Käsi pystyyn. En mä erityisemmin mieltä osoittanut. Laitoin johtajalle palautteen sähköpostilla et tää nyt ei ihan mennyt oikein ja juttelin erään hoitajan kanssa, ei ollut mitään draamaa eikä tähänkään päivään asti oo ollut. Sanoin vielä tälle hoitajalle etten hänelle ole kiukuttelemassa jos siltä tuntuu. Voin avata koko juttua enemmänkin jos nyt muka oikeesti kiinnostaa, kun selkeäTulee mieleen se kun joku täällä oli kova ukko ja kävi päiväkodissa ilman maskia. Päiväkodit on juuri parhaita paikkoja osoittaa mieltään. Samoin kaupat, ravintolat ja kuntosalit jotka saattaa menettää asiakkaita muiden sekoilun takia.
En ole mielestäni erityisen kova ukko. En vain suostu kaikkeen vaan koska muut tekee jotain, eikä mun tarvitakaan kun se ei oo laissa ja en tee siitä sen isompaa juttua. Ei sillä etteikö mua ottais päähän maskijeesustelut joka paikassa.
Ainiinjoo, ja kirjoitustyyliäni mulla on usein ehkä vittuileva, kärkäs tai kyrpiintynyt. Siitä ei kannata päätellä kaikkea. Sanoisin etten oo täällä pahimmasta päästä kuitenkaan.