Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Ei vaan mitä on lukenut niin eihän tässä ajassa voi olla tuollaisesta uuden sukupolven rokotteesta mitään takeita.
E: Monet vastustaa henkeen ja vereen GMO tuotteita ja tässä on vähän samaa kun on RNA muokkaus ja se tungetaan elimistöön.
Se olikin viiiitsi.

Juu onhan se jännä, että tehty joku litku pikavauhdilla, jos normaalisti menee kymmenen vuotta.

Mistä se aika on nipistetty jäin uutisia katsoessa miettimään. Vai onko nyt ollut rahaa tutkimukseen mielin määrin. En tiedä.

Muuten en asiaan ota kantaa, olen kerran nettilähteiden varassa ja se on hatara polku se jos pitää ensin opetella itse mikä on GMO tai RNA. Varmaan pitäisi jotain muutakin tietää, että ymmärtäisi noista hölkäsen pöläystä.

Jos koronavirus olis katastrofielokuva ni seuraavaksi tärkeät henkilöt ryntäisivät paikalle vaatimaan itselleen rokotusta ensimmäisenä!Nähtäis kohtauksia jossa vartijan joutuu raahaamaan kirkuvan VIP-henkilön ulos rokotuspaikalta "ETTEKÖ TIEDÄ KUKA MINÄ OLEN,JÄRJESTÄN TEILLE POTKUT! "

Jos koronavirus olis katastrofielokuva ni seuraavaksi tärkeät henkilöt ryntäisivät paikalle vaatimaan itselleen rokotusta ensimmäisenä!Nähtäis kohtauksia jossa vartijan joutuu raahaamaan kirkuvan VIP-henkilön ulos rokotuspaikalta "ETTEKÖ TIEDÄ KUKA MINÄ OLEN,JÄRJESTÄN TEILLE POTKUT! "
Vähän aikaa sitten katsoin sen Will Smithin i´m legend leffan, kannattaa katsoa jos haluaa päästä oikein tunnelmiin :)
Löytyy Netflixistä.

Varoitus: Seuraava kirjoitus paljastaa yksityiskohtia juonesta.

Vuonna 2009 tohtori Alice Krippin (Emma Thompson) on kehittänyt syöpää vastaan lääkkeen, joka kohtalokkain seurauksin muuntautuu tappavaksi virukseksi. Vuonna 2012 virus on pyyhkinyt melkein koko ihmisrodun maapallolta. 90 prosenttia ihmisistä on kuollut, 9 prosenttia on sairastunut virukseen ja alle prosentti maapallon väestöstä on immuuni virukselle. Virukseen sairastuneet ovat alttiita auringon- ja kuunvalolle, ja pysyttelevätkin päivisin asumattomien rakennusten suojaisassa pimeydessä.

''Omia hankintoja Suomi ei tee, koska se olisi työlästä.''

Koronarokotteita pian Suomessa, mutta jakelusuunnitelma auki – ministeriö ei tiedä, saadaanko rokotteita riittävästi​

Sosiaali- ja terveysministeriö ei tiedä, riittävätkö EU:n kautta saatavat rokotteet väestötasoisen suojan luomiseen Suomessa. Omia hankintoja Suomi ei tee, koska se olisi työlästä.

Nääh, ei kai kukaan 15k/kk liksalla nyt viitti tehä..

Katsoin uutisia ja telkassa kansanedustajat oli menossa täysistuntoon niin porukka laittoi siinä ovella noita naamareita päähän.
Sitten ne menee puhujanpönttöön ja repii sen räkäisen rätin siihen pöntön kannelle ja tuskinpa desinfioi käsiä ja pöytää siinä, ihan täyttä teatteria koko touhu niilläkin.

Katsoin uutisia ja telkassa kansanedustajat oli menossa täysistuntoon niin porukka laittoi siinä ovella noita naamareita päähän.
Sitten ne menee puhujanpönttöön ja repii sen räkäisen rätin siihen pöntön kannelle ja tuskinpa desinfioi käsiä ja pöytää siinä, ihan täyttä teatteria koko touhu niilläkin.
Ano Turtiainen sanoi jo aikaisemmin tuosta samasta asiasta, että eduskunnan kahvilassa kaikki istuvat pöytien ympärillä päät yhdessä ilman naamareita, mutta kun mennään saliin kameroiden eteen, niin jokainen vetää maskin naamalleen.

