Mitä merkitystä sillä on, oli tärkein asia tai ei? Mä olen linkannu hyvinkin monta tutkimusta josta en pidä. Sano joku tutkimus mikä ei pidä paikkaansa jota en ole korjannut? Sano mikä mun postaama tutkimus on epäjohdonmukainen(ellen ole maininnut?) Älä tee oletuksia mitä mieltä minä olen asiasta. Sillä ei ole mitään merkitystä. Koita ilman tunteita arvioida vailla ennakkokäsitystä minusta tai mistään muusta.Valitsetko vain itseä miellyttävät tutkimustulokset ja niitä linkkailet? Onhan noita maskien hyötyjä tutkittu ennen tätä massapsykoosia ja kas kummaa tulokset oli erilaisia.
Haluaisin nähdä tutkimuksen kuinka paljon ihmiset saa noista paskalaatuisista kertakäyttömaskeista esim muovikuitua keuhkoihinsa.
Vaikuttaa kyl,että aika vahva agenda on mikasalla hommassa.. toisaalta ymmärrän täysin. On olemassa vain yksi totuus ja sen esiin tuominen on postausten määrästä päätellen yksi elämän tärkeimpiä tehtäviä vai riittääkö aika muuhunkin muka? keep on rocking!
ps. henk koht en tiedä yhtä ainuttakaan kuka olisi saanut koronan. Kaverin isä oli saanut sen äidiltään, joka oli eristyksissä ollessaan saanut koronan. Sattumalta oli saanut korona rokotteen kaksi päivää aiemmin. Ei yhteyttä tietenkään...
Olen kysellyt kavereiden puolisoilta jotka sairaalassa töissä, yhdeltä teho-osastolla hoitajana työskentelevältä sekä sairaalassa paikan päällä ollessani kysellyt hoitajilta korona potilaiden määrästä -> ei tietoakaan potilaista paikallisessa isossa sairaalassa... Varmaan valehtelivat tietysti, kun eivät tajunneet totuutta.
Kauhean iso merkitys on meikäläisellä monelle. Ei pitäisi olla kuin muutamalle läheiselle. Koittakaa nyt päästä yli minusta henkilökohtasellla tasolla ja reagoikaa ilman tunteita. Yrittäkää edes. Mukavaahan se on, että mä saan reagointia ja tunteita ihmisissä aikaseks. Tarkoittaa sitä, että joku merkitys niillä mun postaamilla tutkimuksella ja näkemyksellä on. Muuten se pitäisi olla ihan sejasama. Kommentoi sitä asiaa, eikä asian esittäjää.