Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vai vielä holokausti.... Jos se nainen ois ollut yhteistyökykyinen ja kertonut viranomaisille kaikki mitä ne halus tietää, niin koko jutusta ei tiedettäis yhtään mitään. Itteensä saa kyllä tosta syyttääNana Susanna Virkkunen:
"On ollut enemmän kuin surullista seurata holokaustia naisesta joka väkisin vietiin loronna testiin, samalla kun hänen lapsensa kuvasi äitinsä raakaa pahoinpitelyä.
Kyllä pidän pahoinpitelynä jokaisen ihmisen tekoa, joka perustuu toisen ihmisen kehon koskemiseen, ilman ihmisen suostumusta.
Sama kun raiskaus.
Hänen kasvonsa on nyt levinnyt jopa poliisien sivuille.
Tässä on tämä joka teki väärin.
Kysylen vaan että kävin itse poliisien sivuilla ja mm.
Pahoinpitelijyistä kiinni otetut: ei kasvoja ei nimiä.
Rattijuopumuksesta kiinni otetut ei nimiä ei kasvoja.
Huumeiden alaisena ajamisesta ei nimiä ei kasvoja.
Onko niin että nainen joka jäi kotiin karanteeniin on vaarallisempi kuin ihmiset jotka pahoinpitelevät tuntemattomia
Tai ajavat humalassa.
Edes murha epäillyistä en löytänyt kasvokuvia
(Edit)
Pedofiiliin nimen ja kasvojen julkaisu on harmaata aluetta ja voi pahentaa uhrien mielenterveyttä
Pahentaako loronnaan ehkä sairastuneiden
Mistä muusta tässä jahdissa olisi kysymys kun holokaustista.
Ihmiset käännetään niitä vastaan jotka eivät tottele.
Ja mikä surullisinta ihmiset eivät näe sitä,
ja pakottaminen ja väkivalta poliisin tai yhteiskunnan osalta käännettään "hyväksi"
Mites kun rokotteet tulee..?
Tiesitkö että Israelissa ihmisiä haetaan väkisin kodeistaan, ja pakko rokotetaan.
Ja se ei mielestäni ole edes pahinta, vaan se että muut ihmiset huurraavat sille.
He haluavat että ne jotka ovat tottelemattomia haetaan ja heitä rangaistaan
Ja jos rokotetta ei ole otettu ei pääse kauppa keskuksiin eikä elämään normaalia elämää.
He elävät holokaustin uudestaan.
Minä en luota poliisin, en eduskuntaan, en presidentiin.
Mutta haluaisin luottaa ihmisiin ja heidän järkeensä ja sydämeen, joka sanoo ettei koskaan ketään saa satuttaa. Ei vainota. Ei tehdä pahaa. Ei pakottaa.
Ei koskea ilman ihmisen lupaa.
Tätä sydämen tietoisuutta toivon jokaiselle.
Että me muistaisimme tämän sairaan aivopesun äärellä, muistaa mitä me olemme.
Ja mikä tekee meistä ihmisiä."![]()
Ihmisten jotka ovat ottaneet riemumielin vastaan tämän uuden natsiaatteen, niin heidän pitäisi muistaa, että seuraavalla kerralla se voit olla sinä, joka syyllistyt "kansalaistottelemattomuuteen" (syy voi olla ihan mikä tahansa), ja se olet sinä viedään vangittavaksi.....
Historia on kumma asia, ainakaan valtaosa ei siitä opi mitään.
![]()
Jos tää pitää paikkaansa niin sit on oikee päätös. Ja miks ei olis. Tartunnan jäljittäjiä ja infektiolääkärit jotka laittaa karanteeniin niin en usko et niillä on muuta syytä kun turvata ettei leviä. Nehän aika tarkasti kyselee kontaktit ja missä liikkunut .![]()
Näin paljon tartunnat kuntosaleilla ovat lisääntyneet – vakava viesti treenaajille: ”Kaikki kontaktit minimiin”
Kuntosalit ovat tällä hetkellä yleisin tartunnanlähde yli 20-vuotiaiden harrastuksissa Uudellamaalla.www.iltalehti.fi
Pitääköhän paikkansaTuntuu aina että näitä uutisia tulee aina sillon kun asetetaan jotain rajoituksia/sulkuja. Tavallaan tukemaan niitä
Olen ihan samaa ajatellut, ihan kuin tulisi käsky missä kehoitetaan tiedottamaan erikseen mediaa juuri jostain yksittäisistä löydöksistä millä saataisiin asia ajettua ihmisten mieliin.![]()
Näin paljon tartunnat kuntosaleilla ovat lisääntyneet – vakava viesti treenaajille: ”Kaikki kontaktit minimiin”
Kuntosalit ovat tällä hetkellä yleisin tartunnanlähde yli 20-vuotiaiden harrastuksissa Uudellamaalla.www.iltalehti.fi
Pitääköhän paikkansaTuntuu aina että näitä uutisia tulee aina sillon kun asetetaan jotain rajoituksia/sulkuja. Tavallaan tukemaan niitä
Hetki sitten uutisoitu, että jäljitystä ei oikein kyetä enää tekemään. Nyt sitten tuumataan, että varmasti kuntosalilta. Ihan mutulla vedetään sanon mä.Olen ihan samaa ajatellut, ihan kuin tulisi käsky missä kehoitetaan tiedottamaan erikseen mediaa juuri jostain yksittäisistä löydöksistä millä saataisiin asia ajettua ihmisten mieliin.
Antakaa vain foliota mutta mun mielestä on toimittu kuin natsisaksan parhaaseen propaganda-aikaan jolloin valtio antaa medialle tiedot mitä kertoa ihmisille, ei kerrassaan mitään kriittistä suhtautumista toimittajilla näihin asioihin mikä on minusta todella outoa.