Ano Turtiainen sanoi jo aikaisemmin tuosta samasta asiasta, että eduskunnan kahvilassa kaikki istuvat pöytien ympärillä päät yhdessä ilman naamareita, mutta kun mennään saliin kameroiden eteen, niin jokainen vetää maskin naamalleen.
Sama meillä töissä. Käytävillä liikkuessa se on oltava, ja sit tullaan täpötäyteen ruokalaan jossa sitä ei kellään ole. Kyseenalaistin tätä esimiehelleni joka oli samaa mieltä että ei tässä juurikaan järkeä ole, mutta näin toimitaan kun käsketty on. Keskisuuri tehdas siis kyseessä

''Omia hankintoja Suomi ei tee, koska se olisi työlästä.''

Koronarokotteita pian Suomessa, mutta jakelusuunnitelma auki – ministeriö ei tiedä, saadaanko rokotteita riittävästi​

Sosiaali- ja terveysministeriö ei tiedä, riittävätkö EU:n kautta saatavat rokotteet väestötasoisen suojan luomiseen Suomessa. Omia hankintoja Suomi ei tee, koska se olisi työlästä.

Nääh, ei kai kukaan 15k/kk liksalla nyt viitti tehä..
Ei taida olla kyse virkamiesten velttoudesta, vaan siitä, että muun kuin Euroopan lääkeviraston arvioiman hyväksymän rokotteen arvioiminen veisi monta kuukautta. EU:n resurssit tehdä arviointi ovat ihan eri kertaluokkaa kuin yksittäisen pienen jäsenvaltion.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ei taida olla kyse virkamiesten velttoudesta, vaan siitä, että muun kuin Euroopan lääkeviraston arvioiman hyväksymän rokotteen arvioiminen veisi monta kuukautta. EU:n resurssit tehdä arviointi ovat ihan eri kertaluokkaa kuin yksittäisen pienen jäsenvaltion.
Okei, kelpaa vastaukseks.

View: https://twitter.com/trishgreenhalgh/status/1334377442618863618?s=20

Suomessa kehitetään parhaillaan koronarokotetta, jolla voisi onnistuessaan olla useita etuja verrattuna useisiin loppusuoralla oleviin kansainvälisiin hankkeisiin .

Rokote annettaisiin pistoksen sijaan nenäsuihkeena. Kerta-annos riittäisi, eikä toista rokotuskertaa tarvittaisi täyden suojan saamiseksi, kuten monissa muissa rokotteissa näillä näkymin on tarpeen.

Alustavien tutkimustulosten perusteella suomalaiskeksintö estäisi myös jo rokotuksen saanutta enää tartuttamasta tautia eteenpäin. Tähän mennessä tehtyjen tutkimusten pistoksena annettavat rokotteet eivät anna tällaista niin sanottua steriloivaa immuniteettia.

Lisäksi rokoteannosten tuottamiseen käytettävä menetelmä olisi verrattain edullinen, ja se onnistuisi myös Suomessa.

–Emme ole ensimmäisten joukossa, mutta pyrimme olemaan paras, toteaa professori Kalle Sakselan suomalaisesta koronarokotetutkimuksesta.

Viimeksi muokattu:
Mitäpä se auttais vaikka vuoden tai parin päästä valmistua, kaikki halukkaat olisi rokotettu jo muuten.
Aalto nro 9 kohdilla auttais.

Jos oikein oon seurannut niin nämä rokotteet mitä nyt tulossa jakeluun, suojaa taudilta mutta ei sitä pysäytä eikä kukaan taida tietää kuinka pian tarvitaan uusi piikki.

Jos oikein oon seurannut niin nämä rokotteet mitä nyt tulossa jakeluun, suojaa taudilta mutta ei sitä pysäytä eikä kukaan taida tietää kuinka pian tarvitaan uusi piikki.
Mikäli noin menee niin eiköhän isot lääkejätit silti keuli edelle.

