Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Ymmärsin kyllä. Itseltäni sitten ilmeisen huonoa huumoria kun ei mennyt perille. Jatkakaa.
Tähän tyyliin
4F145CAD-1F9A-457F-81A9-E0DA63E01856.jpeg

Resetoidaan valtionvelat tai vastaava systeemin nollaus? Oltiin jo matkalla konkkaan ainakin eu-tasolla, joten kriisin varjolla älyttömät velat, jolloin yleinen mielipide voisi hyväksyä EKP:n nollaukset tai ikuiset lainat nollakorolla
Onko väliä salaliitto vai ei, köyhät köyhtyy ja rikkaat rikastuu.

Miten vitussa noi onnistuu tossa. Hakeeko ne sen koronan itellensä oikein hakemalla? Täällä on treenattu pahimmassa koronapaikassa josta sen kuulemma saa varmasti, mutta ei ole iskenyt, niin miten noi vetää jo toista kierrosta? Nuoleeko ne sairastuneiden persereikiä vai mitä?

Vieläkö youtube laittaa videot pois ansainnasta, jos mainitsee koronaviruksen? Vai onko Suomessa laittanut koskaan?
Kattelin joskus aiemmin paria sijoitusaiheista kanavaa jenkkilästä, niin ne tyypit puhu "health issue" tai "Rony-Rona" koska jos googlen algoritmi kuulee coronan, niin lähtee mainokset ja rahat. Ihme touhua, mut tavallaan ymmärrettävää, että onnenonkijoita riittäis tota exploittaamaan ties millä videoilla.

Onhan tässä ihan mielenkiintoinen ja helvetin laaja ihmiskoe alkamassa....johon en kyllä itse osallistu.

Janne Pohjala:​

Mitä sinun kannattaa tietää tulevista koronarokotteista?​

1. ennen joulukuuta 2020 ei ollut yhtään mRNA -pohjaista rokotetta tai lääkettä hyväksytty käytettäväksi ihmisillä
2. ennen vuotta 2020 mRNA:ta pidettiin teoreettisena tai kokeellisena vaihtoehtona käytettäväksi ihmisillä
3. rokote sisältää keinotekoisen osan DNA:sta eli RNA:n joka soluun päästään uudellenohjelmoi sen tuottamaan proteiinia jota virus normaalisti tuottaisi, uudellenohjelmointia ei ole ennen tehty ihmisillä
Koskaan ennen ihmisillä käyttämätön geneettinen rokote, joka on kehitetty pikavauhtia, jota on testattu äärimmäisen vähän ja hyväksytty hätämenetellyllä, joka aiotaan pistää miljardeihin ihmisiin ja katsoa sen jälkeen mitä käy. Mikä voisi mennä vikaan?
Minulla ei ole mitään vastaan perinteisiä ja toimiviksi todettuja rokotteita, mutta tämä vaikuttaa eksoottiselta. Tietääköhän ihmiset mitä he ovat ottamassa?
Venäjän koronarokote lienee ainoa perinteiseen tekniikkaan, eli heikennettyyn virukseen perustuva.
Wikipedia
https://en.wikipedia.org/wiki/RNA_vaccine
CDC
https://www.cdc.gov/…/covid-19/hcp/mrna-vaccine-basics.html
Nää on kyllä mahtavavuutta. Jossain kyselyssä äijä norttihuulessa pelkää rokotusta kun ei tiedä mitä salasta ainetta sinne on laitettu. Ja kuinkahan moni tämänkin palstan rokotevastasista vetelee ihan tyytyväisinä Igorin autotallissa pullottamista ampulleista sustat, kasvut, anaboliset ja mitä muuta ja niihin luotetaan, että ampullissa on pelkästään sitä mitä pitää koska sorsa niin vakuuttaa.

Nää on kyllä mahtavavuutta. Jossain kyselyssä äijä norttihuulessa pelkää rokotusta kun ei tiedä mitä salasta ainetta sinne on laitettu. Ja kuinkahan moni tämänkin palstan rokotevastasista vetelee ihan tyytyväisinä Igorin autotallissa pullottamista ampulleista sustat, kasvut, anaboliset ja mitä muuta ja niihin luotetaan, että ampullissa on pelkästään sitä mitä pitää koska sorsa niin vakuuttaa.
Tuskin täällä monikaan on rokotevastainen, kyse on ainakin omalla kohdalla nimenomaan tästä koska tuodaan jotain uutta näin vauhdilla niin itse annan muiden innokkaiden olla ensin koekaniineina ja ehkä myöhemmin voin ottaa.

Tuskin täällä monikaan on rokotevastainen, kyse on ainakin omalla kohdalla nimenomaan tästä koska tuodaan jotain uutta näin vauhdilla niin itse annan muiden innokkaiden olla ensin koekaniineina ja ehkä myöhemmin voin ottaa.

Sehän menee suurimmalla osalla Suomalaisista jo hallituksen ansiostakin niin, että monessa muussa Euroopan maassa ehtivät rokotella jo paljon ihmisiä ennen kuin tulee ajankohtaiseksi omalle kohdalle. Eli saadaan ihan rauhassa seurailla uutiset esim. Britanniasta, että kuinkas siinä nyt sitten kävi.

