- Ikä
- 34
Syöt suklaalevyn(suklaat) niin siitä saa jo ihan hyvän määrän alumiinia.(käsittääkseni) Luontanen immuniteetti kestää nykytiedolla noin 6-8kk. EHkä kauemmin. Mitä tarkotat pakkoliikkeillä? Esim salilla liike vai tällänen hallitsematon ''ticliike'' joita esim. mulla on ollu lapsesta saakka? Ei. Ei ole macho eikä lammas tekee salilla erikoistekniikoita tai ei. TAi ei ole pakko käydä salillakaan. Eikä täällä kukaan käsittääkseni pahemmin henkilökohtasesti ketään ole kutsunu: MAskin käyttäjiä ja henkilöitä jotka on koronasta aika huolissaan- ehkä jopa pelänny. Niitä on kutsuttu. Palstalla tai netissä ylipäänsä.Ok,mä en sano sua tai ketään muutakaan lampaaks.
Mutta onko tuo flunssa nyt sen kummempi kuin muutkaan flunssat? Mun mielestä tolla logiikalla pitäis sitten vähän väliä lämästä keho shokkiin mm alumiinilla ja elohopealla.Noin virallisestikaan ne ei kehtaa väittää muuta kuin että se suojaa muutaman kuukauden,mitä sen jälkeen sitten?Uusi piikki vai antaisko ennemmin kropan hoitaa ne pöpöt pois?
Noinkohan sellaset lievemmät sivuvaikutukset tulee meidän tietoon?Tuolla on ollut joillakin todella pahoja pakkoliikkeitä.Salilla voi tehdä pakkotoistoja,mä en tee kun treenaan itekseni.Oonko mä lammas ja tyyppi joka tekee pakkotoistoja macho?Niinkö se menee?
Minua tosin on kyllä kutsuttu ulkomaailmassa lampaaks ku oli maskinaamalla, mutta se ei liity tähän.
edit.:
Most recently, a study published in the journal Science has found that immunity can last for as long as 8 months.
According to Shane Crotty, PhD, a professor at the La Jolla Institute of Immunology who co-led the study, his team measured all four components of immune memory:
- antibodies
- memory B cells
- helper T cells
- killer T cells
pitää tsekkaa onko tuosta rokotteen tehon kestosta näyttöö.