Sama meillä töissä. Käytävillä liikkuessa se on oltava, ja sit tullaan täpötäyteen ruokalaan jossa sitä ei kellään ole. Kyseenalaistin tätä esimiehelleni joka oli samaa mieltä että ei tässä juurikaan järkeä ole, mutta näin toimitaan kun käsketty on. Keskisuuri tehdas siis kyseessä

Ei kai tuo maskisäännön tai maskin vika ole? Tai työnantajan, joka antaa maskisuosituksen. Ihmisten tyhmyyttä. Aivan varmasti maski vähentää pisaratartuntojen määrää radikaalisti. Toki vielä parempi keino on pitää etäisyyttä sen verran ettei pisarat lennä naamalle asti. Vaikka parista-kolmesta metristä eteenpäin. Mutta kun immeinen on niin saatanan tyhmä, ettei tajua. Pitäis varmaan työnantajan tulla seisomaan ruokalan oven eteen ja päästää sen verran sisälle ettei oo täpötäynnä. Ja poistaa vieriviereiset tuolit, ettei jengi istu vierekkäin.

Työnantajan pitäis suorastaan holhota jengiä, esim tehtaassa. Siitä ei ole kyse onko korona nuha vai ei, mutta jos tartunnan saat niin 10d kara. Aikamoiset tulonmenetykset jos pääsee jylläämään tehtaassa niin että pitää tuotantoa ajaa alas kun jengi karassa. Työnantaja joutuu vielä maksamaan sairaslomasta.

Itseasiassa laissa lukee: Työntekijällä ei ole oikeutta sairausajan palkkaan, jos työkyvyttömyyden on aiheuttanut tahallaan tai törkeällä huolimattomuudella. Näillä korona-ohjeilla ja toimenpiteillä jos sairastut niin ei pitäis työnantajan maksaa mitään koronasairaalle.

Ensin hörähdin, mutta pakko kai se on kysyä. Onko täällä monta jotka hengittävät maskia tai vaikkapa hengityssuojainta käyttäessään suun kautta?
Pakko kysyä tästä että mitä eroa siinä sitten on hengittääkö maskin kanssa suun vai nenän kautta ?

Tätä kanssa miettinyt, onko rokote tälle muka oikea sana kun olen käsittänyt tämän olevan ennaltaehkäisevä lääke jolloin itse virus ei sairastuta ihmistä mutta itse tartuntaa se ei estä? Korjatkaa taas jos olen väärässä.

Pitäis varmaan työnantajan tulla seisomaan ruokalan oven eteen ja päästää sen verran sisälle ettei oo täpötäynnä. Ja poistaa vieriviereiset tuolit, ettei jengi istu vierekkäin.
Meillä on ruokalasta poistettu joka toinen tuoli sillain ristikkäin, ettei edes vastakkain istu ketään. Ohjeistus pitää syödessäkin turvaväli, vierekkäin ei saa istua. Koko yksikkö tai tiimi ei saa mennä yhtä aikaa syömään tai kahville, vaan on porrastetut vuorot ettei koko tiimi altistu kerralla. Aukioloaikoja laajennettu niin että lounaalla voi käydä hiljasempaan aikaan. Lounaalle ilmottaudutaan intrassa vartin sloteissa, josta voi tarkistaa millon on hiljasinta. Pöydät on väärällään käsidesiä. Ohje olla etätöissä jos vaan mitenkään voi, jollon luonnollisesti ei ruokalaakaan käytä. Toimistopäivät on jaettu niin että koko tiimi ei oo koskaan samassa paikassa.

Ja käytännössä? Koko tiimi kantaa tuolit samaan pöytään ja syö vierekkäin, ja naureskelee maskipakolle kokouksissa koska eihän sitä syödessäkään pidetä hörhörhör. Kokouksissa on maskipakko mutta silti sinne on pakko saada kokouskahvit. Etätöissä ei olla koska tulee työkavereita ikävä. Kipeenä tullaan töihin koska työkavereita on ikävä. Tiimi ei suostu jakaantumaan koska ryhmähenki.

Että typeriä suosituksia kyllä, ei ne mitään auta.

Tätä kanssa miettinyt, onko rokote tälle muka oikea sana kun olen käsittänyt tämän olevan ennaltaehkäisevä lääke jolloin itse virus ei sairastuta ihmistä mutta itse tartuntaa se ei estä? Korjatkaa taas jos olen väärässä.
Ei mikään rokote estä saamasta viruksesta tartuntaa kehoon, ne estää sairastumasta (jos estää) koska sille virukselle on osittainen tai kattava vastustuskyky?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom