- Ikä
- 42
Ei kun suurin osa on pahantahtoisia, jotka laittavat lääkkeisiin 5G-verkon avulla aktivoituvaa virusta ja mikrosiruja millä voi hallita ihmisiä.Ja lääkeyhtiöissä on töissä vain hyväntahtoisia tutkijoita?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kun suurin osa on pahantahtoisia, jotka laittavat lääkkeisiin 5G-verkon avulla aktivoituvaa virusta ja mikrosiruja millä voi hallita ihmisiä.Ja lääkeyhtiöissä on töissä vain hyväntahtoisia tutkijoita?
Vaikka ei oliskaan, niin menee niin monen toisen tyypin näppien läpi ennen kun potilaille lääke kantautuu.Ja lääkeyhtiöissä on töissä vain hyväntahtoisia tutkijoita?
Jep, varsinkin kun ne haluaa meidän kansaisten joutuvan mm. putkikurkkuun- hoitoon. Se on niin kevyt ja halpa hoito. :DKyllähän siinä on valtioiden viranomaisillakin pahantahtoinen roolinsa mukana ennenkuin lääkkeet markkinoille asti päästetään.
Väärin. Viruksen saaminen elimistöön ja ensioireen välinen aika, kutsutaan presymptomatic. Asymptomatic:in kohdalla tuo periaattessa pitää paikkaansa. Toki haimasyöpäkin on oireeton niin kauan kunnes on liian myöhästä. Ja sillon ei auta maammelaulukaan enää. :( Lähtee henki käytännössä kerrankerrasta. Mites raskaus, ootko sä raskaana vasta sillon kun testi näyttää positiivista ja rupee tuntumaan? Pystyt parempaan.
Missä vaiheessa oireettomuus on muuttunut oireeksi? Haluatko lyödä vetoa, mä olen oireeton. Pistetäänkö tuhat euroa ja meen testiin että onko korona? Vai olisko että mä olen oireeton koska olen terve? Kyllä se kuule niin on, että oireeton on mitä suuremmalla todennäköisyydellä aivan terve. Tai sitten tässä on itsekin ollut oireeton sairas kohta vuoden.Väärin. Viruksen saaminen elimistöön ja ensioireen välinen aika, kutsutaan presymptomatic. Asymptomatic:in kohdalla tuo periaattessa pitää paikkaansa. Toki haimasyöpäkin on oireeton niin kauan kunnes on liian myöhästä. Ja sillon ei auta maammelaulukaan enää. :( Lähtee henki käytännössä kerrankerrasta. Mites raskaus, ootko sä raskaana vasta sillon kun testi näyttää positiivista ja rupee tuntumaan? Pystyt parempaan.
Kuka on sairas?Tässä ketjussa jengillä ei oireita, mutta silti kohtuullisen sairasta porukkaa.
Miks mä menisin oireettomana hakee maailman pahinpaan flunssaan jos mulla ei ole oireita? :D Eikä mulla ole pahinta flunssaa. Ei edes korona ole maailman pahin flunssa.Mee kuule normaaleissa olosuhteissa sanomaan lääkärille, että tarttet saikkua kun sulla on maailman pahin flunssa. Sitten kun sanot ettei oireita ole, niin lekuri ei anna saikkua. Näin se menee terveessä maailmassa, mutta korona on saanut ihmiset aivan vitun vajakeiksi. Koronapakottajien mielestä kaikki, terveet, sairastaneet, sairaat ja vitun kuolleet on kaikki koronassa. EI VITUSSA OLE, PISTE. LOPETAKAA TOI VITUN VOUHOTUS.
@gonzaless kaikki ei ole kipeenä. vasta 0.0087% suomalaisista on saanu koronan. Näistä noin 23% on todnäk oireettomia. :D Tarkkana.
23% perustuu muistaakseni isoon jenkkitutkimukseen. Ne tulis kyl tohon 48k positiivareiden päälle, kuten mainihit(ite mainitsin väärin). Aattelin vetää varman päälle, ettei mua vaan syytetä liiottelusta siks labravarmistetut vaan mainitsin. 5.5miljoonasta se tekköö tuon 0.0087%.Ei kai. 0.0087% on testatut positiiviset tartunnat. Aiemmin vaan oireelliset testattu. Olisko sittemmin muka nyt testattu 10k oireetonta. 23% kuullostaa liian kovalta. (Huom. Tietoni perustuu pelkkään mutuun, ketjun yleisen linjan mukaisesti).
Varmaan 0.0087% testattujen positiivareiden lisäksi koko suomen kansasta on 20% koronapositiivisia. (Jälleen ihan paskamututeoriaa, ketjun linjan mukaisesti).
Vähän aika sitten kerroinkin, että erään firman työntekijä sai oireita, testattiin positiiviseks. Varmuuden vuoks testattiin kaikki firman työntekijät muunnoksen vuoksi. 19/30 oli korona. Kaikki oireettomia oletan. Tai ei ainakaan henkityskonepolitaita ollu, kun normisti töissä olivat. Jatkohan oli puosta kun kassavirta loppui koko firman karanteeniin.
Infektion saaneet- sairaat on harhaanjohtamista. ;)Eikös tuolla jossain pääkaupunkiseudun alakoulussa ollut jo suunnitelmia oppilaiden joukkotestaukselle. Sillä varmaan saadaan sitten "sairaita" lapsia sormia napsauttamalla mukava määrä. On tää hullu maailma.
Mua kiinnostais tästä 0.0087% kuinka moni tällä hetkellä on aktiivisia, ei vaan taideta seurata mitenkään edes karkealla tasolla?kaikki ei ole kipeenä. vasta 0.0087% suomalaisista on saanu koronan. Näistä noin 23% on todnäk oireettomia. :D Tarkkana.
31 000 recovered. Eli aktiivisia ois noin 17000. Jos kahteen viikkoon ei ole ottanu terveydenhuoltoon yhteyttä=potilas parantunu.Mua kiinnostais tästä 0.0087% kuinka moni tällä hetkellä on aktiivisia, ei vaan taideta seurata mitenkään edes karkealla tasolla?
Just näin. Prkl nykyään pitää todistaa syyttömyys, se on väärin.Eihän ihminen ole sairas, vaikka sillä olisi koronavirusta elimistössään. Vasta, kun koronavirus sairastuttaa ihmisen on ihminen sairas? Jos on oireeton = terve. Jos todetaan korona posi + oireeton = terve? Kantaja on sellainen jolla koronavirus on.
![]()
Infection - Wikipedia
en.wikipedia.org
Ihminenhän on täynnä kaikenmaailman viruksia ja bakteereita, eikä silti ole sairas, jos ei ole mitään oireita.