Tähän tyyliinYmmärsin kyllä. Itseltäni sitten ilmeisen huonoa huumoria kun ei mennyt perille. Jatkakaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tähän tyyliinYmmärsin kyllä. Itseltäni sitten ilmeisen huonoa huumoria kun ei mennyt perille. Jatkakaa.
Toikin on joo siisti, vielä kun olisi sellainen sininen kertakäyttöinen kirurgin maski missä laskosta niin avot.Tähän tyyliin
katso liitettä 225243
Onko väliä salaliitto vai ei, köyhät köyhtyy ja rikkaat rikastuu.Resetoidaan valtionvelat tai vastaava systeemin nollaus? Oltiin jo matkalla konkkaan ainakin eu-tasolla, joten kriisin varjolla älyttömät velat, jolloin yleinen mielipide voisi hyväksyä EKP:n nollaukset tai ikuiset lainat nollakorolla
Nää on kyllä mahtavavuutta. Jossain kyselyssä äijä norttihuulessa pelkää rokotusta kun ei tiedä mitä salasta ainetta sinne on laitettu. Ja kuinkahan moni tämänkin palstan rokotevastasista vetelee ihan tyytyväisinä Igorin autotallissa pullottamista ampulleista sustat, kasvut, anaboliset ja mitä muuta ja niihin luotetaan, että ampullissa on pelkästään sitä mitä pitää koska sorsa niin vakuuttaa.Onhan tässä ihan mielenkiintoinen ja helvetin laaja ihmiskoe alkamassa....johon en kyllä itse osallistu.
Janne Pohjala:
Mitä sinun kannattaa tietää tulevista koronarokotteista?
1. ennen joulukuuta 2020 ei ollut yhtään mRNA -pohjaista rokotetta tai lääkettä hyväksytty käytettäväksi ihmisillä
2. ennen vuotta 2020 mRNA:ta pidettiin teoreettisena tai kokeellisena vaihtoehtona käytettäväksi ihmisillä
3. rokote sisältää keinotekoisen osan DNA:sta eli RNA:n joka soluun päästään uudellenohjelmoi sen tuottamaan proteiinia jota virus normaalisti tuottaisi, uudellenohjelmointia ei ole ennen tehty ihmisillä
Koskaan ennen ihmisillä käyttämätön geneettinen rokote, joka on kehitetty pikavauhtia, jota on testattu äärimmäisen vähän ja hyväksytty hätämenetellyllä, joka aiotaan pistää miljardeihin ihmisiin ja katsoa sen jälkeen mitä käy. Mikä voisi mennä vikaan?
Minulla ei ole mitään vastaan perinteisiä ja toimiviksi todettuja rokotteita, mutta tämä vaikuttaa eksoottiselta. Tietääköhän ihmiset mitä he ovat ottamassa?
Venäjän koronarokote lienee ainoa perinteiseen tekniikkaan, eli heikennettyyn virukseen perustuva.
Wikipedia
https://en.wikipedia.org/wiki/RNA_vaccine
CDC
https://www.cdc.gov/…/covid-19/hcp/mrna-vaccine-basics.html
Tuskin täällä monikaan on rokotevastainen, kyse on ainakin omalla kohdalla nimenomaan tästä koska tuodaan jotain uutta näin vauhdilla niin itse annan muiden innokkaiden olla ensin koekaniineina ja ehkä myöhemmin voin ottaa.Nää on kyllä mahtavavuutta. Jossain kyselyssä äijä norttihuulessa pelkää rokotusta kun ei tiedä mitä salasta ainetta sinne on laitettu. Ja kuinkahan moni tämänkin palstan rokotevastasista vetelee ihan tyytyväisinä Igorin autotallissa pullottamista ampulleista sustat, kasvut, anaboliset ja mitä muuta ja niihin luotetaan, että ampullissa on pelkästään sitä mitä pitää koska sorsa niin vakuuttaa.
Tuskin täällä monikaan on rokotevastainen, kyse on ainakin omalla kohdalla nimenomaan tästä koska tuodaan jotain uutta näin vauhdilla niin itse annan muiden innokkaiden olla ensin koekaniineina ja ehkä myöhemmin voin ottaa.
No kyllä nyt ainakin muutamat on toitottanu ettei aio ottaa rokotetta, niin kuin oli tuossa mun lainauksessakin. Ja mietin, että kuinkahan moni näistä on niitä jotka vetelee mitä tahansa Igorin pullottamia aineita joista ei ole yhtään mitään takeita mitä se ampulli sisältää.Tuskin täällä monikaan on rokotevastainen, kyse on ainakin omalla kohdalla nimenomaan tästä koska tuodaan jotain uutta näin vauhdilla niin itse annan muiden innokkaiden olla ensin koekaniineina ja ehkä myöhemmin voin ottaa.
Just näin. Se voi olla, että omallakin kohdalla on jo satoja miljoonia ehditty rokottaa, ennen kuin sen itse saa. Mutta eihän sitä pölvästit tajua vaan toitottaa "ei oo testattu tarpeeks", "en aio ottaa"Sehän menee suurimmalla osalla Suomalaisista jo hallituksen ansiostakin niin, että monessa muussa Euroopan maassa ehtivät rokotella jo paljon ihmisiä ennen kuin tulee ajankohtaiseksi omalle kohdalle. Eli saadaan ihan rauhassa seurailla uutiset esim. Britanniasta, että kuinkas siinä nyt sitten kävi.
Epäilen että niitä maahanmuuttajapiirejä missä kiertää enemmän.Miten vitussa noi onnistuu tossa. Hakeeko ne sen koronan itellensä oikein hakemalla? Täällä on treenattu pahimmassa koronapaikassa josta sen kuulemma saa varmasti, mutta ei ole iskenyt, niin miten noi vetää jo toista kierrosta? Nuoleeko ne sairastuneiden persereikiä vai mitä?
Minkä väitteeni? Vastasin viestiin jossa kerrottiin että jos se ei ehkäise tautia, se ei ole rokote vaan jonkunlainen ennaltaehkäisevä lääke. Mun väitteeni on tasan se että rokote se on silti. Koronasta tai koronarokotteesta en oo puhunu yhtään mitään. Mulla ei oo hajuakaan minkä verran kehitteillä olevat rokotteet suojaa miltään, ja pidän outona että täällä puhutaan koronarokotteesta niin kuin se olisi yksi ja ainoa valmiste. Kehitteillä on useampia. Jotkut varmaan paskempia tai parempia kun toiset.Mutta mihin ihmeeseen perustat väitteesi, etä koronarokote vain vähentää oireita? Miksi se olisi todennäköistä?
Joo. Olen kuullut sellaisen, että koronan varjolla ihmiset saadaan sisälle, jotta lintuihin voidaan vaihtaa patterit.Onko kukaan keksinyt mitään järjellistä salaliittoa tämän selittäjäksi? Tässä ei ole ollut mitään järkeä enää pitkään aikaan, joten pakko tämä on jotenkin selittää, että nimenomaan tämä järjettömyys on perusteltua jollain tasolla.