New Yorkissa sijaitsevassa hoivakodissa asuva Angelina Friedman esitteli viime huhtikuussa sosiaalisessa mediassa julkaistussa kuvassa kylttiä, jossa luki: "Olen 101-vuotias, ja olen parantunut covid-19-taudista."

Nyt 102-vuotias Friedman on selättänyt taudin toistamiseen, kertoo uutiskanava NBC. Friedmanin tyttären Joanne Merolan mukaan ensimmäisellä kerralla tauti ilmeni melko lievänä noin kymmenen päivää kestäneenä kuumeena, jonka aikana Friedman oli sairaalahoidossa.

Lokakuussa hän sai testissä jälleen positiivisen tuloksen. Tuolloin tauti iski kovemmin kuin keväällä. Tyttären mukaan hänellä oli yskää, kovaa väsymystä ja kuumetta. Tällä kertaa Friedman sairasti eristettynä hoivakodissa. Terveeksi testi osoitti hänet 17. marraskuuta, NBC kertoo.

Nyt Friedmanin kerrotaan olevan pirteä ja puhuvan erityisesti paljon pitämästään virkkauksesta.

Friedmanin syntyessä vuonna 1918 maailmaa koetteli espanjantautipandemia. Hän on pitkän elämänsä aikana selvinnyt myös syövästä ja monesta muusta vakavasta sairauksesta. Merola pitääkin äitinsä selviytymiskykyä ja elämänhalua ainutalaatuisena.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
No kyllä nyt ainakin muutamat on toitottanu ettei aio ottaa rokotetta, niin kuin oli tuossa mun lainauksessakin. Ja mietin, että kuinkahan moni näistä on niitä jotka vetelee mitä tahansa Igorin pullottamia aineita joista ei ole yhtään mitään takeita mitä se ampulli sisältää.
Sehän menee suurimmalla osalla Suomalaisista jo hallituksen ansiostakin niin, että monessa muussa Euroopan maassa ehtivät rokotella jo paljon ihmisiä ennen kuin tulee ajankohtaiseksi omalle kohdalle. Eli saadaan ihan rauhassa seurailla uutiset esim. Britanniasta, että kuinkas siinä nyt sitten kävi.
Just näin. Se voi olla, että omallakin kohdalla on jo satoja miljoonia ehditty rokottaa, ennen kuin sen itse saa. Mutta eihän sitä pölvästit tajua vaan toitottaa "ei oo testattu tarpeeks", "en aio ottaa"

Miten vitussa noi onnistuu tossa. Hakeeko ne sen koronan itellensä oikein hakemalla? Täällä on treenattu pahimmassa koronapaikassa josta sen kuulemma saa varmasti, mutta ei ole iskenyt, niin miten noi vetää jo toista kierrosta? Nuoleeko ne sairastuneiden persereikiä vai mitä?
Epäilen että niitä maahanmuuttajapiirejä missä kiertää enemmän.

Mutta mihin ihmeeseen perustat väitteesi, etä koronarokote vain vähentää oireita? Miksi se olisi todennäköistä?
Minkä väitteeni? Vastasin viestiin jossa kerrottiin että jos se ei ehkäise tautia, se ei ole rokote vaan jonkunlainen ennaltaehkäisevä lääke. Mun väitteeni on tasan se että rokote se on silti. Koronasta tai koronarokotteesta en oo puhunu yhtään mitään. Mulla ei oo hajuakaan minkä verran kehitteillä olevat rokotteet suojaa miltään, ja pidän outona että täällä puhutaan koronarokotteesta niin kuin se olisi yksi ja ainoa valmiste. Kehitteillä on useampia. Jotkut varmaan paskempia tai parempia kun toiset.

Sanokaas nyt viisaammat mikä näissä Ruotsin tilastoissa mättää.
Keväällä tuli w16-w22 välissä 4600 korona kuolleeksi merkattua. Nyt marraskuun aikana 1000. Kokonaiskuolleisuuden käyrä ei ole tämän suhteen linjassa marraskuulta laisinkaan.

1607066764785.png

Onko kukaan keksinyt mitään järjellistä salaliittoa tämän selittäjäksi? Tässä ei ole ollut mitään järkeä enää pitkään aikaan, joten pakko tämä on jotenkin selittää, että nimenomaan tämä järjettömyys on perusteltua jollain tasolla.
Joo. Olen kuullut sellaisen, että koronan varjolla ihmiset saadaan sisälle, jotta lintuihin voidaan vaihtaa patterit.

Salaliittojen maalailussahan on paljon samaa kuin uskonnoissa. Toisille on vaikea hyväksyä, että paskaa vaan tapahtuu, hyviä vaihtoehtoja ei ole ja päättäjät eivät ole yli-ihmisiä jotka handlaa tilanteen kuin tilanteen. Lohduttavampaa on "tietää", että jos joutuu kärsimään niin sen on ainakin joku tarkoittanut niin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom