Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Mutta kun itse ei jaksa/osaa paneutua asiaan, niin onhan se helpompi vain pastettaa muiden mielipiteitä.

Sama koskee linkattuja tutkimuksia, kuten jo aiemminkin kävi ilmi, että koko tutkimusta ei oltu edes luettu (tai jos oli, niin ei ainakaan ymmärretty), mutta mielipide silti löytyi.

Mutta kun itse ei jaksa/osaa paneutua asiaan, niin onhan se helpompi vain pastettaa muiden mielipiteitä.

Sama koskee linkattuja tutkimuksia, kuten jo aiemminkin kävi ilmi, että koko tutkimusta ei oltu edes luettu (tai jos oli, niin ei ainakaan ymmärretty), mutta mielipide silti löytyi.
Oletko ollut koulukiusattu? Sinulla ei ole ollut MITÄÄN annettavaa koko tähän ketjuun (taitaa myös muualla palstalla olla sinulla samanlainen ylilaudan meininki), sinun postauksesi ovat vain ylimielistä vittuilua niitä kohtaan jotka eivät jaa sinun ajatusmaailmaasi, En jaksa alentua enempää väittelyyn kanssasi, on parempaakin tekemistä, vaikka munien raaputtelu.

väittelyyn kanssasi
Ei väitellä tarvitse, kunhan poimin epäkohdan ja kommentoin sitä.

Sinällään on varmaan annettavaa ketjuun, mutta ei jaksa kirjoitella turhaan. Satoja sivuja aiemmin kävi jo ilmi, että harva jaksaa panostaa henkilökohtaisten ajatustensa tarkkaan analysoimiseen saatika kuunnella ja ymmärtää mitä muut sanoo.

Silti se ei poista sitä faktaa, mitä ylempänä sanoin, eli että sinä:
1. Postaat muiden mielipiteitä Ctrl+V -tyyliin. (Tähän olen ottanut kantaa jo aiemmin, pyytäen edes lähdettä, joka pitäisi kuulua vakiona internetsin käytöstapoihin.)

2. Jaat tutkimuksia, etkä lue niitä edes itse. (kävi jo ylempänä ilmi, kun poimintasi tutkimuksesta ei pitänyt edes paikkaansa)

Pahoittelut, jos olen osunut arkaan paikkaan. Internet-minäni on aika kärkäs, se voi tuntua ikävältä.

WHO muuttanut koronatestin(PCR) tulkintaa koskevaa ohjeistusta:

View: https://mobile.twitter.com/carlheneghan/status/1352022380542095361

Jos tämä otetaan käyttöön, niin caset romahtaa. Sittenhän siitä voidaan vetää johtopäätös, että tiukennetut rajoitukset puree, ja pitäskö siis rajoittaa vielä kovempaa..

Jos haluaisi vähän salaliittoilua harrastaa, niin voisi sanoa, että tämäpäs sattui sopivasti, just kun sleepyjoe valittiin pressaksi. Tartuntamäärät romahtaa = Biden kukistaa koronan!

Helsingin yliopiston infektiotautien emeritusprofessori Heikki Peltola vääntää rautalangasta samasta asiasta mistä olen tässä itsekin yrittänyt jo loppukeväästä asti (ilmeisen huonosti) selittää.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Arnold Schwarzenegger kävi ottamassa koronarokotteen.
Näyttelijä ja entinen Kalifornian kuvernööri kävi ottamassa keskiviikkona koronarokotteen.
Hän kannustaa esimerkillään muitakin ottamaan rokotteen. Keskiviikkona näyttelijä julkaisi Twitter -tilillään videon jossa hän sanoo "Come with me if you want to live". Videon yhteyteen hän oli kirjoittanut ” Tänään oli hyvä päivä. En ole koskaan ennen ollut iloisempi jonottaessani. Jos sinulla on mahdollisuus, liity joukkooni ja ota rokotteesi.”

Arnold Schwarzenegger kävi ottamassa koronarokotteen.
Näyttelijä ja entinen Kalifornian kuvernööri kävi ottamassa keskiviikkona koronarokotteen.
Hän kannustaa esimerkillään muitakin ottamaan rokotteen. Keskiviikkona näyttelijä julkaisi Twitter -tilillään videon jossa hän sanoo "Come with me if you want to live". Videon yhteyteen hän oli kirjoittanut ” Tänään oli hyvä päivä. En ole koskaan ennen ollut iloisempi jonottaessani. Jos sinulla on mahdollisuus, liity joukkooni ja ota rokotteesi.”

Ookko nähny Arnoldin facen kommenttikenttää ? 😂 nehän lyttää sen ihan kunnol

Valheita. Korona tappaa. Luin uutisista.
Kovin on ollut vaaraton :rolleyes:, levinnyt globaalisti, valtavasti rajoitustoimia sekä lukituksia ja siitä huolimatta päivän tilanne "Globally, as of 5:29pm CET, 21 January 2021, there have been 95 612 831 confirmed cases of COVID-19, including 2 066 176 deaths, reported to WHO." Lähde: https://covid19.who.int

Suositut

Back
Ylös Bottom