ja tämä onkin ihan ok. Mä en kerta kaikkiaan käsitä, että miten näin yksinkertaista asiaa ei osata sisäistää vaan ruvetaan saivartelemaan tai latomaan jotain elämäm_koulutason vasta-argumentteja.

”Höhööhö, menin julkisilla töihin ja siinä onkin jo niin suuri tartuntariski, että menin sitten vielä iltapäivästä aivastelemaan vanhainkotiin, öhähöhööö. Miksi ei voi käydä salilla/yökerhossa, kun kerran on ihan ok käydä töissä tai hakea kaupasta ruokaa?!?! Joo, lopetetaan kaikki työt ja kuollaan nälkään sitten”.
Niin kauan kun ne ovat auki (kioskit, pikkuputiikit, kahvilat, ravintolat, salit yms.) On niissä käynti sallittua. Silloin niissä voi käydä. Kukaan ei liene niin mahtava, että voi toisia tuomita heidän laillisten tekojensa vuoksi?

On kehoitettu välttämään tilanteita, joissa voi tarttua/tartuttaa. Kuka on määritellyt sen tilanteen tarkasti? Sinä ja muutama muu ilmeisesti on...

Salilla käynti edelleen on melko pientä verrattuna esim. Lapin matkailuun, jota parhaillaankin jotkut tekevät.

Tiedän joitain ylipainoisia yli 70- vuotiaita. Pitäiköhän heidä rajoittaa syömistään, koska joutuvat ylensyönnin vuoksi käymään useammin kaupassa, kuin hoikemmat ikätoverinsa Aika turhaa ravata siellä usein, kun pienemmälläkin pärjää.

Taidat saada mielihyvää toisten moittimisesta ja arvostelusta, kun haukut heidän ulosantiaan elämäm_koulutasoiseksi? Kyllähän se tietysti voi helpottaa omaa pahoinvointia, mutta ei se ole tarpeellista.

Tätäkin maata on hyvin moni elämäm_koululainen rakentanut akateemisesti koulutettujen kanssa yhdessä

Kiinassa saivat tehtyä liki täydellisen karanteenin ja nyt on uusia tapauksia nolla wuhanissa. Suomessa tuollaiseen tehokkuuteen ei päästä, kun jengi miettii omaa napaa eikä yhteistä etua. Se mihin tuo suomessa johtaa on jännä nähdä. Mahdollisuuksia lienee "ei se corona ollutkaan paha, ei tapahdu mitään" ja toisessa ääripäässä lähtee hanskasta ja armeija/poliisi valvoo ettei kukaan oleskele ulkona asiattomasti.
On tää myös aika uusi tilanne kaikille täällä, lisäksi hieman eri meininki ihmisoikeuksien noudattamisessa noin yleensä.

Tää teidän rinki runkkaus on ihan vitun naurettavaa oikeesti. Samat nimimerkit hössöttää paskaa täällä. Tajuatteko te, että teidän koko viestihistoria on kaikkien nähtävissä/selattavissa? Tässä nyt oon muutaman päivän niitä selaillut, ja ei voi muuta sanoa kuin, että kannattais varmaan vaikka estää niiden selaaminen. :D

Ei tarvii tätäkään lankaa enää katella kun tietää jo mistä kyse taas. suosittelen muitakin selaamaan tähän lankaan kaikkien hössöttäjien viestihistorioiden läpi käymistä.

edit: pistää tosiaan miettimään kun tajuaa, että ketkä siellä näyttöpäätteen toisella puolella haluaa niin kovasti paniikkia, ja sitä, ettei siellä salilla käydä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom