Toisaalta parempi et on vain rättisuositus vs et ois moottorimaskipakotus. Molemmat vaihtoehdot on meidän hallitukselta täysin mahdollisia, joten mennään nyt näillä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä olen kehitellyt sellaista tiivistä irtokaulusta 10 litran ämpäriin, jaskan ja reiskan kanssa tehdään yhdessä tutkimus jonka tulos tulee olemaan ettei kukaan saanut missään koronaa kun sitä käytettiin niin valtio ostaa lisenssin multa siihen tsiljoonalla.Toisaalta parempi et on vain rättisuositus vs et ois moottorimaskipakotus. Molemmat vaihtoehdot on meidän hallitukselta täysin mahdollisia, joten mennään nyt näillä.
Niin eikö tuohon ole laskettu kaikki kasvosuojukset. Sehän on selvää että ffp3 suojain suojaa käyttäjäänsä. Mistä olet löytänyt tiedon että maskit suojaa käyttäjää? Eikö täällä yleensä näistä yleisimmistä naamaräteistä intetä?
Otatteko vastaan rahallisia sijoituksia, voisin ostaa pienen osuuden tästä keksinnöstä.Mä olen kehitellyt sellaista tiivistä irtokaulusta 10 litran ämpäriin, jaskan ja reiskan kanssa tehdään yhdessä tutkimus jonka tulos tulee olemaan ettei kukaan saanut missään koronaa kun sitä käytettiin niin valtio ostaa lisenssin multa siihen tsiljoonalla.
Kovin salassa ette ole onnistuneet suunnittelua pitämään, sillä mulla on pieni kutina että olisin tuollaisen joskus nähnyt. En ole tosin 100% varma.Laatikko karhua niin 10% on sun.
Oikeesti tää on salaista tietoa mutta tässä on sen tiivistysosan luonnostelma:
katso liitettä 227090
Kukas niistä sun naisista tuo on? Onko ne muut siin vieressä kaapissa?Laatikko karhua niin 10% on sun.
Oikeesti tää on salaista tietoa mutta tässä on sen tiivistysosan luonnostelma:
katso liitettä 227090

Oikeesti tämä on tuoteinnovointia käyttämällä valmiita tuotteita uutena sovelluksena.Kovin salassa ette ole onnistuneet suunnittelua pitämään, sillä mulla on pieni kutina että olisin tuollaisen joskus nähnyt. En ole tosin 100% varma.
No olipahan taas, millä tahansa mittarilla, melekosta paskaa saatu netin täytteeksi.Semmosta
![]()
Näin maskipakko näkyy Helsingin joukkoliikenteessä – Jorma täräytti päätöksestä suoran sanan
HSL:n maskipakon ensimmäinen päivä näytti jopa ällistyttävät kasvonsa lähijunissa, metrossa ja raitiovaunuissa.www.is.fi
Diamond cruise risteily maaliskuussa, 217 matkustajaa joista 59 prosenttia oli positiivisia eli 128. 81% sairastuneista oli oireettomia omien sanojensa mukaan. Heitä pidettiin muistaakseni 28 vrk karanteenissa ja heitä tutkittiiin paikanpäällä, siirrettäessä kotio ja vielä sen jälkeen.Näissä varmaan luotetaan tartuttajan sanaan ettei ollut oireita? Varmaan helposti sanoo ettei oireita ole ollut jos tartuttanut muutaman kymmen ihmistä. Vaikea kuvitella ettei mitään eroa huomaa olossa. Eihän sen tarvi kummoinen nuha olla niin huomaa ettei ole ihan täydessä vedossa, mutta silti voi esim töihin mennä ja niin on tehty aina. Nyt vaan uusi ohjeistus että jos on yhtään oireita niin testiin. Tuskin kovin moni noudattaa. Helpompi vaan sanoa että ei ollut oireita niin ei tarvi selitellä enempää.